سید سلمان ذاکر کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/14

21:43


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بالا رفته و افراد لایق و شایسته به ویژه از جهت علمی برای حضور در این مجلس انتخاب شوند.

سید سلمان ذاکر کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ذاکر : اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای مردم تبیین شود

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا ، با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات خبرگان رهبری ، بیان کرد : مجلس خبرگان رهبری از جهت قانون اساسی جایگاه بسیار بالایی دارد و نگاه مردم به این جایگاه بسیار رفیع است. مسئولیت های نظارتی این مجلس نیز بسیار مهم است. افرادی که برای حضور در این مجلس انتخاب می شوند ، افرادی هستند که صلاحیت آنان در خود حوزه علمیه و نظارت های سخت تایید شده است.

سید سلمان ذاکر کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

سید سلمان ذاکر کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی در ادامه با بیان اینکه از نگاه بنده بازبینی راهکارهای مسیر مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری امری مهم است ، اظهار کرد : یکی از اقدامات خوبی که انجام شد این است که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را یکجا برگزار می کنیم اما باید اهمیت این انتخابات را برای مردم تبیین کرد تا تمام استان ها و شهرستان ها درگیر این انتخابات باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد : رهبر چنین والامقامی باید خبرگان بزرگ منش با علمای خبره و کارشناس داشته باشد. باید با حضور در عرصه انتخابات چنین علمای والایی را به مجلس خبرگان رهبری فرستاد. باید تلاش کنیم تا مشارکت بالا رفته و افراد لایق و شایسته به ویژه از جهت علمی برای حضور در این مجلس انتخاب شوند.


بیوگرافی سید سلمان ذاکر

سید سلمان ذاکر متولد 1345 در ارومیه نماینده حوزه انتخابیه ارومیه در دوره های یازدهم و دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو