آیا خداداد عزیزی افغانی است پدر خداداد عزیزی اصالتا اهل کجاست؟

منبع: شبونه

1

1402/11/1

14:41


آیا خداداد عزیزی افغانی است چهره خداداد عزیزی شباهت زیادی به افغان ها دارد و در اوایل حضورش در فوتبال نیز این حرف و حدیث ها پیرامون خداداد عزیزی بود که آیا خداداد عزیزی افغانی است یا خیر؟ خداداد عزیزی در روستای چشمه یخی واقع در شهرستان فریمان مشهد که حالا به استان خراسان رضوی …

آیا خداداد عزیزی افغانی است پدر خداداد عزیزی اصالتا اهل کجاست؟

آیا خداداد عزیزی افغانی است

چهره خداداد عزیزی شباهت زیادی به افغان ها دارد و در اوایل حضورش در فوتبال نیز این حرف و حدیث ها پیرامون خداداد عزیزی بود که آیا خداداد عزیزی افغانی است یا خیر؟

خداداد عزیزی در روستای چشمه یخی واقع در شهرستان فریمان مشهد که حالا به استان خراسان رضوی تبدیل شده به دنیا اماده است پدر و پدر بزرگش نیز اهل همین روستا هستند اما با توجه به شباهت خداداد عزیزی به پدرش به افغان ها برخی ها معقدند که او اصالتا اهل افغانستان است و شاید پدر بزرگش یا پدر گدربزرگش از افغانستان به روستایی در فریمان مهاجرت کرده است.

آیا خداداد عزیزی افغانی است پدر خداداد عزیزی اصالتا اهل کجاست؟

پدر خداداد عزیزی اصالتا اهل کجاست؟

کاربری در تویتر مدعی شده است که خداداد عزیزی اصالتا هزاره افغانی است و کم نداریم در مشهد و دیگر جاها هزاره های که زمان انقلاب می‌آمدند چون رهبر شیعیان افغانستان عبدالعلی مزاری شاگرد امام خمینی بود و وقتی برگشت آنجا تبلیغ امام خمینی را میکرد و انقلابش را زمان وفاتش هم لب مرز و در مشهد غوغایی به پا کردند.

به هر حال احتمال دارد اجداد خداداد عزیزی به افغانستان برگردد منظورمان دوران بسیار دوری که افغانستان بخشی از خاک ایران محسوب میشد که با جنگ هایی که صورت گرفت از خاک ایران جدا شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو