مناسب‌ترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی

مناسب‌ترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/8

21:31


قبل از اینکه بگوییم چه رنگ رژ لبی مناسب برای افراد با پوست گندمی است، باید به شما بگوییم افرادی که رنگ پوست گندمی دارند عموما رنگ پوستشان خنثی است. بنابراین می‌توان گفت رنگ پوستشان به رنگ بژ نزدیک‌تر است. از این رو ساعدنیوز بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی به شما معرفی می‌کند.

1. رژ لب مایع میبلین مدل LIFTER GLOSS شماره 018 رنگ BRONZE (قیمت: 650000 تومان)


از آن‌جایی که افراد با پوست گندمی، ته‌مایه‌هایی از رنگ برنز را بر پوست خود دارند، با استفاده از رژ لب‌هایی که رنگ برنز تیره دارند، زیبایی لب‌هایشان چندبرابر می‌شود. از این رو رژ لب مایع میبلین مدل LIFTER GLOSS شماره 018 رنگ BRONZE یکی از بهترین رنگ رژ لب‌ها برای پوست گندمی است. این رژ لب، رژ لبی است که توسط مجله معتبر ALLURE در سال 2022 برنده جایزه شده است. رژ لب مایع میبلین مدل LIFTER GLOSS، دارای اپلیکاتور XL Wand™ است و این مساله باعث می‌شود که با یکبار استفاده، رنگ رژ بر روی لب‌ها تثبیت شود. رنگ این رژ لب، برنز تیره است و بافت آن به شدن درخشنده و زیبا است.

رژ لب مایع میبلین


چرا رژ لب مایع میبلین مدل LIFTER GLOSS شماره 018 رنگ BRONZE بهترین انتخاب است؟


اگر بخواهید بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی را انتخاب کنید که لب‌های شما را براق‌تر و حجیم‌تر نشان دهد در حالی که هیچ‌گونه فیلر یا پر کننده ندارد بهتر است از رژ لب مایع میبلین مدل LIFTER GLOSS شماره 018 رنگ BRONZE استفاده کنیم. این رژ لب دارای گواهینامه تست الرژی است و امکان اینکه لب‌های شما به مواد داخلی آن حساسیت پیدا کند، بسیار کم است. بعلاوه، مواد تشکیل دهنده این رژ لب به صورتی است که به لب‌های شما آبرسانی می‌کند درحالیکه ماندگاری آن نسبتا بالا است.

چه رنگ رژی برای پوست های گندمی مناسب است


2. رژ لب جامد دایانا مدل Matte شماره 16 مناسب برای پوست گندمی (قیمت: 70000 تومان)


ساخت ترکیه، مواد اولیه ایتالیا، پایه رنگ سرخابی، وزن 4 گرم، آبرسان و مرطوب کننده، بدون سرب، حاوی ویتامین E، جلوه مات و بافت مخملی، حاوی موم زنبور عسل، مناسب برای پوست گندمی.

نکته: این رنگ رژ لب، رنگی بسیار خاص دارد که برای مهمانی‌ها به شدت مناسب است، بعلاوه می‌توان شادابی خاصی با استفاده از آن به چهره بخشید.

رژ لب جامد دایانا مدل Matte شماره 16


3. رژ لب مایع شماره 109 کیکو KIKO مناسب برای پوست گندمی (قیمت: 2000000 تومان)


ساخت ایتالیا، پایه رنگ قرمز، رنگ اصلی قرمز توت فرنگی، دارای برق لب، جلوه براق، دارای سری نوک تیز و بدون نیاز به خط لب، مناسب برای پوست گندمی.

رژ لب مایع شماره 109 کیکو KIKO


4. رژ لب 24 گلدن رز Golden Rose مناسب برای پوست گندمی (قیمت: 170000 تومان)


ساخت ترکیه، پایه نارنجی، متمایل به آجری، جلوه مات و مخملی، ماندگاری بالا، جلوگیری از حساسیت و آلرژی، مناسب برای پوست گندمی.

رژ لب 24 گلدن رز Golden Rose

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو