بدون نیاز به سرمایه اولیه، شغل دوم داشته باشید

منبع: برترین ها

21

1401/8/11

13:35


احتمالا شمایی که قصد داشتن شغل دوم را دارید، نه می‌ خواهید و نه می‌توانید مثلا ۷ یا ۸ ساعت را برای انجام آن صرف کنید، چون کار تمام وقت‌ تان به اندازۀ کافی خسته ‌تان می‌کند. از طرفی هم زمان شغل دوم باید شناور باشد و درآمد خوبی نیز داشته باشد.

گلدان سفالی دسته دار

در بدنه ی گلدان سفالی دسته دار منافذی وجود دارد که باعث می شود پس از آبیاری گیاه، خاک داخل گلدان خشک شود و اگر لکه های سفید بر روی گلدان سفالی خود مشاهده نمودید می توانید متوجه شوید منافذی که بر روی گلدان شما وجود دارد به خوبی کار می کنند و گلدان خریداری شده دارای مرغوبیت بالایی می باشد.

بدون نیاز به سرمایه اولیه، شغل دوم داشته باشید

قیمت سفره یکبار مصرف

بر حسب کیفیت و جنس سفره های یکبار مصرف، قیمت سفره یکبار مصرف گوناگون و متفاوت در بازار می باشد. استفاده از مواد اولیه درجه یک که به تولید یک محصول با کیفیت منجر می شود در قیمت محصول مورد نظر تاثیر خواهد گذاشت. متاسفانه امروزه برخی از تولید کننده ا از پلاستیک های بازیافتی برای تولید ظروف یکبار مصرف خود استفاده می کنند که از نظر بهداشتی اصلا صحیح نیست و باعث انتقال آلودگی های ناشی از این مواد به منازل سفره های غذا می شوند.

بدون نیاز به سرمایه اولیه، شغل دوم داشته باشید

آجر فشاری نما

یکی از بهترین و مناسب ترین ویژگی ای که آجر فشاری نما را از دیگر مصالح همچون آجر لفتون به جهت استفاده متمایز کرده است این است که آجرهای فشاری در برابر عواملی از جمله رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم عمل می کنند و همین امر سبب شده است تا از این مدل آجرها در نواحی مرطوب به طور زیادی استفاده کنند.

بدون نیاز به سرمایه اولیه، شغل دوم داشته باشید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو