بیوگرافی لیلا میلانی؛ مدل جذاب ایرانی از زندگی شخصی تا ازدواج با فردی ثروتمند

بیوگرافی لیلا میلانی؛ مدل جذاب ایرانی از زندگی شخصی تا ازدواج با فردی ثروتمند


منبع: تاپ ناز

1

1402/11/6

11:46


لیلا میلانی مدل جذاب و زیبای ایرانی است که همواره از او به عنوان یکی از برترین مدل‌های فعال در کشور آمریکا یاد می‌شود. البته خانم میلانی درکنار مدلینگ؛ در …

لیلا میلانی مدل جذاب و زیبای ایرانی است که همواره از او به عنوان یکی از برترین مدل‌های فعال در کشور آمریکا یاد می‌شود. البته خانم میلانی درکنار مدلینگ؛ در عرصه بازیگری نیز فعال بوده و در چندین فیلم و سریال آمریکایی به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه همراه سایت تاپ ناز باشید تا با یکدیگر نگاهی بر زندگی لیلا میلانی داشته باشیم.

بیوگرای لیلا میلانی؛ مدل جذاب و معروف ایرانی

تولد و اوایل زندگی

لیلا میلانی در سال 1361 در کانادا و از خانواده‌ای کاملا ایرانی به دنیا آمد. پدر و مادر او از مهاجران نسل اول ایرانی هستند که به کشور کانادا مهاجرت کرده‌اند؛ البته این موضوع باعث نشده تا لیلا میلانی خودش را یک خارجی بداند و بارها عنوان کرده است که با افتخار یک ایرانی است.

مدلینگ از کودکی

مدلینگ از کودکی

لیلا میلانی به دلیل چهره زیبای خود بارها مورد تعریف و تمجید قرار گرفته و به گفته خودش این موضوع و فکر اینکه می‌تواند یک مدل شود از دوران کودکی آغاز شد؛ لیلا گفته است: از کودکی شوق آن را داشتم که جلوی دوربین عکاسی بایستم و ژست بگیرم. بعد که بزرگ شدم و همه از زبیایی ام تعریف کردند تصمیم گرفتم مدل شوم و در همین رشته نیز تحصیل کردم و تخصص خودم را گرفتم. برای اولین بار هم در یک تبلیغات هندی ظاهر شدم و بعد در فیلم های تبلیغاتی دیگر تا بالاخره جلوی دوربین های فیلمبرداری تلویزیون و سینما قرار گرفتم.

مطلب مشابه: بیوگرافی الهام عرب مدل جذاب ایرانی از دستگیری تا ازدواج و انتشار عکس های خصوصی

از دست دادن پدر در کودکی

لیلا میلانی گفته است که علاقه بسیار ویژه و خاصی به پدرش داشت و او را حامی اصلی خودش می‌دانست اما پدرش را در کودکی از دست داده: من پدرم را در کودکی از دست دادم و به همین دلیل توانستم با استفاده از تجربیات و راهنمائی های مادرم شخصیت خودم را در برابر برخوردها به اثبات برسانم و براساس آن پیش بروم که موفق هم شدم.

آغاز کار با مجری‌گری

آغاز کار با مجری‌گری

لیلا میلانی بعد از ایستادن جلوی دوربین به عنوان مدل؛ تصمیم گرفت کار خبرنگاری را نیز پیگیری کند. او کلاس‌های مربوطه را پشت سر گذاشته و درنهایت موفق شد در شبکه خبری بزرگ آمریکایی یعنی NBC برای خود کاری پیدا کند. او مجری بخش هواشناسی بود و به دلیل چهره زیبا مخاطبین از کار او استقبال زیادی کردند.

اما بعد از مدتی لیلا میلانی تصمیم گرفت از این شبکه جدا شده و به عنوان مدل وارد رشته کشتی کج شد. لیلا میلانی در این مسابقات به عنوان تشویق کننده حضور داشت و توانست موفقیت‌های مالی زیادی را به دست آورد.

میلانی سابقه مجری همراه با جیمی هارت در برنامه Wrestlicious TakeDown را دارد که در 1 مارس 2010 به روی آنتن رفت. به دلیل تداخل در برنامه‌ها، او در قسمت 31 مارس 2010 جای خود را به Brooke Lynn داد.

حضور در موزیک ویدیو افراد معروف

حضور در موزیک ویدیو افراد معروف

با رشد فیسبوک در سطح جهانی؛ لیلا میلانی شروع به انتشار عکس‌های خود در این صفحه کرد و توانست به معروفیت زیادی دست یابد. بعد از مدتی شناخته‌تر شدن این چهره، باعث شد تا خواننده‌های مطرح جهانی همچون فیفتی سنت و جنیفر لوپز به سراغ او بیایند تا در موزیک ویدیو‌های آن‌ها به ایفای نقش بپردازد. بازی در این موزیک ویدیوها موفقیت لیلا میلانی را به عنوان یک مدل تثبیت کرد و درنهایت باعث شد تا کمپانی بزرگ ماکسیم به سراغ او بیاید.

مطلب مشابه: بیوگرافی نگین میرصالحی​ مدل و بلاگر ایرانی از ازدواج تا انتشار عکس های خصوصی

همکاری با کمپانی بزرگ ماکسیم

همکاری با کمپانی بزرگ ماکسیم

لیلا میلانی سال‌هاست که مدل شماره یک کمپانی ماکسیم است و از این طریق به ثروت بسیار زیادی دست یافته است.

ماکسیم مجله بین‌المللی مردانه‌ای است که در سال 1995 در انگلستان طراحی و راه‌اندازی شده است، اما از سال 1997 با مرکزیت در نیویورک سیتی فعالیت می‌کند و به دلیل عکاسی‌های خود از بازیگران، خوانندگان و مدل‌های زنی که در اوج شغلی خود هستند، شناخته شده است. مکزیم هر ماه حدود 9 میلیون خواننده دارد. نسخه دیجیتال مکزیم هر ماه بیش از 4 میلیون بازدید کننده یکتا دارد. مجله مکزیم 16 نسخه را منتشر می‌کند که در 75 کشور جهان به فروش می‌رسد.

برنده شدن در مسابقات زیبایی

برنده شدن در مسابقات زیبایی

لیلا میلانی در سال 2005 در مسابقه WWE Diva Search شرکت کرد و در میان 8000 شرکت‌کننده در سراسر جهان دوم شد. پس از آن، در مسابقه Pro Wrestling Guerrilla After School Special حضور یافت. پس از شرکت در WWE Diva Search، از نام هنری لیلا میلانی استفاده کرد.

او بعدها در یکی از تبلیغات شبکه USA Network به نام WWE Raw Fan Nation ظاهر شد. این تبلیغات سری تبلیغاتی بودند که برای تبلیغ WWE Raw ساخته شده بود و شامل افرادی از دسته‌های مختلف از جمله یک کارگزار سهام تا Snoop Dogg بودند.

مجری‌گری در برنامه قرار یا بی قرار

میلانی از سال 2005 تا 2009 به عنوان مدل در برنامه بازی شبکه NBC به نام Deal or No Deal حضور داشت. او به خاطر موهایش به شکل شیرین معروف بود و از ابتدای برنامه، کیس شماره 13 را در دست داشت. اگرچه 13 معمولاً به عنوان شانس‌آزمایی شناخته می‌شود، اما او بارها با نام “Lucky Leyla” یا “Lucky 13” به عنوان یکی از شانس‌آور‌ترین‌ها شناخته شده است.

با این حال، NBC یکبار در برنامه تلویزیونی خود ذکر کرد که با داشتن تمام مقادیر بزرگ و عدم انتخاب در ابتدا، کیس شماره 13 در بیشتر فصل اول بسیار بد شانس بود. در حداقل یک مورد در فصل دوم، کیس شماره 13 حاوی جایزه هفت رقمی بود.

میلانی و دیگر مدل‌های Deal or No Deal جایزه “Favorite TV Models” را در Game Show Network برنده شدند. در تاریخ 6 ژوئن 2009، میلانی و 4 مدل دیگر این جایزه را در GSN پذیرفتند. Deal or No Deal همچنین دو سال متوالی برنده جایزه مردمی People’s Choice Award برای محبوب‌ترین برنامه بازی شده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی مهناز اسرافیلی مدل و آرایشگر معروف؛ درباره زندگی شخصی و مهاجرت او

دیگر آثار مجری‌گری

دیگر آثار مجری‌گری

او یکی از مدل‌های انتخاب شده برای حضور در برنامه تلویزیونی The Oprah Winfrey Show بود. اپرا کیس لیلا (شماره ۸ برای این برنامه) را انتخاب کرد. او بعدها نام لیلا را به عنوان نام سگ خود هم به کار گرفت.

میلانی در برنامه کمدی آنلاین Experian Credit با کمدین Pauly Shore حضور داشت؛ او به عنوان یک داماد با اعتبار بد نقش ایفا کرد. ستارگان دیگری که در این برنامه حضور داشتند، Vivica A. Fox، Michael Madsen و Danny Glover بودند.

او در یک قسمت از برنامه Last Comic Standing و Phenomenon شبکه NBC حضور داشت. او همچنین داور در Lingerie Bowl 2006 بود.

میلانی در برنامه ویژه TLC به نام Secrets of a Trophy Wife در تاریخ 8 دسامبر 2012 حضور داشت.

بازی در یک فیلم سینمایی

لیلا میلانی در سال 2006 موفق اولین بازی خود را مقابل دوربین اجرا کند. این فیلم ترسناک کشتی گیر نام داشت. کشتی گیر فیلم ترسناک آمریکایی سال 2006 است که توسط جسی بگت نوشته و کارگردانی شده و با بازی ری میستریو سنیور اجرا شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: در راه رفتن به کابو سن لوکاس، بازیگران و خدمه یک فیلم با بودجه کم گم می‌شوند و به شهرستان لا سانگر دهیدوس می‌روند، یک شهرستان خالی از سکنه که یک افسانه ترسناک درباره یک کشتی‌گیر مکزیکی دیوانه وار دارد.

رهبر گروه و کارگردان برای اولین بار، آلفونس، از ظاهر خشک و پوچ شهرستان خوشش می‌آید و تصمیم می‌گیرد که این محل را به عنوان صحنه فیلم خود انتخاب کند.

خدمه دوربین را می‌چیند و چراغ‌ها را روشن می‌کند. هنگامی که آلفونس “شروع” می‌کند، کشتی‌گیر مشهور و حالا دیوانه، “ال ماسکارادو”، بیدار می‌شود و بازی خود را شروع می‌کند. یکی یکی بازیگران و خدمه گرفتار و کتک خورده و به قتل می‌رسند. تعداد کمی از بازماندگان باید بفهمند چطور می‌توانند بازیکن کشتی‌گیر را در بازی مرگبار خود شکست دهند یا در تلاش برای زنده ماندن بمیرند.

مطلب مشابه: بیوگرافی ربکا قادری مدل جذاب ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و عمل های زیبایی متعدد

ازدواج و فرزندان

ازدواج و فرزندان

در سال 2011 لیلا میلانی با مانی خوشبین، مولتی میلیاردر ایرانی ازدواج کرد. همسر او یک بازاریاب بسیار ثروتمند است که ثروت او چیزی بالغ بر 90 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر است. لیلا درباره ازدواج خود گفته است: بزرگ ترین موفقیت من هم ازدواجم بود که با روبرو شدن با مانی خوشبین زندگی من چهره تازه ای گرفت. اکنون هم به آرزوهایم رسیده ام و دو فرزند دارم. دخترم در اکتبر سال 2012 به دنیا آمد و تولد دومین فرزندم که پسر است و در سیزدهم جون امسال یک هفته پیش به دنیا آمد به زندگی همه ما شور و حال ویژه ای بخشیده و با توجه به اینکه به کار مورد علاقه ام ‌Hair Extension‌ می پردازم لحظه ای از او و دخترم غافل نمی شوم.

فرهنگ ایرانی

فرهنگ ایرانی

من در ایران متولد نشده‌ام و در آنجا هم بزرگ نشده‌ام. اما اخلاق و فرهنگ ایرانی را آموخته‌ام و می‌دانم که همه چیز شهرت و ثروت نیست. زیرا اعتقاد دارم راه‌های بهتری برای رسیدن به موفقیت وجود دارد تا آنکه انسان دست به کارهایی بزند که خلاف فرهنگ و اصول و اخلاقیات انسانی باشد. وقتی پشتکار، کوشش و تخصص در کار به اندازه باشد دیگر نیازی به برهنه شدن در برابر دوربین نیست.

مطلب مشابه: بیوگرافی الناز نوروزی مدل ایرانی؛ از زندگی شخصی تا کارهای هنری و بازی در فیلم هندی

تاسیس شرکت

تاسیس شرکت

در سال 2009، میلانی شرکت Leyla Milani Hair را تأسیس کرد، یک شرکت لوکس مراقبت از مو که در تولید “اکستنشن‌های کلیپ-آن یا کلیپ-این” موهای 100٪ انسانی با کیفیت بالا تخصص دارد. این شرکت، که در Irvine، California واقع شده است، بخشی از Kosh Milani Enterprises LLC است. به عنوان یکی از مدیران این شرکت، میلانی در سال 2009 با پنج کارمند شناخته شده بود.

سخن پایانی

بسیار خرسندیم که تا پایان همراه سایت تاپ ناز بودید. ما امروز و در این مقاله تصمیم گرفتیم درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای لیلا میلانی مدل مشهور و جذاب ایرانی بنویسیم. امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما لذت بخش بوده و همچنین اطلاعات آن مورد پسند شما واقع شده باشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی آیشواریا رای بازیگر و مدل جذاب هندی از شهرت تا ازدواج و زندگی شخصی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو