مرغ عامل وحشتناک یک قتل ترسناک | عدم رعایت صف مرغ باعث یک جنایت شد

مرغ عامل وحشتناک یک قتل ترسناک | عدم رعایت صف مرغ باعث یک جنایت شد


2

1402/11/1

21:05


مرغ عامل وحشتناک یک قتل ترسناک | عدم رعایت صف مرغ باعث یک جنایت شد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 قیمت مرغ طی چند ماه گذشته افزایشی بود. قیمت مرغ در بازار با نوسان همراه است. قیمت مرغ پس از بین بردن جوجه های یک روزه روند صعودی به خود گرفت. قیمت مرغ به دلیل نبود نظارت موثر گران شد. در ادامه قیمت مرغ اخبار قتل در صف مرغ را بشنویم.

فرماندار جیرفت با اشاره به جزییات یک مورد قتل در این شهرستان گفت: قاتلی که ۲ روز پیش موجب مرگ یک جوان با ضربه چاقو در صف خرید مرغ شد، سابقه شرارت و تیراندازی نیز داشته‌ است که در بازداشت به سر می‌برد.

احمد بلندنظر اظهار کرد: بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در ۲ مرحله از یک مرغ فروشی خرید کرد و یکی از افراد به این کار معترض می‌شود، بحثی سر می‌گیرد.

وی افزود: در نتیجه این بحث، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد و چند نفر از دیگر حاضران با فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده درگیر می‌شوند.

فرماندار جیرفت اضافه کرد: فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده و آشنای فروشنده بوده، از مرغ فروشی خارج می‌شود و این بار با چاقو برمی‌گردد اما کسانی که با او درگیر شده بودند در مغازه نبودند، در نتیجه یک ضربه چاقو به دست معترض اول می‌زند.

مرغ شکم پر

بلندنظر ادامه داد: چون به‌موقع فرد را به بیمارستان نرساندند و ضربه چاقو به شریان اصلی دستش برخورد کرده بود، این جوان که ٢ سالی از ازدواجش می‌گذشت، خون زیادی از دست داد و با وجود تلاش های زیاد در بیمارستان جان باخت.

وی با بیان اینکه ازدحام خاصی نیز در مغازه نبوده و فقط ۶ نفر در صف ایستاده بوده اند افزود: تنها دلیل آغاز بحث و درگیری ورود مجدد ضارب برای خرید بدون نوبت به مغازه بوده است.

فرماندار جیرفت بیان کرد: ضارب بعد از وارد کردن ضربه به دست فرد فوت شده، حین دنبال کردن فرد دیگری در خیابان بوده که توسط پلیس دستگیر می شود.

وی یادآور شد: این فرد پیشتر نیز در یک عروسی اقدام به تیراندازی کرده بود و سابقه خوبی ندارد.

صف خرید و فروش در بورس یکی از اصطلاحات و در واقع موقعیت‌هایی است که در بازار بورس ایران، با آن زیاد روبرو می‌شوید. برای موفقیت در بازار معاملات سهام و کشف بهترین روش‌ها و زمان خرید و فروش هر سهم، باید نسبت به این اصطلاحات ریز و درشت آگاهی درستی داشته باشید.

صف خرید و فروش نمادهای معاملاتی نیز از آن دست اصطلاحاتی است که در بازار سرمایه با آن‌ها زیاد روبرو هستیم. برای شناخت این مفاهیم و پاسخ به سوال صف خرید و فروش در بورس چه زمانی تشکیل میشود، با ما همراه باشید.

صف خرید چیست؟

زمانی که اطلاعات مثبتی از سهامی منتشر شده باشد و یا فعالان بازار سرمایه، دارای تحلیل رشد نسبت به آن سهم باشند، تقاضا روی آن سهم شکل می‌گیرد.

با افزایش تقاضا و بیشتر شدن آن نسبت به عرضه، به اصطلاح گفته می‌شود که صف خرید در بورس شکل گرفته است. به واقع می‌توان گفت که اگر تعداد زیادی از متقاضیان خرید یک سهم در سقف قیمت دامنه نوسان آن روز سهام، شکل گرفته و عرضه کننده یا فروشنده‌ای برای آن وجود نداشته باشد، صف برای خرید آن نماد تشکیل می‌شود.

قیمت مرغ

چه موقع از اصطلاح صف فروش در بورس استفاده می‌کنند؟

در شرایطی که به دلایل مختلفی دارندگان یک سهام، به فروش روی آورده و میزان عرضه بر میزان تقاضای آن سهام، پیشی بگیرد، گفته می‌شود که برای فروش آن سهم صف شکل گرفته است.

در صف فروش، قیمت عرضه معادل کمترین قیمت دامنه نوسان روز قرار گرفته و با این وجود تقاضا به آن نمی‌رسد. به عبارتی دیگر زمانی که حجم بزرگی از دارندگان یک سهم، سهام در اختیار خود را برای فروش گذاشته و تقاضایی برای خرید آن وجود نداشته باشد، صف فروش اتفاق افتاده است.

حال هر اندازه که میزان سهام به فروش گذاشته بیشتر شود، صف سنگین‌تر خواهد بود.

دامنه نوسان در معاملات اوراق بهادار به چه معناست؟

دامنه نوسان مفهومی تعریف شده در بورس ایران دارد. دامنه نوسان به معنای دامنه تغییرات قیمتی نمادهای بورسی در یک روز کاری بازار بورس است. به این معنا که هر نماد بورسی نمی تواند از دامنه نوسان خود افزایش قیمت بیشتری داشته و یا کاهش قیمت افزون تری را تجربه کند. به این ترتیب معاملات سهم های مختلف، در این دامنه نوسان صورت گرفته و خریداران و فروشندگان سهم ها نیز اطمینان دارند که میزان سود یا زیان آن ها از این دامنه نوسان در یک روز کاری بورس، خارج نخواهد شد.

چگونه بفهمیم در بورس برای سهامی صف ایجاد می‌گردد؟

برای اطلاع از این که سهام مورد نظر شما دارای صف است، می‌توانید به صفحه معاملات آنلاین کارگزاری خود وارد شده و با جستجوی آن نماد بورسی، بخش خرید و فروش‌های روز آن را مشاهده کنید.

در صورتی که در بخش خرید، شماری از خریداران به همراه قیمت‌های سقف دامنه نوسان نشان داده شده و در بخش فروش و عرضه، خبری نباشد؛ صف برای خرید آن نماد شکل می گیرد.

به همین ترتیب در صورتی که در بخش فروش آن سهام، شماری از فروشندگان سهم با قیمت کف دامنه نوسان دیده شده و در بخش خرید، اثری از متقاضیان خرید سهام نباشد، صف فروش اتفاق افتاده است.

قیمت مرغ

به علاوه روش دیگری نیز پیش روی شما قرار دارد. می توانید با مراجعه به وب سایت مدیریت فناوری بورس یعنیtsetmc.com به منوی دیده بان بازار وارد شوید.

در آنجا با فهرستی از نمادهای بورس و جزئیات مربوط به معاملات آن‌ها روبرو خواهید شد. کافی است که روی نماد بورسی مورد نظر خود کلیک کرده و به صفحه مربوط به آن وارد شوید. همچنین می‌توانید نام نماد بورسی مورد نظر خود را در کادر جستجو، تایپ کرده و به صورت مستقیم به صفحه مستقل آن نماد دسترسی داشته باشید.

در صفحه هر نماد دو کادر چسبیده به هم (خرید و فروش) دیده می‌شوند که طبق توضیحات بالا می‌توانید ایجاد صف را از طریق آن‌ها، بررسی کنید./تازه نیوز

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو