معرفی سریال ترکی ستاره ها از من دورند ؛ معرفی کامل و بررسی دلایل فینال خوردن سریال

معرفی سریال ترکی ستاره ها از من دورند ؛ معرفی کامل و بررسی دلایل فینال خوردن سریال


منبع: پلازا

2

1402/11/4

10:41


معرفی سریال ترکی ستاره ها از من دورند ؛ معرفی کامل و بررسی دلایل فینال خوردن سریال

سریال ستاره ها از من دورند از جمله جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی ترکی در سال 2024 است که هنوز به طور کامل آغاز نشده، به پایان رسید. در ادامه با معرفی کامل و دلایل فینال خوردن سریال همراه شما هستیم.

صنعت سریال‌سازی در ترکیه برخلاف ایران و برخی کشورهای دیگر، صرفا بر اساس ریتینگ سریال‌هاست. این بدین معنی‌ است که اگر یک سریال میزان حد نصاب تماشا را بدست آورد، می‌تواند ادامه‌دار شود تا به پایان اصلی خود برسد. در مواردی حتی نرخ تماشای بالا سبب می‌شود که یک مجموعه بخاطر استقبال، تداوم بیشتری از آن تعداد قسمت‌های از پیش تعیین شده نیز داشته باشد. برخی سریال‌ها نیز چنین اقبالی ندارند و خیلی زود فینال می‌خورند.

سریال Yıldızlar Bana Uzak به کارگردانی بهادیر اینجی (Bahadır İnce) و دوریم یالچین (Devrim Yalçın) ساخته شد و همچنین ارجان اوگور (Ercan Uğur) فیلمنامه این اثر را نوشت. این مجموعه از آخر سال 2023 میلادی پخش خود را آغاز کرد و سرانجام در اوایل 2024 شبکه atv ترکیه تصمیم گرفت تا این سریال تمام شود. در مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال ترکی ستاره ها از من دورند همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال ستاره ها از من دورند

ژانر سریال ترکی ستاره ها از من دورند اکشن، درام و عاشقانه است‌. این مجموعه نخستین بار در 31 دسامبر 2023 (10 دی 1402) بر روی آنتن شبکه atv قرار گرفت و در تاریخ 21 ژانویه 2024 (1 بهمن 1402) به پایان رسید‌. سریال روزهای یکشنبه پخش می‌شد. همچنین تعداد قسمت های سریال ترکی ستاره ها از من دورند مجموعا 4 قسمت است.

داستان سریال ستاره ها از من دورند

داستان سریال ستاره ها از من دورند

خلاصه سریال ستاره ها از من دورند درباره یک زوج عاشق به نام‌های قدیر و آسلی است. آنها علاقه زیادی به یکدیگر دارند و به نوعی این پیوند عاطفی بین این زوج قوی است که به نظر می‌رسد هرگز قرار نیست از هم گسسته شود‌.

اما آنچه نباید اتفاق می‌افتد؛ قدیر را به جرم کشتن پدر آسلی به زندان می‌اندازند و آسلی تمام باورهایش به عشق فروپاشیده می‌شود. قدیر در این میان قصد دارد به هر قیمتی که شده بی‌گناهی خود را ثابت کند و از خاندان وارنالی که او در این مخمصه انداخته‌اند، انتقام بگیرد. همه چیز طوری به نظر می‌رسد که انگار عشق بین قدیر و آسلی فراموش شده اما گویی عشق آنها به مانند آتش زیر خاکستر می‌ماند که قرار است با شعله باد روزگار دوباره شعله‌ور شود.

بازیگران سریال ستاره ها از من دورند

در این بخش قصد داریم تا ابتدا با بیوگرافی بازیگران اصلی و سپس معرفی سایر هنرپیشگان همراه شما شویم.

فورکان آندیچ در نقش قدیر اردم

بازیگران سریال ستاره ها از من دورند

فورکان آندیچ (Furkan Andıç) هنرپیشه اهل ترکیه در 4 آوریل 1990 (15 فروردین 1369) متولد شد. او بازیگری را از حضور در تبلیغات شروع کرد و سرانجام در سال 2011 سریال خاطرات کالج (Kolej Günlüğü) را بازی کرد. سپس بعد از چند نقش فرعی در سال 2014 نقش اصلی سریال عروس فراری (Kaçak Gelinler) را بازی کرد. فورکان آندیچ را عمدتا برای بازی در سریال‌های انتقام شیرین (Tatlı İntikam)، خواهر زاده‌ها (Kardeş Çocukları)، همه جا با تو (Her Yerde Sen) و تخته سیاه (Kara Tahta) می‌شناسند. او در سال 2017 اولین فیلم سینمایی خود به نام تیپ داماد (Damat Takımı) را بازی کرد.

بورجو کیراتلی در نقش آسلی جانسور / وارنالی

هنرپیشه های سریال ترکی ستاره ها از من دورند

بورجو کیراتلی (Burcu Kıratlı) بازیگر ترک، متولد 23 ژوئیه 1989 (1 مرداد 1368) است. این هنرپیشه بازیگری را از سال 2010 با سریال Elde Var Hayat شروع کرد و در سال 2013 با فیلم آب و آتش (Su ve Ateş) وارد سینما شد. او سپس با سریال قیام ارطغرل (Diriliş Ertuğrul) به کار خود ادامه داد و بالاخره توانست در سریال عشق و ماوی (Aşk ve Mavi) نقش اصلی را ایفا کند. فیلم‌های داستان یک پری (Peri Masalı) و حکایت ما (Bizim Hikaye) فیلم‌های دیگر بورجو کیراتلی هستند.

گورکان اویگون در نقش یحی آلدمیر

ژانر سریال ترکی ستاره ها از من دورند

گورکان اویگون (Gürkan Uygun) متولد 27 مه 1974 (6 خرداد 1353) است. او بازیگری را از سال 1994 با سریال Kaygısızlar شروع کرد و در سال 1998 وارد سینمای کشور ترکیه شد‌‌. از جمله سریال‌های معروف او پایتخت عبدالحمید (Payitaht Abdülhamid)، رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی (Uyanış: Büyük Selçuklu) و سریال تشکیلات (Teşkilat) هستند. او همچنین در فیلم‌های مختلفی نیز تا کنون ایفای نقش داشته است.

مورات دالتابان در نقش اورهان‌ وارنالی

خلاصه سریال ستاره ها از من دورند

مورات دالتابان (Murat Daltaban) بازیگر و کارگردان اهل کشور ترکیه در 5 مه 1966 (15 اردیبهشت 1345) متولد شد. او از جمله بازیگرانی است که تئاتر DOT را در استانبول رهبری می‌کرد. دالتابان بازیگری را از سال 1944 با فیلم Babam Askerde شروع کرد. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی معروف این هنرپیشه باید به فاطماگل (Fatmagül’ün Suçu Ne)، پویراز کارایل (Poyraz Karayel)، خواهر زاده‌ها و سریال مرا بشنو (Duy Beni) اشاره کنیم.

سایر هنرپیشه های سریال ترکی ستاره ها از من دورند عبارتند از:

  • رامی نارین (Rami Narin) در نقش خان وارنالی
  • اوریم دوعان (Evrim Doğan) در نقش ملیکه وارنالی
  • الیفجان اونگورلار (Elifcan Ongurlar) در نقش دوعا آلدمیر
  • اینانچ کونوکچو (İnanç Konukçu) در نقش مورات
  • و…

نقد سریال Yıldızlar Bana Uzak

سریال ستاره‌ها از من دورند به عنوان یکی از سریال‌های جدید شبکه آ تی وی در سال 2024 پخش خود را شروع کرد و روزهای یکشنبه بر روی آنتن می‌رفت‌. این مجموعه در همان ابتدا ریتینگ بسیار پایینی داشت و حتی بعد از یک قسمت که از پخش آن گذشت نیز نتواست جذب مخاطب کند. علت این اتفاق نیز عمدتا داستان تکراری این اثر است. داستان دو عاشق که به وسیله مصیبتی از یکدیگر دور می‌شوند و یک قصه انتقامی ادامه ماجرا را رقم می‌زند. بازیگران چندان بازی دیدنی‌ای نداشتند و البته باید تاکیید کنیم که 4 قسمت نیز فرصت زیادی برای نشان دادن هنر بازیگری نیست.

به علاوه باید بگوییم که سریال‌های اسم رمز پرستو (Kod Adı Kırlangıç)، سریال قضاوت (Yargı)، کدام کشتی را سوزاندم؟ (Ne Gemiler Yaktım) و سریال سبد کثیف (Kirli Sepeti) نیز روزهای یکشنبه در همین ساعت پخش می‌شدند که با وجود آنها، نمرات سریال ترکی ستاره ها از من دورند افت کرد و در نتیجه شانس زیادی برای دیده‌شدن نداشت. از این رو سازندگان تصمیم به فینال سریال گرفتند.

کلام آخر

نقد سریال Yıldızlar Bana Uzak

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال Yıldızlar Bana Uzak همراه شما بودیم و سعی کردیم ضمن یک معرفی کامل از این اثر، دلایل فینال خوردن آن را نیز به شما بگوییم. این مجموعه برای سال 2024 آماده شده بود. حال شما بگویید، آیا ستاره‌ها از من دورند را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما تصمیم فینال برای آن عادلانه بود؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما تا پایان مقاله متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو