بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد (برای زیارتی ارزان)

بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد (برای زیارتی ارزان)


منبع: همگردی

1

1402/12/5

13:36


رزرو هتل های نزدیک به حرم مشهد معمولا هزینه زیادی را برای مسافرین به همراه دارد. ولی اگر افراد بتوانند بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم را که نسبتا ارزان و با کیفیت نیز هستند را برای اقامت خودشان انتخاب کنند، علاوه بر اینکه در هزینه های خود صرفه جویی می کنند؛ می توانند در نزدیکی حرم نیز اقامت داشته باشند.
در این صورت بدون نیاز به سرویس رفت و برگشت یا تاکسی، به راحتی هر زمانی به حرم می روند. در ادامه بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد که می توانید آن ها را از سایت پرشین هتل رزرو کنید، را معرفی می کنیم.

بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد (برای زیارتی ارزان)

لیست بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد

بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد با فاصله کمتر از 10 دقیقه پیاده روی عبارتند از:

· هتل نماز مشهد

· هتل اطلس

· هتل نسیم

· هتل منجی

· هتل گوهر

· هتل آفاق مشهد

· هتل بهبهان

· هتل کیان

· هتل گل سرخ

· هتل جواهری

· هتل آبشار مشهد

· هتل جواهر شرق

· هتل تهران

· هتل مدائن

· هتل آپارتمان اخوان

معرفی هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد

هتل گل سرخ

هتل گل سرخ مشهد را می توان به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد شناخت. این هتل در 8 طبقه و در سال 1393 ساخته شده و دارای 33 اتاق است.
این هتل در خیابان اندرزگو 17 قرار گرفته است. با فاصله 8 دقیقه پیاده روی می توانید از طریق هتل گل سرخ به ورودی باب الجواد برسید و امام رضا را زیارت کنید. اتاق های تمیز این هتل بسیار معروف هستند. هتل گل سرخ دارای یک رستوران با غذاهای لذیذ و سلف سرویس است.

هتل نسیم

هتل نسیم یکی از هتل های 3 ستاره نزدیک به حرم است که در امام رضا 8 احداث شده و فاصله 10 دقیقه ای تا حرم امام رضا (ع) دارد. این هتل دارای 60 اتاق است که شامل اتاق های 3 تخته و 2 تخته می باشند.
رستوران هتل نسیم غذاهای لذیذی را در اختیار مسافرین قرار می دهد. با رزرو هتل نسیم مشهد منوی بوفه سلف سرویس در اختیار شما خواهد بود تا بتوانید هرغذایی که دوست دارید را میل نمایید.
این هتل در سال 1393 ساخته شد؛ اما برای ارائه خدمات بهتر در سال 1397 بازسازی گردید. پارکینگ از ویژگی های مهم هتل نسیم مشهد به شمار می رود.

هتل نسیم

هتل اطلس

هتل اطلس یکی از بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد است. این هتل 3 ستاره در میدان آب واقع شده و فقط 300 متر تا حرم فاصله دارد. این هتل در سال 1355 ساخته شده بود؛ اما در سال 1387 برای ارائه خدمات بهتر بازسازی شد.
این هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 200 اتاق 2 تخته و 3 تخته است. رستوران این هتل دارای پنجره های مشرف به حرم امام بوده که لذت غذا خوردن شما را چندین برابر می کند.

هتل منجی

هتل منجی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد است. این هتل در خیابان شیخ طوسی قرار گرفته و فاصله 8 دقیقه ای تا حرم دارد. هتل منجی دارای رستوران و کافی شاپ اختصاص برای میل کردن ناهار و شام و میان وعده است.
این هتل با 8 طبقه ساختمانی و 45 باب اتاق، اقامت خوبی را برای مسافرین رقم می زند. هتل منجی ساخت سال 1393 می باشد و جزء هتل های نوساز مشهد است.

هتل آفاق

در بین هتل های 3 ستاره نمی توان از هتل آفاق مشهد چشم پوشی کرد. هتل آفاق مشهد در چهارراه شهدا قرار گرفته که یکی از مهم ترین خیابان های مشهد به شمار می رود. تمیزی اتاق های هتل آفاق مشهد همراه کیفیت بالای غذایی و پرسنل حرفه ای از ویژگی های هتل آفاق مشهد هستند.
با اقامت در هتل آفاق مشهد فاصله شما تا حرم 10 دقیقه با خودرو خواهد بود. ضمن اینکه باغ موزه نادری هم در فاصله 3 دقیقه ای از هتل قرار گرفت است.

هتل آفاق

هتل گوهر

هتل گوهر یکی از بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم است که در خیابان امام رضا 5 واقع شده و به راحتی به بازار سرشور دسترسی دارد. این هتل در فاصله 7 دقیقه ای (پیاده روی) با حرم قرار دارد. با اقامت در این هتل می توانید از طریق باب الرضا و باب الجواد وارد حرم شوید.
هتل گوهر دارای 5 طبقه و 55 اتاق است. از امکانات از هتل می توان به رستوران شیک داخل آن اشاره کرد. هتل گوهر به دلیل اینکه ساخت سال 1402 است، جزء هتل های تمیز محسوب می شود.

هتل بهبهان

هتل بهبهان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره نزدیک حرم مشهد است. این هتل در سال 1398 تاسیس شد؛ اما به دلیل ویروس کرونا تا سال 1400 بسته بود. به همین خاطر هتل بهبهان در گروه هتل های تازه ساز قرار می گیرد. این هتل در امام رضا 8 قرار گرفته است.
می توانید با پیاده روی از هتل به مدت 7 دقیقه به باب الرضا برسید. هتل بهبهان به عنوان یک هتل 3 ستاره امکانات بسیار خوبی را به مسافرین ارائه می کند. تمیزی اتاق ها بسیار عالی است.
علاوه بر این یک رستوران با امکانات خوب نیز در هتل بهبهان وجود دارد که می توانید غذاهای خوشمزه ای را در آن جا میل کنید. این هتل دارای 99 تخت است که در اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته پخش شده اند.

هتل آبشار

هتل آبشار مشهد یک هتل اقتصادی میان هتل های 3 ستاره است که در خیابان امام رضا 5، چهنو 10 قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی دنج با امکانات رفاهی معمول است.
قیمت مناسب هتل آبشار مشهد باعث شده تا در زمان اقامت به بسیاری از افراد پیشنهاد شود. کیفیت غذایی و امکانات موجود در این هتل مطابق با هزینه ای که پرداخت می کنید می باشد.

هتل آبشار

هتل جواهری

هتل جواهری در گروه هتل های 3 ستاره مشهد با امکانات قابل قبول و قیمت اقتصادی است. این هتل در خیابان امام رضای 6 قرار گرفته است و فقط 8 دقیقه پیاده روی فاصله تا حرم دارد. هتل جواهری در سال 1358 ساخته شد. اما هنوز هم اتاق های مدرن این هتل، اقامت خوبی را برای مسافرین رقم می زنند.
هتل جواهری دارای 6 طبقه ساختمان و 65 واحد اقامتی است. اتاق های این هتل شامل اتاق های 1 تخته و 2 تخته هستند. هتل جواهری دارای یک رستوران به نام نظیف است که غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب را ارائه می کند.

هتل جواهر شرق

هتل جواهر شرق یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره مشهد است. این هتل بین امام رضای 4 و 6 قرار دارد و به دلیل اینکه هتل در حاشیه خیابان است، فاصله بسیار نزدیکی به باب الرضا دارد و می توانید با 5 الی 7 دقیقه پیاده روی به راحتی به حرم برسید. این هتل دارای رستوران با تراس باز و ویوی حرم مطهر است.
همچنین یک کافی شاپ در این هتل برای میل کردن نوشیدنی های گرم و سرد وجود دارد. این هتل در 7 طبقه ساخته شده و دارای 53 واحد اقامتی است. اتاق های این هتل شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته و سوئیت های 4 نفره است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو