تزیین خانه با وسایل دور ریختنی + عکس

تزیین خانه با وسایل دور ریختنی + عکس


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/21

19:06


در این مطلب از ساعد نیوز روش هایی برای تزئین خانه با وسایل دور ریختنی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل تزئینات مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب خانم ها تصور می کنند برای داشتن خانه ای با دکوراسیون شیک و زیبا باید از وسایل تزئینی گران قیمت استفاده کنند در صورتی که این تفکر نادرست است و می توان با کمک وسایل دور ریختنی وسایل تزئینی مختلفی نظیر گلدان و جا شمعی و … را ساخت سپس این وسایل را درون شلف های تزئینی و باکس های دیواری و … قرار داد. در ادامه تصاویری از انواع ایده ها برای تزئین خانه با وسایل دور ریختنی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تزئین خانه با وسایل دور ریختنی


همانطور که می دانید ترفندها و ایده های خلاقانه و جذاب همیشه می تواند با کمترین هزینه بهترین نتیجه را به ما ارائه دهد. حالا شما هم اگر دوست دارید تا در مورد تزئین خانه با ایده های خلاقانه یا لوازم دورریختنی ترفندهای هیجان انگیزی به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید

تزئین با جعبه های میوه


یکی از مهم ترین و جذاب ترین ایده هایی که همیشه در تصویر خانه هایی با دکوراسیون خلاقانه دیده می شود این است که از جعبه های میوه چوبی به عنوان فضایی برای کتابخانه استفاده می کنند. جعبه های میوه در حالت عادی پس از خالی شدن میوه ها بی استفاده هستند اما شما می توانید این جعبه های چوبی را به راحتی و با کمی سنباده کاری تمیز کنید و با چیدن آن ها روی هم از آن به عنوان کتابخانه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که شما می توانید با کمی خلاقیت این جعبه های میوه را رنگ آمیزی کنید و متناسب با هارمونی دکوراسیون منزل خود یک کتابخانه زیبا داشته باشید.

جعبه میوه

جعبه

تزیین

تزئین با پارچه های دور ریختنی


در بیشتر خانه ها لباس ها و وسایل دور ریختنی زیادی وجود دارد که کسی به آن توجهی نمی کند. اما شما با همین پارچه های دور ریختنی و بی استفاده می توانید یک چهل تکه جذاب بسازید.

برای این کار شما تنها کافی است تا پارچه های متفاوت با ترکیب رنگی های متفاوت را دور هم بچینید و با یک نخ و سوزن آن ها را به هم متصل کنید. توجه داشته باشید که برای این امر حتما لازم نیست از پارچه ها با جنس یکسانی استفاده کنید چرا که جذابیت این پارچه های چهل تکه به متفاوت بودن رنگ و جنس پارچه هاست.

پارچه

پارچه

بالشت

پارچه

از تکه چوب های کهنه به عنوان شلف دیواری کمک بگیرید


یکی دیگر از ایده های خلاقانه و ارزشمندی که می توانید به آن توجه کنید این است که از تکه چوب های قدیمی و کهنه به عنوان شلف های دیواری کمک بگیرید و دکوراسیون منزل خود را به سبک مدرن تغییر دهید.برای استفاده از تکه چوب ها شما تنها باید از یک بست زانویی یا نبشی کمک بگیرید تا بتوانید چوب ها را به کمک پیچ و رول پلاک به دیوار متصل کنید. البته فروشگاه اینترنتی بلج با قیمت منصفانه و ارزان انواع شلف های دیواری و شلف دیواری برای اتصال تلویزیون به دیوار را در فروشگاه اینترنتی خود تامین کرده است و شما می توانید این اجناس را با قیمت منصفانه و ارزان از بلج تهیه کنید.

چوب

چوب

چوب

از کیف و چمدان های قدیمی برای تزئین مبل های تک نفره استفاده کنید


یکی از ایده های جذابی که اخیرا در فضای مجازی به آن توجه شده این است که از کیف و چمدان های کهنه به عنوان تشکچه مبل و یا صندلی میز تحریر استفاده کنید. استفاده از چمدان و کیف های چرمی به عنوان رویه یک صندلی و مبل باعث می شود تا دکوراسیون شما خاص و متفاوت به چشم بیاید. علاوه بر این شما می توانید از این مبل های تزئین شده به عنوان محلی برای عکاسی های روزانه نیز استفاده کنید.

تزئین خانه با وسایل دور ریختنی


ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل تزئین خانه با وسایل دور ریختنی جدید فراهم اورده ایم. با ما همراه باشید.

گلدان

دکور

چوب کبریت

گلدان

گلدان

تابلو

لوستر

لوستر

سخن پایانی


در این مطلب تصاویری از انواع روش ها برای تزیین خانه با وسایل دور ریختنی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از این روش های کم هزینه بخش ها مختلف منزل خود نظیر پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی را به زیبایی دیزاین کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو