معرفی تبلت اوپو پد نئو (Oppo Pad Neo)

معرفی تبلت اوپو پد نئو (Oppo Pad Neo)


منبع: پلازا

2

1402/11/12

15:24


معرفی تبلت اوپو پد نئو (Oppo Pad Neo)

تبلت اوپو پد نئو محصول جدیدی از سری Neo و برند Oppo بوده که در قالب یک محصول ارزان قیمت و اقتصادی عرضه شده است. در این مطلب از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با مزایا و معایب این محصول، به‌نسبت قیمتی که برای آن درنظر گرفته شده است، آشنا کنیم.

همانطور که گفته شد تبلت اوپو پد نئو یک محصول اقتصادی بوده است که در ازای پرداخت هزینه‌ای معقول، به مزایای محدودی دسترسی خواهید داشت. این محدودیت منابع و امکانات سبب شده تا استفاده از Oppo Pad Neo برای یک قشر خاص از جامعه رخ دهد. معمولا اشخاصی که قصد دارند هزینه زیادی برای خرید تبلت نکنند و یا اشخاصی که فقط به‌دنبال انجام کارهای ابتدایی خود هستند به سراغ خرید این محصول رفته‌اند که با این شرایط بازهم گزینه نسبتا خوبی برای خرید بوده است که دراین مطلب به نقد و بررسی آن از زوایای مختلف پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

مشخصات تبلت Oppo Pad Neo

ویژگی‌هاتبلت اوپو پد نئو
نمایشگر۱۱.۴ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۰۸x۱۷۲۰
پردازندههلیو G99
سیستم عاملاندروید ۱۳ با رابط کاربری ColorOS 13.2
رم/حافظه۶/۸ گیگابایت رم | حافظه ۱۲۸ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین‌۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
باتری۸۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۳۳ وات
قیمتحدود ۲۵۰ یورو

تبلت اوپو پد نئو

Oppo Pad Neo براساس اطلاعات به‌دست آمده در یک‌ روز معرفی و عرضه شده است که همین مسئله سبب شد تا تبلیغات خاصی برای این محصول جدید Oppo درنظر گرفته نشود و درنتیجه استقبال چندانی از آن نشود. معمولا محصولات پرچم‌دار و با ارزش از سوی سازنده مورد تبلیغات و بازاریابی قرار می‌گیرد اما تبلت اوپو پد نئو یک محصول پایین‌رده بوده که در رنج قیمتی زیر ۲۵۰ یورو قرار داشته است. در ادامه شما را با اطلاعات تکمیلی این تبلت جدید آشنا خواهیم نمود.

دوربین‌های Oppo Pad Neo

به‌طور کلی در پشت و جلوی محصول از ۲ دوربین استفاده شده که برای هر یک یک دوربین با یک لنز ثابت و یکسری مشخصات پایه‌ای درنظر گرفته شده است. دوربین جلویی محصول، با کیفیت ۸ مگاپیکسل همراه بوده که این مورد به پانورما دسترسی داشته و در حالت فیلم‌برداری قادر است کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم برثانیه را دراختیار شما قرار دهد.

تبلت اوپو پد نئو

در بخش دوربین سلفی نیز دقیقا همین مشخصات یعنی لنز ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از پانورما و کیفیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم برثانیه برایتان درنظر گرفته شده است که این موضوع برای دوربین‌های Wide بوده و مزیت دیگری در آن دیده نشده که بخواهیم به آن اشاره‌ای داشته باشیم. جهت آشنایی با دیگر اطلاعات تکمیلی این تبلت جدید باما همراه باشید.

سخت افزار تبلت اوپو پد نئو

اول ازهمه باید بدانید که دربخش شبکه خبری از 5G نیست و باید به LTE راضی باشید. مورد بعدی بکارگیری رابط کاربری ColorOS 13.2 درکنار سیستم عامل اندروید ۱۳ بوده است که به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده بتوانید برنامه و بازی‌های مختلفی که مدنظر دارید را روی تبلت نصب نمایید.

قلب تپنده تبلت میزبان تراشه مدیاتک هلیو G99 با فرایند 6 نانومتری بوده است که شاید این تراشه به نسبت دیگر موارد جدیدی که در گوشی‌های امروزی قرار می‌گیرد قدرتمند نباشد ولی به نسبت هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخته می‌شود درسطح خوبی قرار داشته است. بدنیست بدانید این چیپست درکنار یک CPU هشت هسته‌ای با مشخصات (2×2.2 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55) قرار داشته که ارتباط خوب این قطعات درکنار رم، می‌تواند شما را با سرعت مناسبی مواجه کند که در آن شاهد کندی و لگ کمتری خواهید بود.

تبلت اوپو پد نئو

پردازنده گرافیکی تبلت اوگو پد نئو ازمدل Mali-G57 MC2 بوده است. استفاده از تراشه مالی جی ۵۷ اغلب در محصولاتی انجام می‌گیرد که برای کاهش هزینه، به سراغ موارد این چنینی می‌آیند. Mali-G57 MC2 برای نصب و راه‌اندازی بازی و برنامه‌های امروزی نسبتا مفید بوده است.

همانطور که گفته شد این تبلت در دو مدل عرضه شده است که مدل اول آن میزبان حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت بوده است و مدل دوم شامل ۱۲۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۸ گیگابایت می‌باشد. مدل آنها نیز از نوع UFS 2.2 بوده که امکان استفاده از حافظه جانبی یاهمان microSDXC برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی وجود داشته است که اگر جزو کاربرانی هستید که به فضای بیشتری برای نگه‌داری داده‌های خود نیاز دارید می‌توانید به سراغ استفاده از حافظه‌های جانبی یا همان microSDXC بروید.

صفحه نمایش Oppo Pad Neo

صفحه نمایش محصول از یک نمایشگر ۱۱.۴ اینچی برخوردار بوده که بدنیست بدانید مدل آن از نوع IPS LCD بوده است که به‌نسبت هزینه پرداختی برای این تبلت می‌توان گفت که مدل معقولی برای تبلت درنظر گرفته شده است. این نمایشگر از ۱ بیلیون رنگ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که حداکثر روشنایی آن روی ۴۰۰ نیت به ثبت رسیده است. صفحه نمایش ۱۱.۴ اینچی محصول سبب شده تا بیش از ۸۲.۷ درصد بخش جلویی تبلت را نمایشگر احاطه کند و شاهد حاشیه‌های باریکی در اطراف آن باشید.

تبلت اوپو پد نئو

وضوح پیکسلی این بخش روی ۲۴۰۸ * ۱۷۲۰ تنظیم شده که تراکم پیکسلی آن روی 260 ppi درهر پیکسل به ثبت رسیده است. مورد دیگری درخصوص نمایشگر وجود نداشته که بخواهیم به آن اشاره داشته باشیم فقط باید بدانید که سایز بزرگ تبلت برای اشخاصی که به‌دنبال بازی و تماشای فیلم و سریال هستند می‌تواند مفید و مسمرثمر واقع شود. در ادامه به اطلاعات مربوط به باتری و قیمت اشاره خواهیم داشت.

باتری و قیمت تبلت اوپو پد نئو

در ابتدای توضیحات باید بدانید که برای این محصول یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپری درنظر گرفته شده است که این باتری غیرقابل جابه‌جایی بوده است. جهت شارژ این باتری عظیم، یک شارژر ۳۳ واتی درنظر گرفته شده که مدل آن از نوع سیمی بوده و خبری از شارژ بی‌سیم و معکوس نخواهد بود.

تبلت اوپو پد نئو

قیمتی که برای فروش محصول درنظر گرفته شده ۲۵۰ یورو بوده که در هنگام خرید فقط به رنگ خاکستری دسترسی خواهید داشت.

مزایا و معایب

  • مزایا: صفحه نمایش مناسب، رم مناسب، سخت افزار نسبتا خوب به نسبت هزینه محصول، باتری ۸ هزار میلی آمپری
  • معایب: دوربین‌های متوسط در بخش جلویی و پشتی محصول، عدم پشتیبانی از 5G

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید نقد و بررسی تبلت اوپو پد نئو به‌ پایان رسید و درطول این مطلب از سایت پلازا به مزایا و معایب محصول اشاره نمودیم. همچنین باید بدانید که برخی مزایای محصول شاید درنگاه اول حائز اهمیت نباشند ولی باید بدانید که مزایای ذکر شده براساس قیمتی که جهت فروش Oppo Pad Neo درنظر گرفته شده به ثبت رسیده است. نظر شما نسبت به این تبلت جدید از برند اوپو چیست؟ با ما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید که با انجام اینکار به تکمیل شدن مطلب از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو