بازی Tekken 8 در هنگام عرضه 50 هزار بازیکن همزمان در استیم داشت

منبع: فیگار

2

1402/11/8

11:28


بازی Tekken 8 در زمان عرضه، موفق به ثبت آمار حدود 50 هزار بازیکن همزمان در استیم شد که نشان می‌دهد تعداد بازیکنان همزمان آن بیشتر از Tekken 7 بوده…

بازی Tekken 8 در هنگام عرضه 50 هزار بازیکن همزمان در استیم داشت

بازی Tekken 8 در زمان عرضه، موفق به ثبت آمار حدود 50 هزار بازیکن همزمان در استیم شد که نشان می‌دهد تعداد بازیکنان همزمان آن بیشتر از Tekken 7 بوده است.

بازی تکن 8 با وجود برخی مشکلات در بخش آنلاین روی کنسول و رایانه‌های شخصی مواجه شده بود، اما به طور کلی استقبال فوق‌العاده‌ای از طرف بازیکنان داشت. این بازی به لطف جلو‌های بصری عالی و مبارزات بهبود یافته، به بزرگ‌ترین موفقیت «بندای نامکو» (Bandai Namco) در این فرانچایز تبدیل شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


موفقیت بزرگ بازی Tekken 8

Tekken 8 بر روی پلتفرم «استیم» به طور همزمان حدود 50 هزار بازیکن را به خود جذب کرد که تقریباً دو برابر نسخه‌ی قبلی این مجموعه، یعنی Tekken 7 بود.

این دستاورد بزرگی برای Tekken 8 بود. این بازی همچنین از نظر تعداد بازیکنان همزمان در استیم، از Mortal Kombat 1 پیشی می‌گیرد که با تعداد بازیکنان نزدیک به 40 هزار نفر به اوج خود رسید. مورتال کمبت 1 از زمان عرضه، بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده و از این نظر نیز از Mortal Kombat 11 عقب مانده است.

 

بازی Tekken 8

با این حال، Tekken 8 نتوانست از نظر تعداد بازیکنان همزمان به Street Fighter 6 برسد. جدیدترین بازی مبارزه‌ای که شرکت «کپکام» (Capcom) در سال گذشته بیش از 70 هزار بازیکن همزمان را جذب کرد.

نقدها و بررسی‌های بسیار مثبتی برای Tekken 8 ارائه شده و بیش از 85 درصد از بررسی‌های «استیم» این بازی مثبت بوده و امتیاز متاکریتیک آن در حال حاضر 90/100 است. مهم است بدانید که این بازی بر روی PC دارای قفل دنوو (Denuvo) نیست. بازی تکن 8 هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر (PC) در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Tekken 8 چیست؟ آیا از عملکرد این بازی راضی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو