علت فوت سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/30

12:35


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، عابدین خرم و فوت عابدین خرم و بیماری عابدین خرم و بیوگرافی عابدین خرم و اخبار عابدین خرم و حواشی عابدین خرم و عابدین خرم کیست و عابدین خرم کجاست و چه خبر از عابدین خرم و عابدین خرم اهل کجاست و عابدین خرم در بیمارستان و علت مرگ عابدین خرم و درگذشت عابدین خرم در نم نمک.

علت فوت سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی + بیوگرافی

روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از درگذشت زین العابدین خرم رضوی استاندار این استان خبر داد.

علت فوت سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی + بیوگرافی

علت فوت سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی + بیوگرافی

در این اطلاعیه که روز شنبه منتشر شد آمده است : به اطلاع مردم شریف و ولایت مدار آذربایجان شرقی می رساند که سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس ، زین العابدین رضوی خرم ، استاندار جهادی و انقلابی استان مان ، پس از عمری مجاهدت در راه آرمان های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ ، لحظاتی قبل دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست.

استانداری آذربایجان شرقی ، درگذشت این رزمنده خستگی ناپذیر و ولایی را محضر رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی) ، مردم شریف استان و رییس جمهور مردمی ، تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان آن بزرگمرد انقلابی ، صبر جزیل و برای شادی روح وی ، علو درجات را طلب می کند.

جزییات آیین تشییع و تدفین آن فقید متعاقبا اعلام می شود.

عابدین خرم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری بود.

سردار سرتیپ دوم زین العابدین رضوی خرم در سال 1345 شمسی در شهرستان شاهین دژ در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد ، وی دانش آموخته رشته «مدیریت برنامه ریزی» در مقطع کارشناسی و «مدیریت استراتژیک» در مقطع کارشناسی ارشد بود.

سردار خرم از 12 سالگی و در لبیک به پیر و مراد خود ، امام راحل ، از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ، به فعالیت های انقلابی روی آورد و در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های جنگ حق علیه باطل ، حضور فعال و دایمی داشت.

وی پس از طی دوره های آموزشی تخصصی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، از 1389 تا 1391 جانشین فرمانده «سپاه شهدا» آذربایجان غربی و در فاصله سال های 1391 تا 1396 به عنوان فرمانده آن فعالیت می کرد.

این سردار دلاور اسلام از 1396 تا 1400 فرماندهی «سپاه عاشورا» آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

سردار خرم با آغاز تهاجم جبهه غربی- عربی علیه مردم و دولت قانونی سوریه ، از اوایل دهه 1390 به عنوان مستشار در جبهه دفاع از حرم ، حضور داشت و مدت هشت ماه در اسارت داعش بود.

هیات دولت ، بیست و پنجم مهر ماه 1400 با توجه به سوابق درخشان مدیریتی سردار خرم در عرصه های مختلف ، وی را به مقام استاندار آذربایجان شرقی و نماینده عالی دولت در این استان منصوب کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو