آشنایی با بازیگران فیلم هتل به همراه بیوگرافی و عکس

آشنایی با بازیگران فیلم هتل به همراه بیوگرافی و عکس


منبع: آرگا

1

1402/11/13

17:09


در این مطلب آرگا قلم خود را برای نوشتن و معرفی بازیگران فیلم هتل به حرکت وا می دارد، بنابراین در صورت تمایل دعوت می کنیم ما را همراهی کنید

هتل اسم یکی از فیلم های سینمای ایران است که تهیه کننده آن «محمد شایسته» و کارگردان آن «مسعود اطبایی» می باشد، این فیلم در سال ۱۴۰۲ تولید و راوی داستان زندگی دو زن و شوهر است که در مسافرت به کیش چالش های کمدی متفاوتی را تجربه می کنند. این فیلم بعد از فیلم سینمایی فسیل یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمای کشورمان به شمار می رود. و اما در این پژمان جمشیدی، ریما رامین فر و محسن کیایی مقابل دوربین می روند، در ادامه نگاهی گذرا به خلاصه فیلم هتل انداخته و با بازیگران فیلم هتل آشنا خواهید شد.

بازیگران فیلم هتل همراه عکس و خلاصه داستان

بازیگران فیلم هتل دومین فیلم پرفروش سینمای ایران

در مطلب اختصاص داده شده به مرور داستان و آشنایی بازیگران فیلم هتل می خوانید که رامین پس از یک ازدواج ناموفق با مهتاب آشنا گردیده و با وی ازدواج می نماید؛ اما در روز جشن عروسی همسر سابق وی به اسم سهیلا با او تماس گرفته و از وی تقاضا می کند تا در ازای نگرفتن تمامی مهریه و کمی پول با وی به مسافرت برود و نقش یک زن و شوهر را بازی کنند و سهیلا از عمع پولدار خود پول قرضی دریافت نماید. بناربراین رامین به مهتاب همسر جدیدش می گوید که برای ماموریتی باید به سفر برود، از سوی دیگر مدیر هتل و کارفرمای رامین در همین هتل سکونت دارد که می خواهد با منشی خویش ازدواج نموده و به همسرش خیانت می نماید. مهتاب پس از عروسی همراه پدر خود به هتلی که رامین در آنجا اقامت داردف می رود و با توجه به اینکه رامین باید سهیلا را از دید او پنهان نگه دارد، از سوی دیگر ستاره همسر مسعود پایش به این هتل باز می شود و رامین ناچارا خودش را همسر منشی وی، (خانم دائمی) مطرح می نماید که حسابی همه چیز به هم می ریزد.

نقش آفرینان فیلم هتل و مروری بر آن

افتخارات فیلم هتل

مسعود اطبایی از کارگردانان موفق سینمای ایران است که در آثار پیش خود از جمله دینامیت، انفرادی و بخارست توانسته به خوبی دیده شود و از پرفروش ترین فیلمسازهای کشورمان شناخته گردد. به گفته خودش در فیلم هتل نسبت به این آثار قبلی خود از حال و هوایی متفاوت برخوردار است. هتل از پنجم ماه مهر سال ۱۴۰۲ آغاز به اکران گردید و در نخستین ماه اکران موفق شد تا بالای ۸۰ میلیارد تومان فروش را از آن خود نماید. با توجه به فروش بالا و کسب امتیارات زیاد فیلم هتل پس از فیلم فسیل و اخراجی ها جایگاه سوم فیلم کمدی پربازدید را از آن کرده است. در ادامه بازیگران فیلم هتل را معرفی می کنیم:

آشنایی با هنرپیشه های فیلم هتل

نگاهی به بازیگرهای فیلم سینمایی هتل

پژمان جمشیدی

آقای جمشیدی بازیگر پرکاربرد سریال و فیلم های کمدی این روزها که سابقا در فوتبال تیم پرسپولیس ایران بازی می کرده است، در دهم ماه شهریور سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. او فعالیتش را در عرصه بازیگری با بازی در مجموعه تلویزیونی در سال ۹۳ استارت زد که تجربه حضورش در سینمای ایران را نیز با بازی در فیلم سینمایی «خوب، بد و جلف» کسب نمود. گفته می شود آقای پژمان جمشیدی به تازگی ازدواج کرده و به جرگه متاهلین پیوسته است.

نقش آفرینان فیلم هتل و مروری بر آن

صدف اسپهبدی

اسپهبدی بازیگر نقش سهیلا در فیلم هتل است که در پانزدهم ماه بهمن سال ۷۲ در تهران به دنیا آمده است. او تحصیلاتش را در رشته بازیگری به پایان رساند و در سال ۹۵ در فیلم کوتاه دیستوپیا کارش را در عرصه بازیگری آغاز نمود. وی در سال ۹۸ به عوان بازیگر مکمل در مجموعه تلویزیونی دلدار در ماه رمضان مقابل دوربین رفت و غیر از هنرپیشگی به عنوان مجری در برنامه همیشه خونه حضور یافت. این بازیگر مجرد می باشد.

معرفی بازیگران فیلم هتل محصول ایران

آشنایی با هنرپیشه های فیلم هتل

نگاهی به بازیگرهای فیلم سینمایی هتل

محسن کیایی

آقای کیایی در ششم ماه شهریور سال ۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دانشجوی انصرافی رشته نمایش بوده که فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش های تئاتر آغاز نموده است. نخستین تجربه بازیگری اش را به واسطه ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی رویای گلی در سال ۷۹ به دست آورد. در سال ۹۳ در مجموعه تلویزیونی پرده نشین بازیگر کاراکتر روحانی بود. در زندگی شخصی او می خوانید که وی در سال ۸۶ با سهیلا امیرحسینی گریمور و عکاس سینما ازدواج نمود. وی در فیلم هتل بازیگر نقش مسعود رییس رامین است.

معرفی بازیگران فیلم هتل محصول ایران

ریما رامین فر

یکی دیگر از بازیگران فیلم هتل ریما رامین فر است که در این اثر نقش عمع سهیلا را بر عهده دارد. او نیز ابتدا در تئاتر تجربه بازیگری خود را به دست آورد و در نهایت در سال ۸۰ در فیلم سینمایی «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» به سینما پیوست. شهرتش را مدیون بازی در سریال پایتخت در نقش هما (همسر نقی با بازی محسن تنابنده) است. همسر سابق امیر جعفری می باشد.

نقش آفرینان فیلم هتل و مروری بر آن

مه لقا باقری

خانم باقری در بیست و پنجم  پنجم ماه خرداد سال ۶۰ در تهران به دنیا آمده است. پس از کسب تجربه در تئاتر در سال ۸۴ در مجموعه تلویزیونی حوض فیروزه مقابل دوربین رفت. او یکی از بازیگران سریال قهوه تلخ نیز است که بازی خوبی را از خود در آن به نمایش گذاشت. در سال ۸۴ با یکی از بازیگران موفق کشورمان جواد عزتی ازدواج نمود. مه لقا باقری در فیلم هتل بازیگر نقش ستاره است.

آشنایی با هنرپیشه های فیلم هتل

مریم وحیدزاده

مریم وحیدزاده از بازیگران فیلم هتل با نقش مهتاب است، او در عرصه هنر و بازیگری با رفتن به روی صحننه نمایش های تئاتر قدم گذاشت. در ۱۴۰۰ در نهایت در مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» تجربه بازیگری را به دست آورد. این هنرمند غیر از هنرپیشگی در عرصه چهره پردازی و گریم هم فعال می باشد.

در فیلم سینمایی هتل چه کسانی بازی می کنند؟

غلامرضا نیکخواه

یکی دیگر از بازیگران فیلم هتل غلامرضا نیکخواه با نقش پدر مهتاب (پدر زن رامین) است که در زاده یکم ماه فروردین سال ۱۳۲۷ در بوشهر است. نخستین تجربه بازیگری وی پس از تئاتر به بازی در سریال پرواز ۵۷ در سال ۷۶ بازمی گردد. وی در مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره در سال ۸۵ مشهور شد و پس از انقلاب با خانم شهلا چهلتن ازدواج نمود که حاصل آن یک فرزند است.

معرفی بازیگران فیلم هتل محصول ایران

سام نوری

سام نوری در فیلم هتل با نقش افسر آگاهی ایفای نقش می کند، او نخستین تجربه بازیگری خود را در سال ۸۸ در مجموعه تلویزیونی مرد ۲ هزار چهره به دست آورد. در سال ۸۹ نیز درمجموعه تلویزیونی قهوه تلخ مشهور گردید. وی وقتی ۴۵ ساله بود از تجرد خارج شد و به جرگه متاهلین پیوست.

فرزانه قاسم زاده

یکی دیگر از بازیگرهای فیلم هتل فرزانه قاسمی است که در یکم ماه اردیبهشت سال ۶۶ در تهران به دنیا آمده است. وی کارش را در عرصه هنر با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و در سال ۹۳ در فیلم سینمایی ارغوان بازی کرد و ۳ سال بعد هم در فیلم سینمایی خوک مقابل دوربین قرار گرفت. این هنرمند علاوه بر بازیگری تجربه فعالیت مستندسازی نیز دارد.

آشنایی با هنرپیشه های فیلم هتل

با همین نام یعنی اسم «هتل» یک سریال ایرانی نیز موجود است که در سال ۷۷ تولید شده و کارگردان آن مرضیه برومند بوده است، همچنین نویسنده آن به طور مشترک توسط مازیار لرستانی، مرضیه برومند و پیمان قاسم خانی انجام شده است. از بازیگران این سریال می توان به سیامک انصاری، امیرحسین صدیق، سروش خلیلی، محمود بصیری، مریم امیرجلالی، مرحوم سیروس گرجستانی، گیتی معینی، محمود پاک نیت، ثریا قاسمی، آناهیتا همتی و مسعود کرامتی اشاره داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو