تریلر Silent Hill 2 Remake در رویداد State of Play رونمایی خواهد شد

منبع: فیگار

4

1402/11/9

11:45


آنطور که به نظر می‌رسد، تاریخ انتشار و تریلر گیم‌پلی بازی Silent Hill 2 Remake به‌زودی در رویداد State of Play رونمایی خواهد شد.

تریلر Silent Hill 2 Remake در رویداد State of Play رونمایی خواهد شد

آنطور که به نظر می‌رسد، تاریخ انتشار و تریلر گیم‌پلی بازی Silent Hill 2 Remake به‌زودی در رویداد State of Play رونمایی خواهد شد.

شایعات حاکی از آن هستند که بازسازی بازی سایلنت هیل به زودی منتشر خواهد شد. در صورتی که این اطلاعات درست باشد، رویداد State of Play بهترین فرصت برای ارائه اولین تریلر گیم‌پلی این بازی خواهد بود. همچنین، این رویداد باید تاریخ دقیق انتشار را تأیید کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 احتمال انتشار تریلر بازی Silent Hill 2 Remake در State of Play

بر اساس شایعات منتشر شده توسط افراد مطمئن، پلی‌استیشن تقریبا در ماه آینده میزبان رویداد State of Play سال 2024 خواهد بود. این رویداد در گذشته بازدید کمتری داشته، اما طی گذشت زمان توجهات نسبت به این رویداد بیشتر شده و بسیاری از بازیکنان منتظر معرفی عناوین مهم هستند.

در اواخر سال گذشته، بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز تاریخ انتشار خود را در مراسم State of Play اعلام کرد. با توجه به اینکه پلی‌استیشن حقوق بازاریابی هر دو عنوان را در اختیار دارد، می‌توان انتظار داشت که مجموعه‌ای از رویدادهای مشابه برای Silent Hill 2 Remake برگزار شود.

توسعه‌دهنده بازی، یعنی استودیوی «بلوبر تیم»، منتظر شروع بازاریابی عنوان مورد انتظار خود است. با توجه به اینکه هنوز چند ماه تا مراسم پلی‌استیشن باقی مانده است، رویداد State of Play می‌تواند فرصتی بسیار مناسبی برای شروع این بازاریابی باشد.

بازی Silent Hill 2 Remake

انتظار می‌رود که Silent Hill 2 Remake در اواخر سال جاری برای پلی‌استیشن 5 (PS5) و رایانه‌های شخصی (PC) منتشر شود. این بازی به مدت 12 ماه انحصاراً برای کنسول پلی‌استیشن خواهد بود و پس از پایان این دوره، احتمالاً برای ایکس باکس (Xbox) نیز عرضه خواهد شد.

Silent Hill 2 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های ترسناک و بقا محوری است و از زمانی که نسخه بازسازی شده آن در سال 2022 معرفی شد، طرفداران آن برای عرضه این فرنچایز لحظه‌شماری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما دربازه بازی Silent Hill چیست؟ آیا شما منتظر نسخه باسازی شده این عنوان هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو