بیوگرافی امیرحسین پسر خداداد عزیزی کیست و الان کجاست +عکس

منبع: شبونه

3

1402/11/6

11:41


بیوگرافی امیرحسین عزیزی پسر خداداد عزیزی محمدعلی عزیزی پسر خداداد عزیزی متولد 1384 در مشهد میباشد او دو خواهر نیز دارد. محمدعلی عزیزی فوتبال را در سن 156 سالگی شروع کرده است و در حال حاضر در اکادمی فوتبال بازی میکند. او میگوید من تا 14 سالگ نمیدانستم پدرم چقد اسطوره است و وقتی وارد …

بیوگرافی امیرحسین پسر خداداد عزیزی کیست و الان کجاست +عکس

بیوگرافی امیرحسین عزیزی پسر خداداد عزیزی

محمدعلی عزیزی پسر خداداد عزیزی متولد 1384 در مشهد میباشد او دو خواهر نیز دارد. محمدعلی عزیزی فوتبال را در سن 156 سالگی شروع کرده است و در حال حاضر در اکادمی فوتبال بازی میکند.

او میگوید من تا 14 سالگ نمیدانستم پدرم چقد اسطوره است و وقتی وارد فوتبال شدم همه از پدر صحبت میکردند و احترام زیادی برای من قائل بودند.

بیوگرافی امیرحسین پسر خداداد عزیزی کیست و الان کجاست +عکس

محمدعلی و پدرش به شدت به یکدیگر وابسته هستند به گونه ای که هر زمان نام پسرش بر زبان می آید گریه اش میگیرید.

همچنین ببینید

آیا خداداد عزیزی افغانی است پدر خداداد عزیزی اصالتا اهل کجاست؟

شروع فوتبال

محمدعلی عزیزی فوتبال را در سن 14 سالگی شروع کرده و هنوز راه زیادی برای فوتبالیست حرفه ای شدن دارد او در مصاحبه اش گفته که در پست پشت مهاجم یا هافبک نفوذی بازی میکند و خیلی دوست دارد که جای پدرش را بگیرد.

بیوگرافی امیرحسین پسر خداداد عزیزی کیست و الان کجاست +عکس

لازم به ذکر است که خداداد عزیزی یکی از اطوره های فوتبال ایران بوده که در حال حاضر به عنوان کارشناس برنامه های فوتبالی در صداوسیما حضور پیدا میکند. خداداد عزیزی زاده 1 تیر 1350 در فریمان متولد روستای چشمه ایلخی از توابع فریمان در استان خراسان رضوی است. همراه خانواده اش در سن شش سالگی از فریمان به مشهد مهاجرت کرد. خداداد در محله گلشهر (شهید آوینی ) مشهد زندگی می کرد. در کودکی با کفشهای لنگه به لنگه فوتبال بازی می کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو