فیلم Road House ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم Road House ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران


منبع: پلازا

1

1402/11/10

10:56


فیلم Road House ؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم Road House یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم خانه کنار جاده آشنا شویم.

ژانر فیلم خانه کنار جاده اکشن است و همچنین در رده‌بندی R قرار گرفته است و برای کودکان مناسب نیست. این فیلم بر اساس فیلم دیگری با همین عنوان و به کارگردانی Doug Liman تولید شده است. تاریخ اکران فیلم Road House در 8 مارس 2024 برابر با 18 اسفند 1402 است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)، دنیلا ملشیور (Daniela Melchior)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) و جسیکا ویلیامز (Jessica Williams) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم سینمایی خانه کنار جاده حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم Road House خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این می‌توانید نمرات فیلم سینمایی خانه کنار جاده را پس از اکران آن در همین مقاله بررسی کنید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم Road House

فیلم خانه کنار جاده

به طور خلاصه فیلم خانه کنار جاده داستان یک مبارز سابق مسابقه‌های هنرهای رزمی ترکیبی Ultimate Fighting Championship یا UFC را دنبال می‌کند که در یکی از خانه‌های جاده‌‌ای به عنوان مسئول حفاظت از آن‌جا مشغول به کار شده است اما متوجه می‌شود که آن‌جا آن طور که به نظر می‌رسد نیست. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Road House را تماشا کنید.

بازیگران فیلم Road House

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم Road House آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نقد فیلم Road House را پس از انتشار آن در همین مقاله مطالعه کنید.

جیک جیلنهال

بازیگران فیلم Road House

جیک جیلنهال یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 19 دسامبر 1980 برابر با 28 آذر 1359 در Los Angeles در ایالت California متولد شد. او بازیگری را از کودکی شروع کرد و برنده جایزه‌های متعددی از جمله بفتا و کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب، اسکار و Tony Awards شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Prisoners به کارگردانی دنی ویلنوو و فیلم Spider-Man: Far From Home از فیلم‌های دنیای مارول را نام برد. جیک جیلنهال در فیلم Road House در نقش کاراکتر Elwood Dalton حضور داشته است.

دنیلا ملشیور

معرفی فیلم Road House

دنیلا ملشیور یک بازیگر پرتغالی است که در تاریخ 1 نوامبر 1996 برابر با 11 آبان 1375 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان قسمت دهم مجموعه فیلم Fast & Furious با عنوان Fast X محصول سال 2023 را نام برد. دنیلا ملشیور در فیلم خانه کنار جاده ایفای نقش کاراکتر Ellie را بر عهده داشته است.

بیلی مگنوسن

هنرپیشه های فیلم Road House

بیلی مگنوسن یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 20 آوریل 1985 برابر با 31 فروردین 1364 در New York City متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم No Time to Die محصول سال 2021 را نام برد. بیلی مگنوسن در فیلم Road House در نقش کاراکتر Ben Brandt بازی کرده است.

جسیکا ویلیامز

بررسی فیلم خانه کنار جاده

جسیکا ویلیامز یک بازیگر و کمدین آمریکایی است که بر اساس سایت آی‌ام‌دی‌بی در تاریخ 31 جولای 1989 برابر با 9 مرداد 1368 در ایالت California متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore محصول سال 2022 را نام برد. او همچنین برای ایفای نقش در سریال Shrinking محصول سال 2023 کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است. جسیکا ویلیامز در فیلم خانه کنار جاده به ایفای نقش کاراکتر Frankie پرداخته است.

بعضی از افراد دیگری که در فیلم Road House بازی کرده‌اند عبارت اند از:

  • کانر مک گرگور (Conor McGregor) در نقش Knox
  • آرتورو کاسترو (Arturo Castro)
  • جی دی پاردو (J. D. Pardo)

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم بار کنار جاده پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم خانه کنار جاده را ببینید و اگر از فیلم‌های اکشن خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن بیشتر آشنا شوید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Road House و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدید دیگری تماشا کرده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو