نگاهی به هتل های شهر کیش و مشهد

نگاهی به هتل های شهر کیش و مشهد


منبع: تالاب

1

1402/11/2

13:23


ایران سرزمینی چهارفصل است که هر شهرش می‌تواند در زمانی از سال، مناسب سفر و […]

نگاهی به هتل های شهر کیش و مشهد

ایران سرزمینی چهارفصل است که هر شهرش می‌تواند در زمانی از سال، مناسب سفر و گشت‌وگذار باشد. در این میان، دو شهر کیش و مشهد از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به‌شمار می‌روند که در تمام روزهای سال، پذیرای مهمانان داخلی و خارجی فراوانی هستند؛ به همین علت، همواره تلاش می‌کنند بهترین امکانات رفاهی را فراهم سازند. هتل و اقامتگاه‌های باکیفیت، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متنوعی که پاسخگوی سلیقه‌های گوناگون است. در این مقاله، به بررسی رزرو هتل کیش و مشهد می‌پردازیم که نقش مهمی در جذب مسافر دارد. با ما همراه باشید.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران در شهر کیش، هتلی ۵ ستاره با خدمات و امکانات رفاهی کاملی است که واحدهای اقامتی با چشم‌اندازی رو به پارک و رو به دریا دارد. این هتل که در بلوار خلیج فارس واقع شده‌است، طراحی به‌صورت دو برج مجزا دارد که هرکدام دارای هفت طبقه هستند و در مجموع ۱۲۲ اتاق دارند.

 

اتاق‌های مجهز، رستوران و کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، استخر، رستوران، فضای سبز اختصاصی و سالن اجتماعات ازجمله امکاناتی است که یکی از بهترین هتل های کیش در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. رستوران‌های هتل ایران هم انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی و گیاهی را ارائه می‌کنند. بازار پردیس، پلاژ بانوان، کارتینگ و پارک شهر کیش از مکان‌ها تفریحی نزدیک به این هتل هستند.

 

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش

اگر به‌دنبال رزرو هتل کیش با امکاناتی مدرن و خدماتی باکیفیت هستید، هتل ۵ ستاره ویدا یک انتخاب عالی است. این هتل که در سال ۱۳۹۶ احداث شده‌است، طراحی به‌روز و مطابق با استانداردهای بالای صنعت گردشگری دارد. هتلی در ۱۰ طبقه که دارای ۱۴۴ اتاق مجهز است. در میان هتل های کیش، هتل ویدا یکی از خلوت‌ترین ساحل‌ها را دارد که قدم زدن در آن لحظاتی آرامش‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

در این هتل، اتاق‌های طبقه پنجم و بالاتر چشم‌اندازی رو به دریا و اتاق‌های سایر طبقات چشم‌اندازی از فضای سبز دارند. همچنین بعضی از واحدهای اقامتی هتل ویدا نیز جکوزی روی تراس دارد که اقامت در این فضا را لذت‌بخش می‌کند. رستوران‌هایی با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، استخر، سونا، سالن اسپا، پارکینگ و سرویس صبحانه رایگان ازجمله امکاناتی است که هتل مجلل ویدا در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

برای رزرو هتل کیش، به‌دنبال هتلی با قیمت مناسب و درعین‌حال مجهز و باکیفیت هستید؟ هتل آریان بدون شک یکی از بهترین هتل های کیش است که می‌توانید انتخاب کنید. هتلی ۴ ستاره در میدان امیرکبیر که در سال ۱۳۷۸ بنا شده‌‌است. هتل آریان ۳ طبقه و ۷۳ اتاق دارد که هرکدام امکانات کاملی برای یک اقامت رضایت‌بخش دارند. ازجمله خدمات و امکانات این هتل می‌توان سالن بیلیارد، پارکینگ رایگان، سفره‌خانه سنتی و رستوران را نام برد. از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل آریان نزدیک به مراکز خرید پانیذ، مروارید، پردیس و مرکز تجاری زیتون قرار گرفته است.

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

اگر برای رزرو هتل مشهد، نزدیکی به حرم برایتان مهم است، هتل اترک مشهد را می‌توان به‌عنوان یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضا نام برد که کمتر از ۱۰ دقیقه فاصله دارد. یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد که در سال ۱۳۵۷ احداث شده‌است. هتل اترک با ۱۱ طبقه و ۱۵۷ اتاق، در سال ۱۴۰۱ بازسازی شد تا بتواند خدمات و امکانات باکیفیت و به‌روزی را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

 

این هتل دارای دو رستوران با غذاهای لذیذی است که یکی از آن‌ها در آخرین طبقه هتل قرار دارد که نمای زیبایی از شهر مشهد را به نمایش می‌گذارد. رستوران دیگری با معماری سنتی خود، لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد. کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، پارکینگ و سالن پذیرایی ازجمله امکانات رفاهی این هتل هستند که سرویس‌دهی رضایت‌بخشی دارند.

 

هتل مدینه‌الرضا

هتل مدینه‌الرضا

طرفداران هتل‌های مجلل و گران‌قیمت برای رزرو هتل مشهد می‌توانند هتل ۵ ستاره مدینه‌الرضا را در فهرست هتل‌های انتخابی خود قرار دهند. تعدادی از هتل‌های مشهد هم مانند هتل های کیش که مطابق با استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده‌اند، امکاناتی با کیفیت عالی را برای مسافران خود فراهم می‌کنند.

 

هتل مدینه‌الرضا، هتلی مجهز، با طراحی داخلی چشم‌نواز و معماری اصیل ایرانی است. هتلی با رستوران‌های متنوع که انواع غذاهای ایرانی، گیاهی، پیتزا و پاستا را برای مسافران خود طبخ می‌کنند. سونا، استخر، جکوزی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و کافی‌شاپ بخش‌هایی از خدمات این هتل است. هتل مدینه‌الرضا در ۱۸ طبقه با ۳۲۵ اتاق مجهز ساخته شده‌است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل ۵ ستاره قصر طلایی (گلدن پلاس) هتلی مجلل نزدیک به حرم است و کمتر از ۲۰ دقیقه (پیاده‌روی) تا حرم فاصله دارد. هتلی واقع در میدان بسیج که در ۱۶ طبقه و ۳۵۸ اتاق احداث شده‌است. هتل قصر طلایی با طراحی داخلی بسیار زیبای خود رستوران‌هایی با انواع غذاهای بین‌المللی، ایرانی، دریایی، سنتی و دسرهای خوش‌طعمی دارد که پاسخگوی سلیقه‌های گوناگون غذایی است.

 

کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، ماساژ و سالن بیلیارد بخشی از امکانات رفاهی هتل زیبای قصر طلایی هستند که در اختیار زائران قرار می‌گیرند. دو اتاق پاناروما و پاناروما با تراس جزو اتاق‌هایی هستند که چشم‌اندازی روبه حرم امام رضا دارند.

 

سخن پایانی

در سال‌های اخیر، هتل های کیش و مشهد تجهیزات و امکانات رفاهی باکیفیت و در سطح بین‌المللی را برای مسافران خود فراهم کرده‌اند. هتل‌های متنوع با طراحی‌های گوناگون و جذاب که به‌خوبی می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌های بسیاری از مسافران داخلی و خارجی باشند. برای رزرو هتل مشهد ، کیش و دیگر شهرهای ایران، تهیه بلیط پروازهای داخلی و خارجی و همچنین بلیط قطار و اتوبوس برای سفرهای خود می‌توانید به اسنپ‌تریپ، مرجع معتبر رزرو هتل، مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو