تاریخ برگزاری رویداد State of Play مشخص شد

منبع: فیگار

2

1402/11/10

12:56


Michael McWhertor یک روزنامه‌نگار با بیش از 17 سال تجربه، درباره تاریخ برگزاری رویداد State of Play گزارشی را تهیه کرده است.

تاریخ برگزاری رویداد State of Play مشخص شد

Michael McWhertor یک روزنامه‌نگار با بیش از 17 سال تجربه، درباره تاریخ برگزاری رویداد State of Play گزارشی را تهیه کرده است.

سایت رسمی پلی استیشن، به طور رسمی اعلام کرده که مراسم بعدی State of Play در تاریخ 31 ژانویه 2024 (12 بهمن 1402)، ساعت 01:30 بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. این رویداد به طور ویژه روی بازی‌های Rise of the Ronin و Stellar Blade تمرکز خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ رویداد State of Play مشخص شد

در بیانیه‌ای که در وب‌لاگ پلی‌استیشن منتشر کرده، Sony Interactive Entertainment گفت که در روز چهارشنبه، 31 ژانویه 2024 (11 بهمن 1402)، یک نمایشگاه وضعیت بازی برگزار خواهد کرد. این رویداد روی به‌روزرسانی‌های بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن، از جمله پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن وی آر 2 در سال 2024 و پس از آن عرضه می‌شوند، تمرکز خواهد کرد.

این رویداد ساعت 5 بعدازظهر EST/2 بعدازظهر PST (به وقت آمریکا) آغاز می‌شود و روی کانال‌های YouTube، Twitch و TikTok پلی‌استیشن به صورت زنده قرار می‌گیرد. این رویداد که مدت زمانی حدود 40 دقیقه دارد، بیش از 15 بازی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 رویداد State of Play

«هرمن هالست»، رئیس استودیوی پلی‌استیشن اعلام کرده که بینندگان می‌توانند انتظار نگاه‌های گسترده‌تری از بازی Stellar Blade (که قبلاً با نام Project Eve شناخته می‌شد) از Shift Up و بازی Rise of the Ronin از Team Ninja را داشته باشند.

علاوه بر این، بازی‌هایی نظیر Final Fantasy 7 Rebirth از Square Enix، بازسازی Silent Hill 2 از Bloober Team و Konami’s Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نیز احتمالاً به نمایش در خواهند آمد.

سونی همچنین ممکن است به‌روزرسانی‌هایی را در مورد بازی‌هایی که در نمایشگاه پلی‌استیشن سال گذشته معرفی شده‌اند (که شامل بازی‌های Fairgame$ از استودیو Haven، Marathon از Bungie و Concord از استودیو Firewalk می‌شود) را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رویداد State of Play چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Polygon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو