عکس های سجاد شهباز زاده و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های سجاد شهباز زاده و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

39

1401/8/15

18:31


سجاد شهباز زاده بازیکن و مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پیشتر سایپا و استقلال، در ۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۸ در اردبیل متولد شد.

نمکستان : سجاد شهباز زاده بازیکن و مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پیشتر سایپا و استقلال، در ۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۸ در اردبیل متولد شد. وی فوتبال را در سنین بسیار پائین به تشویق تنها برادرش مسعود از هشت سالگی آغاز کرد. از میان بازیکنان فوتبال ایران ارادت ویژه ای به خداداد عزیزی  دارد و او اسطوره دوران کودکیش محسوب میشد به طوریکه شهباز زاده همواره به دنبال عکسهای بیشتری از خداداد عزیزی بود. در میان تیم های فوتبال باشگاهی جهان نیز طرفدار رئال مادرید اسپانیا است و یکی از طرفداران پروپا قرص کریس رونالدو. کل کل کردن و کریخوانیش در مقابل بارسائیها نیز زبانزد همه است. نگاهی داریم به کارنامه ورزشی سجاد شهباز زاده

سجاد شهباززاده

تحصیلات :

وی دانش آموخته رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد کرج بوده و این رشته را تا مقطع کارشناسی ادامه داده است.

سجاد شهباززاده

ازدواج :

سجاد شهباز زاده کماکان مجرد است و هنوز تشکیل خانواده نداده است.

اوقات فراغت و سرگرمی :

بیشتر تمایل دارد با تنها برادرش وقت بگذراند و یا به آهنگهای خواننده مورد علاقه اش محمد معتمدی گوش دهد.

سجاد شهباززاده

شروع فوتبال :

فوتبال را از مدرسه اینترمیلان اردبیل در سال ۱۳۷۶ شروع کرد. بعد مدتی محمد مایلی کهن پی به استعداد وی برد و به شکلی حرفه ای در تیم سایپا توپ زد و برای این باشگاه بیست گل را به ثمر رساند.

بازی در تیم فوتبال استقلال :

خرداد سال ۱۳۹۳ بود که وی با عقد قراردادی به عضویت تیم استقلال درآمد. وی سه سال با این تیم ماند و در دو فصل تنها توانست نوزده گل را به نام خودش به ثبت رساند. او در این سه سال عملکرد قابل قبولی از خود نشان نداد و در برخی بازیها به دلیل همین عملکرد ضعیف مدام تعویض میشد و بازیکنی ثابت یا به قول فوتبالیها فیکس نبود و این در کارنامه ورزشی این ورزشکار یک نقطه ضعف محسوب می شد. هرچند در برهه هایی مانند جام حذفی خوش درخشید و با گل هایش استقلال را به مرحله فینال رساند اما به دلیل دو اخطاره شدن بازی فینال مقابل ذوب آهن اصفهان را از دست داد و تیم استقلال نیز در ضربات پنالتی مغلوب حریف شد و قهرمانی جام حذفی را از دست داد.

سجاد شهباززاده

از بازی در آلانیا اسپور تا القطر :

سجاد شهباز زاده از جمله بازیکنان لژیونری بوده که تجربه بازی در لیک فوتبال ترکیه و نیز لیک ستارگان قطر را داشته است. او تابستان ۱۳۹۵ به آلانیا اسپور پیوست اما کارنامه درخشانی از خود نشان نداد بنابراین دوباره به ایران بازگشت و تصمیم گرفت بازهم به تیم سابقش استقلال بپیوندد اما به دلیل محرومیت استقلال در نقل و انتقالات زمستانه به تیم تراکتور سازی تبریز پیوست. اما این تیم هم همچون استقلال حق نقل و انتقال بازیکن را نداشت و سجاد شهباز زاده مجبور شد به نفت تهران برود و با به ثمر رساندن تک گل خود در بازی نفت و تراکتور در فینال جام حذفی باعث قهرمانی تیم باشگاهیش شود.

او مجددا به استقلال پیوست اما خیلی زود به دلیل تجارب ناموفقش در این تیم از آن جدا شد و با وجود درخواست باشگاه ذوب آهن اصفهان از او برای پیوستن به این تیم، راهی قطر شد و با تیم القطر قرارداد امضا کرد. شهباز زاده به دلیل مصدومیت نتوانست عملکرد قابل قبولی در القطر از خودش نشان دهد و خیلی زود خط خورد بنابراین باز هم به ایران بازگشت و اینبار به درخواست امیر قلعه نوعی سرمربی تیم باشگاهی سپاهان اصفهان به عضویت آن درآمد.

 سجاد شهباززاده

صفحه اینستاگرام سجاد شهباززاده :

سجاد شهباززاده با آیدی sajadshahbazzade در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام سجاد شهباززاده

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده سجاد شهباززاده همراه ما باشید

زندگینامه سجاد شهباززاده و عکس های جدیدش

زندگینامه سجاد شهباززاده و عکس های جدیدش

جدیدترین عکس های سجاد شهباززاده

                جدیدترین عکس های سجاد شهباززاده

بیوگرافی و عکس های سجاد شهباززاده

بیوگرافی و عکس های سجاد شهباززاده

بیوگرافی سجاد شهباززاده

بیوگرافی سجاد شهباززاده

رضا عنایتی و سجاد شهباززاده

رضا عنایتی و سجاد شهباززاده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو