همه‌چیز درباره شابلون ابرو، بهترین برندها و نحوه استفاده

همه‌چیز درباره شابلون ابرو، بهترین برندها و نحوه استفاده


منبع: مدیسه

6

1402/2/11

12:24


امروزه ابزارهای آرایشی متنوعی طراحی و تولید شده‌اند که شابلون ابرو یکی از پرکاربردترین آن‌ها محسوب‌می‌شود. این ابزار با برندهای

همه‌چیز درباره شابلون ابرو، بهترین برندها و نحوه استفاده

امروزه ابزارهای آرایشی متنوعی طراحی و تولید شده‌اند که شابلون ابرو یکی از پرکاربردترین آن‌ها محسوب‌می‌شود. این ابزار با برندهای متنوعی در بازار موجود است و برای قرینه کردن ابروها کاربر گسترده‌ای دارد.

اگر دارای ابروهای‌ کم‌پشت، بدون تاج یا بی روح هستید و به‌دنبال ابزاری بسیار ارزان و کاربردی برای پر کردن ابروهای خود می‌گردید، شابلون‌های ابرو کمک بسیاری به شما می‌کنند. زیرا با استفاده از این ابزار علاوه بر زیباتر شدن در زمان شما نیز صرفه‌جویی می‌شود. برای آشنایی با این ابزار و طرز استفاده از آن با ما همراه باشید.

شابلون یا استنسیل ابرو چیست؟

شابلون یا استنسیل ابرو چیست؟

ابرو جز مهم صورت محسوب‌می‌شود که تاثیر آن در زیبایی چهره غیر قابل‌انکار است. متاسفانه برخی از افراد دارای ابروهای غیرقرینه هستند و از این بابت از چهره خود رضایت کافی ندارند. همین امر موجب کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شده‌است. به همین دلیل شابلون طراحی ابرو به شما کمک می‌کند که ابروهای‌ زیبا و متقارن داشته‌باشید.

با این وسیله آرایشی به‌راحتی قادر خواهید بود که مدل‌های متفاوت ابرو را طراحی کنید. از این طریق دیگر نیازی به‌روش‌های قدیمی و زمان‌گیر برای قرینه سازی ابرو ندارید. زیرا تنها با انتخاب شابلون مناسب و متناسب با سلیقه خود به ابروهایی پرپشت و زیبا دست پیدا خواهید کرد.

با قرار دادن شابلون روی ابرو و استفاده از یک مداد ابرو یا سایه قسمت‌های کم‌پشت ابرو به‌راحتی پر می‌شود و زیباتر دیده خواهید شد. انواع شابلون ابرو از جنس‌های متفاوتی تولید شده‌است که هر کدام از آن‌ها برای بهتر دیده شدن ابروها به کار می‌روند.

شابلون‌های برچسبی روی پوست چسبیده می‌شوند اما شابلون‌های طلقی و ژله‌ای یا کاغذی باید روی ابرو نگه‌داشته شوند و سپس با مداد یا سایه داخل آن‌ها را پر کرد. البته شابلون یا استنسیل ابروی برچسبی طرفداران بیشتری دارد. زیرا به‌دلیل عدم تکان خوردن آن روی پوست صورت کار با آن راحت‌تر است.

البته این مدل از شابلون‌ها برخلاف شابلون ژله‌ای و طلقی یک‌بار مصرف هستند و بعد از استفاده دیگر قابلیت چسبیدن خود را از دست می‌دهند. از این رو اگر به‌دنبال بهترین شابلون ابرو می‌گردید، مدل‌های قابل شستشو و چندبار مصرف آن را انتخاب کنید.

شابلون طراحی ابرو چه کاربردی دارد؟

کاربردهای شابلون طراحی ابرو

کاربرد این ابزار آرایشی مشخص است. زیرا برای زیباتر دیده شدن ابروها از آن‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که هزینه تتو، میکروبلیدینگ و کاشت ابرو بسیار بالا است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از روش‌های موقت برای طراحی مدل ابروی مورد نظر خود استفاده‌کنند.

همچنین این وسیله کاربری دارای فرم‌ها و مدل‌های متفاوتی از ابروها است که با تمامی سلیقه‌ها تطابق دارد. بنابراین اگر از فرم ابروهای خود ناراضی هستید و همچنین هزینه یا زمان کافی برای تغییر ابروهای خود را ندارید، از استنسیل آرایش ابرو استفاده‌کنید.

این وسیله کاربردهای متفاوتی دارد و یکی از ضروری‌ترین ابزارهای کار آرایشگرها است که مورد توجه کسانی که دارای ابروهای کم‌پشت هستند، قرارگرفته است. افراد دارای ابروهای کم‌پشت، با خرید انواع شابلون طراحی ابرو به ابروهایی پر و زیبا دست پیدا خواهندکرد. شابلون‌ها برای کسانی با تاج ابروهای‌ خالی یا نامتقارن نیز مزایای بسیاری دارند.

کاربرد استنسیل ابرو برای افرادی که طراحی میکروبلیدینگ انجام می‌دهند نیز غیر قابل‌انکار است. زیرا این افراد به‌راحتی و در زمان کوتاهی قادر خواهند بود که طراحی ابرو را مطابق با سلیقه مشتری انجام دهند.

کاربرد استنسیل ابرو

برخی از افراد نیز دوست دارند فرم طبیعی ابروهای آن‌ها به همان صورت قبل باقی بماند و تنها نواقص ابرو با استفاده از مداد یا سایه برطرف شود. از این رو شابلون طراحی ابرو برای آنان بهترین گزینه است. یکی از بهترین مزایای استفاده از این ابزار آرایشگری امکان پاک کردن ابرو و طراحی مجدد آن است.

قیمت انواع محصولات آرایش ابرو باکیفیت و ارزان

 

این مزیت برای کسانی که تتو یا روش‌های دائم طراحی ابرو را انتخاب می‌کنند، وجود ندارد. به همین دلیل برخی از خانم‌ها از ترس اینکه شاید مدل انتخابی تتو به صورتشان نیاید از شابلون ابرو برای میکروبلیدینگ استفاده می‌کنند. از آنجایی که مدل‌های انتخابی قبل از تتو با شابلون به‌راحتی قابل طراحی است، میزان رضایت از تتو یا سایر روش‌های طراحی ابرو نیز افزایش پیدا می‌کند.

روش استفاده از شابلون ابرو چگونه است؟

روش استفاده از شابلون برای طراحی ابرو

همان طور که گفته شد شابلون‌ها دارای انواع متفاوتی هستند که تمامی آن‌ها روش استفاده مشابهی دارند. برای داشتن ابروهای پر و متناسب با فرم صورت باید طرز استفاده از این وسیله را آموخت. در این صورت اجزای صورت هماهنگ‌تر با یکدیگر دیده می‌شوند و فرم ابروها طبیعی‌تر خواهد شد.

قرار دادن شابلون روی ابرو و پرکردن داخل آن نیز دارای اصولی است که اگر رعایت نشود، نتیجه دلخواه را به‌همراه نخواهد داشت. به همین دلیل در ادامه قصد داریم آموزش استفاده از شابلون ابرو را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.

مطالب کاربردی:  مزایا و معایب روش‌های لیفت ابرو

 

مرحله اول

در ابتدا باید شابلون مناسب را خریداری و فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس یک مداد چشم یا ابرو را در کنار بینی قرار دهید، طوری که سمت دیگر مداد به‌صورت عمود از کنار گوشه داخلی چشم رد شود. سپس با یک مداد محل تاج ابرو را علامت‌گذاری کنید. این کار باید برای ابروهای دو طرف انجام شود.

مرحله دوم

در مرحله دوم مداد را به‌صورت مایل در کنار بینی قرار دهید، ‌طوری که امتداد مداد از گوشه انتهایی یا خارجی چشم رد شود. سپس محل برخورد مداد با ابرو را علامت بگذارید. در این صورت ابتدا و انتهای ابروها مشخص می‌شوند.

مرحله سوم

مرحله سوم طراحی ابرو با شابلون

سپس شکستگی ابروها را پیدا کنید و آن را به‌عنوان قوس یا انحنای ابرو در نظر بگیرید.

مرحله چهارم

در این مرحله از طراحی با استفاده از استنسیل آرایش ابرو و قراردادن آن روی نقاط مشخص‌شده، طراحی ابرو را انجام دهید. بعد از قرار دادن شابلون روی ابرو کافی است نقاط مشخص‌شده را با استفاده از سایه یا مداد ابرو به یکدیگر متصل کنید و خط یا کادر ابرو را بکشید.

مرحله پنجم

سپس داخل کادر را با مداد ابرو پر کنید. برای طبیعی تر دیده شدن ابروها بهتر است از پررنگ کردن بیش از حد آن‌ها خودداری کنید و مداد را با کمترین میزان فشار روی شابلون بکشید. با انجام تمامی این مراحل به همین راحتی قادر خواهید بود در کمتر از چند دقیقه و تنها با هزینه ناچیز خرید یک شابلون، ابروهای خود را قرینه‌سازی کنید و به فرم دلخواه در‌آورید.

بهترین شابلون ابرو با چه برندی تولید می‌شود؟

بهترین شابلون ابرو

بهترین برند شابلون برای طراحی ابرو بر اساس ویژگی‌ها و قیمت آن مشخص می‌شود. از آنجایی که برندهای متفاوتی از شابلون‌های ابرو در بازار موجود است، بدون شک انتخاب بهترین آن‌ها کاری دشوار خواهد بود. به همین دلیل با بررسی نکات زیر به‌راحتی قادر خواهید بود که بهترین برند از این ابزار آرایشی و بهداشتی را خریداری کنید.

 

  • بهترین شابلون ابرو باید دارای فرم‌های متفاوتی از ابروها باشد. به‌عنوان مثال شابلون ابرو پهن برای کسانی که به ابروهای پرپشت علاقه دارند، بسیار مناسب است.
  • قیمت بهترین شابلون بسیار مقرون به صرفه است و تمامی افراد قادر به خرید آن هستند.
  • کیفیت شابلون طراحی ابرو باید به‌گونه‌ای باشد که حساسیتی روی پوست ایجاد نکند. برخی از شابلون‌های چسبی ممکن است دارای چسب نامرغوب یا بسیار قوی باشند که در این صورت به پوست آسیب وارد می‌شود.

با استفاده از انواع شابلون ابرو جذاب‌تر دیده شوید…

مطالب پربازدید:  صابون ابرو چیست و بهترین برندهای آن کدامند

 

با مطالعه این مقاله خواهید فهمید که شابلون یا استنسیل ابرو چیست؟ چه کاربردی دارد و طرز استفاده از آن چگونه است. این ابزار به شما کمک می‌کند که میکاپ ابروهای خود را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهید و به مدل دلخواه ابروی مدنظر خود برسید.

 

منبع : makeup

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو