آیا خطا« “Sorry, something went wrong creating your account» هنگام تلاش برای ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام، ورود به اینستاگرام، تغییر پروفایل یا آپلود یک پست یا مشکلات مشابه وجود دارد؟ این مشکلات ممکن است به دلیل عملکرد اشتباه شما، اتصال بد شبکه یا خرابی سرور اینستاگرام باشد. نگران نباشید، می توانید با یکی از روش های زیر که در این مقاله سلام دنیا رسمی ارائه شده است، با مشکل ساخت حساب اینستاگرام و بروز خطای something went wrong مقابله کنید.

آموزش حل مشکل ساخت حساب اینستاگرام و بروز خطای something went wrong

راه حل 1: بعداً دوباره امتحان کنید

ساده ترین راه این است که مدتی صبر کنید و بعداً در آینده دوباره امتحان کنید، درست مانند آنچه در پیام خطا ذکر شد. در مورد اینکه چقدر باید صبر کنید، بستگی به خودتان دارد. بعد از چند دقیقه می توانید دوباره آن را امتحان کنید. اگر همچنان آن خطا را دریافت کردید، باید چند ساعت یا حتی چند روز صبر کنید. اگر نمی توانید آنقدر صبر کنید، می توانید راه حل بعدی را امتحان کنید.


حتما بخوانید: روش ریپلای و ارسال جواب استوری اینستاگرام با عکس یا فیلم


راه حل 2: برنامه اینستاگرام را ریستارت کنید

علاوه بر اینکه منتظر بمانید و بعداً دوباره تلاش کنید، همچنین توصیه می‌شود اپلیکیشن اینستاگرام را ببندید و دوباره باز کنید تا مشکل را برطرف کنید.با این کار از شر مشکلات یا باگ های احتمالی خلاص می شود. همچنین، اگر می خواهید دوباره برای ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام تلاش کنید، معمولاً راه اندازی مجدد ضروری است.

 برنامه اینستاگرام را ریستارت کنید

راه حل 3. از وب سایت Instagram.com استفاده کنید

اگر در حین ایجاد حساب کاربری در برنامه اینستاگرام با خطای «Something went wrong with creating your account among us» مواجه شدید، می‌توانید برای ثبت‌نام به نسخه وب آن بروید. بعد، دوباره با استفاده را برنامه به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

راه حل 4: از اعتبار متفاوت استفاده کنید

گاهی اوقات، اعتبار نامعتبر برای ایجاد یک حساب کاربری منجر به مشکل فوق می شود، مانند آدرس ایمیلی که قبلاً استفاده شده است یا رمز عبوری که به اندازه کافی قوی نیست. اگر در این شرایط موفق به ایجاد اکانت اینستاگرام نشدید، می توانید با استفاده از یک اعتبار معتبر دیگر مشکل خود را حل کنید.

از اعتبار متفاوت استفاده کنید

راه حل 5: گوشی خود را ریستارت کنید

علاوه بر ریسارت برنامه اینستاگرام، می توانید سعی کنید گوشی خود را نیز خاموش و روشن کنید تا تداخل های احتمالی در سیستم دستگاه شما برطرف شود. این روش ساده معمولاً مشکلات را بدون اطلاع از دلایل حل می کند.


حتما بخوانید: رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اینستاگرام در آیفون و اندروید


راه حل 6: از اکانت قدیمی اینستاگرام خود خارج شوید یا سعی کنید وارد حساب جدید شوید.

به طور غیرمنتظره، با ورود به حساب قدیمی خود، ممکن است نتوانید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید. بنابراین، بهتر است از اعتبار قدیمی خارج شوید و روی اعتبار جدید تمرکز کنید.اگر در آخرین مرحله ایجاد اکانت اینستاگرام با خطای «Among us something went wrong with signing into your account» مواجه شدید، شاید با موفقیت این کار را انجام داده باشید اما سیستم اشتباه می‌کند و خطایی را به شما می‌دهد که نتیجه را گمراه می‌کند. بنابراین، می توانید سعی کنید با حساب جدید خود وارد اینستاگرام شوید تا ببینید آیا می توانید وارد شوید یا خیر.

راه حل 7: مشکلات مربوط به شبکه را بررسی کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، مشکل ممکن است ناشی از اتصال ضعیف یا ناپایدار اینترنت باشد. اگر چنین است، باید دلیل دقیق را پیدا کنید و با علت آن مقابله کنید تا از شر مشکل خلاص شوید. در زیر برخی از رفع خطاهای رایج شبکه آورده شده است.

  • اتصال شبکه ( اترنت یا Wi-Fi ) را در دستگاه خود غیرفعال و فعال کنید.
  • روتر، مودم یا توسعه دهنده چرخه برق را مجدداً راه اندازی یا راه اندازی کنید.
  • تاریخ و زمان مناسب را روی دستگاه خود تنظیم کنید.
  • کابل اتصال اینترنت سیمی را بررسی کنید.
  • به سراغ پورت کابل دیگری در دستگاه یا روتر خود بروید.
  • تنظیمات DNS را تغییر دهید یا DNS خود را پاک کنید.
  • از VPN استفاده کنید.
  • روتر خود را ریست کنید.
  • از شبکه دیگری استفاده کنید.

مشکلات مربوط به شبکه را بررسی کنید

راه حل 8: از یک دستگاه دیگر استفاده کنید

این احتمال وجود دارد که دستگاه سخت افزاری خاصی که برای ایجاد حساب اینستاگرام استفاده می کنید نتواند کار را کامل کند. یعنی شما می توانید از طریق دستگاه دیگری، اعم از تلفن همراه یا کامپیوتر، به هدف خود برسید.

راه حل 9: کش اینستاگرام را پاک کنید

گاهی اوقات، فایل‌های موقت نرم‌افزار اینستاگرام نیز می‌توانند باعث خطا شود به خصوص زمانی که مدت زیادی است از آن استفاده می‌کنید و سعی می‌کنید اکانت دوم ایجاد کنید. بنابراین، می توانید سعی کنید حافظه پنهان آن را برای حل مشکل پاک کنید.


حتما بخوانید: رفع مشکل کپی رایت آهنگ (موزیک) در اینستاگرام و پاک نشدن پست


راه حل 10: اینستاگرام را به روزرسانی کنید

همچنین، یک برنامه قدیمی اینستاگرام ممکن است منجر به خطای فوق شود. بنابراین، به روز رسانی اینستاگرام فعلی تان به آخرین نسخه آن، باگ ها، خطاها یا مشکلات را برطرف می کند. با این حال، در چند مورد، نسخه جدید اینستاگرام هم عامل بروز این خطا است. در این شرایط، باید اینستاگرام را به یکی از وضعیت‌های قدیمی آن تنزل دهید.

اینستاگرام را به روزرسانی کنید.

راه حل 11: اینستاگرام را دوباره نصب کنید

در نهایت، می‌توانید برنامه اینستاگرام را حذف و مجدداً نصب کنید. این نه تنها داده های کش اینستاگرام را پاک می کند، بلکه باگ های عمیق درون ابزار را نیز حذف می کند. نصب مجدد اطلاعات حساب کاربری قدیمی شما را حذف می کند که ممکن است در ایجاد حساب جدید شما اختلال ایجاد کند.

دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام

سایر اقدامات احتیاطی برای ایجاد موفقیت آمیز اکانت اینستاگرام

  • دستگاه خود را با نرم افزار امنیتی اسکن کنید تا مطمئن شوید که ویروس یا بدافزار وجود ندارد.
  • هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام، فایروال و آنتی ویروس را به طور موقت غیرفعال کنید.
  • مطمئن شوید که واجد شرایط ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام مانند سن و منطقه هستید.
  • اطمینان حاصل کنید که در اینستاگرام به دلیل نقض قوانین آن بلاک نشده اید.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مورد نیاز را به درستی ارائه کرده اید.

نتیجه گیری:

امیدواریم حداقل یکی از روش‌های بالا بتواند مشکل را حل کند.اگر هنوز هم مشکل دارید برای راهنمایی بیشتر با خدمات پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.اگر مشکل به دلیل از کار افتادن سرور اینستاگرام باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا سرور دوباره کار کند. برای بررسی اینکه آیا سرور اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر، می‌توانید «instagram is down» یا موضوعات مشابه را به صورت آنلاین جستجو کنید تا ببینید آیا خبری در مورد آن وجود دارد یا خیر.