تیم برتون فیلم Attack of the Fifty Foot Woman را بازسازی خواهد کرد

منبع: فیگار

1

1402/11/13

10:02


به تازگی طی انتشار چندین خبر، مشخص شد که تیم برتون (Tim Burton) به بازسازی فیلم Attack of the Fifty Foot Woman علاقه‌مند است و ساخت این پروژه به زودی…

تیم برتون فیلم Attack of the Fifty Foot Woman را بازسازی خواهد کرد

به تازگی طی انتشار چندین خبر، مشخص شد که تیم برتون (Tim Burton) به بازسازی فیلم Attack of the Fifty Foot Woman علاقه‌مند است و ساخت این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

پس از اینکه فیلم باربی هشت نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را به خود اختصاص داد و با فروش 1.44 میلیارد دلار به پردرآمدترین فیلم «برادران وارنر» در تمام دوران تبدیل شد، به نظر می‌رسد که پروژه بازسازی فیلم حمله زن 50 فوتی در دست ساخت قرار گرفته است. این پروژه تحت مدیریت «مایکل دی لوکا» و «پم عبدی» در دست ساخت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازسازی فیلم Attack of the Fifty Foot Woman توسط تیم برتون

ما می‌دانیم که «تیم برتون» به کارگردانی فیلم Attack of the Fifty Foot Woman علاقه‌مند است؛ روایتی دوباره از فیلم کلاسیک «برادران وارنر» محصول 1958 که نویسنده فیلم Gone Girl، «جیلیان فلین»، در حال نوشتن آن است.

در فیلم کلاسیک اصلی که با بودجه 88000 دلاری ساخته شد، «آلیسون هیز» در نقش یک وارث ثروتمند بازی کرد. برخورد نزدیک او با یک موجود بیگانه باعث می‌شود که به یک غول تبدیل شود و ازدواج او را به هم بزند.

بازسازی فیلم Attack of the Fifty Foot Woman

تیم برتون

«برتون» در حال تهیه کنندگی فیلم Attack of the Fifty Foot Woman با «اندرو میتمن» و «تامی هارپر» است. تنها در کارگردانی فیلم‌های بلند، «برتون» 4.1 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی با فیلم‌های آلیس در سرزمین عجایب، سیاره میمون‌ها، بتمن، بازگشت بتمن، چارلی و کارخانه شکلات‌سازی و کابوس قبل از کریسمس به دست آورده است.

«برتون» دنباله‌ای برای فیلم Beetlejuice در دست ساخت دارد که در 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی Attack of the Fifty Foot Woman چیست؟ آیا نسخه کلاسیک آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو