وقتی صحبت از اشتراک گذاری یا ارسال مجدد پست های اینستاگرام به میان می آید، اینستاگرام بسیار قدیمی است. برنامه بومی گزینه اشتراک گذاری تصاویر را ندارد حتی اگر متعلق به نمایه های عمومی باشد. خیلی بد است، درست است؟ نگران نباشید ما در این مقاله از سلام دنیا در مورد چگونه یک پست را در اینستاگرام ریپست کنیم و راه هایی اشتراک گذاری و ارسال مجدد پست های اینستاگرام صحبت کردیم. با ما همراه باشید.

چگونه یک پست را در اینستاگرام ریپست کنیم

خوب، فقدان آن را قطعاً می توان به عنوان یک موهبت یا زیان دید. به عنوان مثال به شما اجازه نمی‌دهد عکس‌های شگفت‌انگیزی را که عکاس یا وبلاگ غذایی مورد علاقه‌تان به اشتراک گذاشته است، به اشتراک بگذارید.

حتی برنامه بومی نیز از این ویژگی پشتیبانی نمی کند، خبر خوب این است که پست اینستاگرام به راحتی قابل ارسال مجدد یا اشتراک گذاری است. و بله، همانطور که در مورد این راه حل ها وجود دارد، یا باید این ویژگی را از یک برنامه شخص ثالث قرض بگیریم یا یک راه حل کوچک را در تلفن به کار ببریم.

دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام

 1. اسکرین شات بگیرید

روش اول شامل کمی راه حل برای عبور از فرآیند ارسال مجدد اینستاگرام است. مزیت این روش این است که می توانید فیلترهای خود را اعمال کرده و به اشتراک بگذارید.

چگونه یک پست را در اینستاگرام ریپست کنیم

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اسکرین شات از محتوا بگیرید و با استفاده از یک برنامه شخص ثالث یا ویرایشگر تصویر داخلی گوشی، قسمت غیر ضروری را بردارید. مطمئن شوید که نام نمایه اصلی و سایر جزئیات قابل مشاهده است. پس از انجام این کار، می توانید تصویر را درست مانند سایر تصاویر به اشتراک بگذارید. اشکال این روش این است که ممکن است کیفیت تصویر اصلی را از دست بدهید. دریابید که آیا افراد می توانند ببینند که آیا شما از عکس هایشان در اینستاگرام اسکرین شات می گیرید یا خیر؟


حتما بخوانید: چگونه پیش نویس ریلز اینستاگرام را پیدا کنیم


روش ارسال مجدد پست (repost) در اینستاگرام 

2. استفاده از مجموعه ها

آنها می گویند که کلید یک کسب و کار عالی، حفظ تصویر بزرگتر در ذهن است. بنابراین، اگر می‌خواهید یک عکس اینستاگرام را ذخیره کنید تا بتوانید بعداً آن را مجدداً ارسال یا به اشتراک بگذارید، می‌توانید به راحتی با استفاده از ویژگی مجموعه‌های داخلی این کار را انجام دهید.

ارسال مجدد پست در اینستاگرام 1

مشابه روش بالا، به تصویر بروید و روی نماد کوچک نشانک در گوشه سمت راست ضربه بزنید. این تصویر را در مجموعه های شما ذخیره می کند .پس از رسیدن به زمان مناسب، تمرین فوق را دنبال کنید و پس از اعلام اعتبار، آن را در اینستاگرام منتشر کنید.

3. از یک برنامه ارسال مجدد شخص ثالث استفاده کنید

گوگل پلی کلی برنامه شخص ثالث دارد یکی از این برنامه ها Repost for Instagram – Regrann است . این برنامه با اینستاگرام ادغام می شود و به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را از داخل برنامه بازنشر کنید.

دانلود برنامه Repost for Instagram – Regrann 

تنها چیزی که نیاز دارد یک پیوند به پست اینستاگرام است که با ضربه زدن روی منوی سه نقطه می توانید آن را دریافت کنید. پس از انجام این کار، Regrann به طور خودکار تشخیص می دهد که شما یک لینک را کپی کرده اید و به شما این امکان را می دهد که آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. باز هم، اعتبار دادن به مالک واقعی را از دست ندهید.

ارسال مجدد پست در اینستاگرام 2

سخن آخر

بنابراین، به این صورت می‌توانید تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا دوباره پست کنید. با توجه به اینکه اینستاگرام تنها در دو سال گذشته 700 میلیون کاربر را جذب کرده است ، محبوبیت این برنامه به سختی قابل بحث است. بنابراین، آیا شما شروع به ارسال مجدد کرده اید؟