کاربرد های جالب نی پلاستیکی در خانه داری + ویدیو

کاربرد های جالب نی پلاستیکی در خانه داری + ویدیو


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/15

20:00


نی پلاستیکی یا نی نوشیدنی علی‌رغم سادگی‌اش، تاریخی با فراز و فرود را پشت سر گذرانده و در انواع و اقسام مختلف تولید و کاربردهای متفاوت و جالبی دارد.در ادامه این مطلب از ساعد نیوز کاربرد های نی در خانه داری را برای شما به اشتراک گذاشتیم.

مجموعه نی هایی را که از این همه غذای آماده تهیه کرده اید هدر ندهید، به جای آن از آنها به روش های مختلف هیجان انگیز و مفید استفاده کنید. ایده های فوق العاده زیادی وجود دارد، در این مطلب به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

کاربردهای جذاب نی


آیا تا بحال به این فکر کرده اید که نی به غیر از استفاده برای نوشیدن چه کاربردهایی دارد؟ همراه ما باشید تا چندین کاربرد را با هم مرور کنیم.

سازمان دهنده سیم


این روزها زندگی ما توسط سیم ها اداره می شود و من به خوبی می دانم که مشکل جدا کردن کالای اشتباه از برق را به خوبی می دانم. با گرفتن چند تا از نی های قابل اعتماد خود از وقوع این وحشت جلوگیری کنید.

نی ها را از طول برش دهید و با یک نشانگر دائمی نام ابزاری را که به آن تعلق دارد برچسب بزنید. نی های خود را دور سیم ها بپیچید. اگر نی رنگ‌های مختلف دارید، ممکن است دوست داشته باشید سیم‌های خود را کد رنگی کنید، به سرعت عادت خواهید کرد که کدام سیم چه کاری انجام می‌دهد.

سیم

با نی غذاهای منجمد را طولانی تر نگه دارید


مواد غذایی در فریزر ماندگاری بیشتری دارند و برای جلوگیری از سوختن فریزر، کیفیت خود را زمانی که در وکیوم بسته می شوند، حفظ می کنند. خرید سیلر جاروبرقی و کیسه های گران قیمت آن البته یکی از راه های انجام این کار است، اما این تنها راه نیست.

در عوض، از کیسه های فریزر معمولی زیپ دار استفاده کنید و یک نی را در یک گوشه قرار دهید. کیسه را تا نی ببندید، سپس تا جایی که می توانید هوا را خارج کنید. نی را بیرون بیاورید و کیسه را با یک حرکت ببندید، قبل از اینکه هوا دوباره به داخل بازگردد. همچنین، می‌توانید از همین روش برای باد کردن چند کیسه به اندازه اسنک زمانی که بسته‌ای برای پست دارید، استفاده کنید و بسته‌بندی خود را ایجاد کنید.

نی

به گل های بریده کمک کنید تا به بهترین شکل ظاهر شوند


یک مورد از کاربردهای جذاب نی در ارتباط با گل هاست. چیدمان زیبا از گل های شاخه بریده یک راه موثر و کم هزینه برای روشن کردن هر اتاق است. گل هایی با ساقه های سفت و چوبی در گلدان ها بهتر عمل می کنند، اما بسیاری از گل های زیبا ساقه های نسبتا باریک و ظریفی دارند. آنها هنوز زیبا هستند، اما اگر مراقب نباشید تمایل به خم شدن و شکستن دارند.

برای صاف کردن و سفت کردن ساقه های آویزان، یک نی با قطر مناسب انتخاب کنید و آن را به طول ببرید، سپس ساقه گل را از میان آن به سمت پایین بلغزانید. این به ویژه در گلدان های کوچک مفید است، جایی که گل های ظریف قومیت محکم تری برای نگه داشتن آنها ندارند. نی های شفاف یا سبز بهترین انتخاب هستند، زیرا کمتر مشخص خواهند شد.

یک قیف بسازید


هنگامی که نیاز دارید بدون ایجاد آشفتگی چیزها را بریزید، هیچ جایگزینی برای قیف وجود ندارد. متأسفانه، بالای پهنی که آنها را مفید می‌کند به این معناست که گاهی اوقات در فضاهای تنگ جا نمی‌شوند.

اگر نیاز به ریختن مایعات در یکی از آن مکان‌های نامناسب، مانند محفظه موتور خودرو دارید، نی می‌تواند کمک کند. یک نی با قطر بزرگ به اندازه نوک قیف خود انتخاب کنید و آن را در دو یا سه نقطه برش دهید تا قیف داخل آن قرار گیرد. برای جلوگیری از نشتی آن را در جای خود بچسبانید و از قیف فوق العاده خود برای ریختن مایع استفاده کنید. در صورت لزوم، می توانید یک نی دوم یا سوم را برای دسترسی بیشتر اضافه کنید.

جای دستبند و گردنبند


زنجیر جواهرات خود را از یک نی عبور دهید و بند را از طرف دیگر بالا بکشید. ممکن است لازم باشد نی خود را با توجه به اندازه مورد نیاز خود برش دهید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود از وقوع همه آن گره های مزاحم جلوگیری کنید. اگر برای سفر بزرگی برنامه ریزی کرده اید، جواهرات خود را نیز با نی بسته بندی کنید تا در نهایت در مسیر جابجایی و درهم پیچیدگی نشوند.

نی

ویدیو 28 ترفند و خلاقیت جالب بانی

سخن آخر


این ها کاربردهای جذاب و شگفت انگیز نی هستند. از آنها استفاده کنید و تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو