جدیدترین مدل های آرایش عروس سال 1402

جدیدترین مدل های آرایش عروس سال 1402


منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/15

19:45


مدل آرایش صورت 1402 به سبک لایت بسیار زیبا و جذاب همگی در اختیارتان قرار می‌گیرد. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. با ساعد نیوز همراه باشید.

اکثر خانم ها بدون آرایش احساس خوبی ندارند و تمایل به آرایش ساده و ملایم دارند و باید در هنگام میکاپ به یک سری نکات توجه کنید و همچنین از آرایش غلیظ خودداری نمایید تا جذابیت چهره تان چندین برابر باشد.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

هنر محو کردن آرایش کلید اصلی برای داشتن آرایش طبیعی است. به طور مثال اگر سایه چشم شما ملایم باشد؛ ولی روش محو کردن درست آرایش را ندانید موجب می‌شود آرایش صورت شما غیر طبیعی دیده شود. اگر به طرز صحیحی آرایش صورت محو نشود بسیار مضحک دیده می‌شود. برای این منظور توصیه می‌شود، آموزش های ویدئوها را مشاهده کنید و براش های باکیفیت و مناسب را انتخاب نمایید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

مژه های بلند و شاداب در لیست چهره های زیبا همیشه از جایگاه بالایی برخوردار هستند و فرقی نمی کند که از ریمل های مصنوعی، فر مژه و یا ریمل حجیم استفاده کرده اید. مژه های بلند می‌توانند به منحصر به فرد شدن هر چهره ای کمک کنند. برای این که روی چشمان شما تمرکز شود در این جا می‌توانید بقیه آرایش صورت خود را خنثی کنید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

استفاده از سایه چشم مات یا سایه ابرو بهترین گزینه برای پر کردن ابروهای کم رنگ و کم پشت می‌باشد. همیشه سعی کنید رنگ سایه چشمی که انتخاب می‌کنید از رنگ موهای شما روشن تر باشد با استفاده از مداد ابرو می‌توانید به واضح تر شدن خطوط چهره و کم تر شدن لطافت آرایش صورت خود کمک کنید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

برای این که حلقه های زیر چشم را پنهان کنید باید از کانسیلر با تن رنگی که رنگ آن از رنگ پوست طبیعی یک درجه روشن تر باشد، استفاده گردد. برای این که هاله ای سفید غیر طبیعی زیر چشم ایجاد نشود ابتدا باید از کرم پودر استفاده کنید؛ سپس زیر چشم باید کانسیلر زده شود و آن را در کرم پودر محو نمایید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

برای این که در زمان آرایش چهره و سیمای شما زیباتر شود باید به نکات موثری مانند پوشاندن لک های صورت، استفاده از گلاب در آرایش، استفاده صحیح از مداد ابرو، آبرسانی به پوست خشک صورت، فر کردن مژه ها، استفاده از قلم مو آرایشی، پاک سازی صورت، پوست و لب و غیره باید توجه شود.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

اگر پوست شما آکنه و لک دارد باید قبل از این که یک میکاپ حرفه ای انجام دهید، پوست خود را با ماسک های مختلفی پاک سازی کنید.برای از بین بردن آکنه های صورت، جوش های سر سفید و سر سیاه می‌توانید از اسکراب پوست و انواع ماسک پاک سازی پوست استفاده کنید. در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که در برخی فصول مانند فصل زمستان که لب ها پوسته پوسته و خشک می‌شوند باید لب خود را حتما لایه برداری کنید؛ سپس از مرطوب کننده روی لب های خود استفاده نمایید تا در هنگام زدن رژلب، لب های شما پوسته پوسته نشوند.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

برای این که به راحتی روی پوست شما مواد آرایشی همچون انواع هایلایتر، کانسیلر و کرم پودر بنشیند و به خوبی روی پوست شما پخش شوند باید از انواع قلم مو استفاده کنید. اگر مژه های شما صاف است برای این که آرایش صورت شما زیباتر شود باید به مژه های خود با استفاده از فرمژه حالت دهید. برای این که مژه های شما به راحتی فر شوند ابتدا بهتر است با سشوار فرمژه را گرم کنید تا حالت دلخواه و زیبایی مژه های شما پیدا کنند.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

اگر پوست صورت شما پوسته پوسته و خشک شده باید از کرم های نرم کننده بر روی صورت خود استفاده کنید تا پوست شما نرم شود. برای این که خشکی پوست خود را از بین ببرید یکی دیگر از راه ها استفاده از آووکادو است. آووکادو به جهت چربی غیر اشباع و آنتی اکسیدان که دارد، باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود و پوست شما را نرم می‌کند. برای استفاده از آووکادو ابتدا باید آن را خوب بکوبید تا به شکل خمیر در آید؛ سپس به مدت 20 دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

ابروهای پر و خوش حالت یکی از نکاتی است که به زیباتر شدن چهره و آرایش شما کمک می‌کند. برای کشیدن مداد ابرو به این نکته توجه کنید که تنها قسمت های خالی ابرو باید پر شوند و به صورت خطوط نازک باید مداد ابرو کشیده شود.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

برای این که میکاپ و زیبایی صورت شما دو چندان شود و تا ساعات طولانی آرایش شما بدون تغییر بماند لازم است در هوا کمی گلاب اسپری کنید و اجازه دهید تا روی صورت شما گلاب بنشیند.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

برای این که لک های صورت خود را محو کنید از 2 روش می‌توانید، استفاده کنید در روش اول ابتدا باید بر روی صورت خود پودر پوشش دهنده را پخش کنید؛ سپس از پودری تیره تر برای پوشاندن لک های صورت خود استفاده کنید. در روش دوم روی پوست خود باید به خوبی پنکیک را بمالید تا جذب پوست شما شود؛ سپس پوشش دهی را با استفاده از کرم آرایشی چند برابری کنید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

یکی از مواردی که باعث چند برابر شدن زیبایی چهره و میکاپ می‌شود، نحوه صحیح آرایش چشم است. قبل از این که آرایش چشم های خود را آغاز کنید باید از سایه چشم مناسب استفاده نمایید و بهتر است رنگ سایه چشم با رنگ چشم ها متضاد باشد. حتما به فرم و حالت چشم های خود برای کشیدن خط چشم توجه کنید. بعنوان مثال اگر چشم های گربه ای و باریکی دارید باید از خط چشمی استفاده کنید که موجب شود، کشیدگی چشم های شما جلوه بیشتر پیدا کنند؛ ولی اگر چشم های بزرگ و گردی دارید باید خط چشم شما کشیده و کلفت باشد.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

با استفاده از کانسیلرهای مناسب حلقه های سیاه زیر چشم خود را بپوشانید و نگذارید جلوه‌ی آرایش شما به دلیل گودی زیر چشم از بین برود. ریمل یکی از عواملی است که باعث شده زیر چشم سیاه شود به همین دلیل از ریمل ضد آب باید استفاده کنید. قبل از آرایش باید پف زیر چشم خود را با استفاده از کمپرس آب گرم کاهش دهید برای برداشتن و تمیز کردن ابروهای خود به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید تا زیبایی چشم های شما جلوه بیشتری پیدا کنند. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که ابروهای خود را نباید نازک کنید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

برای کوچک و بزرگ کردن لب های خود باید از کشیدن خط لب استفاده کنید. حتما از خط لب برای آرایش لب خود استفاده نمایید و کمی لب پایین خود را بزرگتر کنید. برای مرکز لب و کناره های لب به ترتیب باید از رژ روشن تر و رژ تیره تر استفاده کنید. هیچ گاه خارج از لب های خود خط لب نکشید؛ چون این کار چهره شما را دلقکی و زشت می‌کند. برای این که از دوام و ماندگاری رژلب خود اطمینان داشته باشید باید از رژ مدادی استفاده کنید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

به ساختار استخوانی گونه های خود در هنگام میکاپ توجه کنید و برای چند برابر کردن، برجستگی و جلوه گونه های خود از انواع رژگونه استفاده کنید. از رژگونه های دارای رنگ برنز ملایم بر روی گونه های خود استفاده کنید و از پایین به سمت بالا فرچه را بر روی گونه های خود حرکت دهید به صورتی که خط گونه شما مشخص شود.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

هنگامی که می‌خواهید در یک مهمانی شب یا عصر شرکت کنید باید از مدل میکاپ آرایش شب یا مهمانی استفاده کنید این نوع سبک آرایش، ظریف، جسورانه، پر زرق و برق و بسیار درخشان است. برای آرایش روز باید از لوازمی استفاده کنید تا از پوست صورت شما در برابر گرد و غبار و نور آفتاب محافظت شود؛ ولی برای آرایش شب به چه لوازمی نیاز ندارید.

مدل آرایش صورت عروس سال 1402

آرایش نود : از مدل‌های IG گرفته تا سلبریتی ها و افراد مشهور نسل جدید، طرفدار سبک آرایشی نود هستند که در آن تمرکز روی داشتن نزدیک‌ ترین حالت ظاهری ممکن به پوست طبیعی شماست. این سبک آرایشی؛ ورژن بهتر پوست شماست. ایده این است که از محصولات پوششی شفاف استفاده کنید و پوست را طوری جلوه دهید که از درون شفاف است. پیشنهاد می‌شود ابتدا از یک سرم آبرسان، ترجیحاً سرم اسید هیالورونیک استفاده کنید که به پوست رطوبت می‌دهد! سپس از یک مرطوب کننده و پرایمر سبک استفاده کنید و یک کرم پودر شبنم دار کمرنگ با نزدیک ترین تناژ رنگی به پوست تان یا کرم BB را انتخاب کنید. برای رژگونه، با انتخاب رنگ های بژ یا هلویی مسیر ساده و مینیمالیستی را طی کنید و در نهایت، از برق لب یا انواع تینت لب استفاده کنید. میکاپ به سبک نود برای استایل روزانه و همچنین رویدادهای خاص عالی است!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو