بلیط کیش تهران در کدام ماه های سال فروش کمی دارد؟

بلیط کیش تهران در کدام ماه های سال فروش کمی دارد؟


منبع: همگردی

1

1402/11/7

10:34


بلیط کیش تهران در کدام ماه های سال فروش کمی دارد؟

سفر به جزیره کیش از شهر تهران یا هر کدام از شهرهای ایران از آن مسافرت هایی است که شما باید برای آن بلیط هواپیما تهیه کنید. البته می توانید از راه دریایی هم خودتان را به کیش برسانید؛ اما پیشنهاد بهتر آن است که حتماً با هواپیما سفر کنید. در این بین برخی از ماه های سال هستند که سفر میان تهران و جزیره کیش در آن ها به حداقل می رسد. به عبارتی هم برای تهیه بلیط کیش تهران و هم برای تهیه بلیط تهران کیش با خلوتی بسیار زیادی روبه رو هستید و همین موضوع سبب می شود که به سرعت و به راحتی بلیط خود را تهیه کنید. ما در این مطلب قرار است به شما بگوییم که کدام یک از ماه های سال کم ترددترین ماه ها برای سفر از جزیره کیش به شهر تهران یا برعکس هستند.

تهران کیش در اوقات خلوت سال

از جمله پروازهای پرتردد، پرواز تهران کیش است که البته فصل ها و ماه های خاص خود را دارد. به عبارتی بعضی از اوقات جزء شلوغ ترین زمان ها و برخی دیگر جزء خلوت ترین اوقات برای سفر میان این دو منطقه است. بیشتر افراد ترجیح می دهند تا در آب و هوای مطبوع، مطلوب و مناسب عازم کیش شوند. جزیره کیش در نواحی جنوبی ایران قرار گرفته و همین موضوع سبب می شود که آب و هوای همیشه گرم، شرجی و مرطوبی داشته باشد. البته این موضوع در مورد شش ماهه اول سال صادق است و اگر شما از شرجی و رطوبت هوا استقبال نمی کنید، بهترین زمان سفر شما به جزیره کیش از تهران یا هر شهر دیگری، شش ماهه دوم سال است. در فصل های پاییز و زمستان جزیره کیش در بهترین حالت خود برای سفر به سر می برد.

خلوت ترین زمان برای سفر کیش تهران

خلوت ترین زمان برای سفر کیش تهران

تهران پایتخت ایران همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است. به همین دلیل شما بلیط کیش به سمت تهران را در اکثر اوقات نمی توانید به راحتی تهیه کنید. ولی واقعیت این است که در برخی اوقات سال سفر از کیش به تهران به کمترین حد و میزان خود می رسد. به عبارتی وقتی جابه جایی مسافران میان کیش و تهران کم باشد، شما برای تهیه بلیط کیش تهران هیچ زحمتی نخواهید کشید. واقعیت این است که وقتی تعداد پروازها از تهران به سمت کیش کم باشد، تعداد پروازها از کیش به سمت تهران هم به حداقل خود می رسند.

در شش ماهه نخست سال خصوصاً در اردیبهشت ماه تا تیرماه کمترین جابه جایی ها و نقل و انتقالات میان تهران و کیش انجام می شود. هوا گرم و شرجی است و افراد کمتری ترجیح می دهند تا به کیش سفر کنند. البته که در این بازه زمانی، سفر به جزایر کیش به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و با برپایی جشنواره ها و تخفیفات ویژه و همین طور شرکت کردن در تفریحات آبی مناسب تابستان کمک می کند تا شما بیشترین لذت را از این سفر ببرید؛ اما بیشتر افراد شش ماهه اول سال را انتخاب نکرده و فصل های پاییز و زمستان را برای سفر به کیش برمی گزینند. درست در همین زمان است که سفر به شهر تهران از جزیره کیش هم به کمترین میزان خود می رسد. به عبارتی بلیط کیش تهران در این موقع از سال کمترین فروش را دارد.

بلیط کیش تهران در کدام ماه های سال فروش کمی دارد؟

سفر در 6 ماهه دوم سال به کیش

سفر در ۶ ماهه دوم سال به کیش

البته سفر به جزیره کیش در شش ماهه دوم سال هم قوانین خود را دارد. جالب است بدانید که در شش ماهه دوم سال یعنی در فصل های پاییز و زمستان چون مدارس باز هستند و دانشگاه ها فعالیت خود را از سر گرفته اند، پس درصد زیادی از خانواده ها فرصت و زمان کافی برای سفر رفتن را ندارند. به همین دلیل در 6 ماهه دوم سال هم شما با خلوتی نسبی جزیره کیش روبه رو هستید. چون در این ماه ها خانواده هایی که فرزند ندارند، عازم جزیره کیش می شوند تا از تفریحات آبی و جاذبه های این جزیره راحت تر استفاده کنند. البته در فصل های پاییز و زمستان بیشتر هتل ها و مراکز خرید با تخفیفات بالا و فراوانی خدمات خود را عرضه می کنند. ضمن اینکه تورها و بلیط هواپیما به سمت جزیره کیش هم در این زمان با قیمت های کاهش یافته ای عرضه می شوند.

بهترین زمان برای سفر به کیش برای شرکت در رویدادها

اگر عازم سفر به جزیره کیش هستید و تصمیم دارید در رویدادها و اتفاقات جذاب این جزیره شرکت کنید، بهتر است سفر خود را جوری برنامه ریزی کنید تا همزمان با برگزاری جشنواره های این جزیره باشد. این گونه سفر به کیش می تواند سفری تمام و کمال را برای شما رقم بزند. جالب است بدانید که هم در شش ماهه نخست سال یعنی فصل های بهار و تابستان و هم در شش ماهه دوم سال یعنی زمستان، جشنواره های متعدد و مختلفی در این جزیره برگزار می شوند.

از جشنواره های متعدد برگزار شده در فصل تابستان می توان به جشنواره آبنبات چوبی، مسابقات سلامت، مسابقات رالی و تورهای خانوادگی اشاره کرد. البته به این موارد می توان موسیقی را هم به عنوان تکمیل کننده تفریحات اضافه کرد. همچنین از نیمه تیرماه تا میانه های شهریور ماه کنسرت های مختلفی در جزیره کیش برگزار می شوند که شما می توانید در کنار خانواده و دوستان خود در این کنسرت ها شرکت کرده و لحظاتی جذاب و به یاد ماندنی را رقم بزنید. به عبارتی سفر به کیش به قدری جذاب است که شما از هر طرف به این جاذبه نگاه کنید، خواهید دید که شبیه به هیچ تفریح دیگری نیست.

سفر به کیش در بهترین اوقات سال

سفر به جزیره کیش اگر هر ساله یا هر ماهه هم تکرار شود، باز جاذبه فراوانی داشته و طرفداران آن بی شمارند. این جزیره در جنوب ایران عاشقان فراوانی دارد و کم نیستند افرادی که حداقل در طول سال یک بار خود را به این جزیره می رسانند. در هر حال در سفر به جزیره کیش همه چیز بسته به انتخاب شماست. شما می توانید در شش ماهه اول سال سفر به این جزیره را تجربه کنید یا در فصل های پاییز و زمستان عازم سفر به این جزیره شوید. البته که بهتر است برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو تور و هتل با مجموعه های گردشگری مانند اسنپ تریپ همکاری کنید. این کار به شما کمک می کند تا برای سفر به جزیره کیش با کمبود جا برای رزرو هتل یا کسری بلیط سفر به این جزیره روبه رو نشوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو