سهام عدالتی ها تا ساعاتی دیگر حساب هایشان را چک کنند | واریز سود سهام عدالت بهمن ماه به حساب همه سهام عدالتی ها!

1

1402/11/16

11:43


سهام عدالتی ها تا ساعاتی دیگر حساب هایشان را چک کنند | واریز سود سهام عدالت بهمن ماه به حساب همه سهام عدالتی ها!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

واریز سهام عدالت به زودی انجام می شود. سهام عدالت مبلغ چندانی نیست. سهام عدالت برای سهامداران حائز اهمیت است. سهام عدالت بنا به ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. جزئیات جدید سود سهام عدالت را بخوانید.

مهدی حاجی‌‌وند، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات شرکت تعاونی سهام عدالت استانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون سهام عدالت از سال ۸۵ در کشور در حال اجرا است، اظهار کرد: با اجرای این طرح ضمن افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و افزایش بهره‌وری در بنگاه‌های تولیدی به افزایش سطح مالی و فرهنگ سهامداری کشور کمک خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار آمار سهامداران عدالت کشور را ۵۰ میلیون نفر اعلام و تصریح کرد: طرح تقسیم سود سهام عدالت هم طبق روال در حال انجام است.

سهام عدالت

وی با توصیه به سهامداران برای حضور مجامع شهرستانی شرکت‌های سهام عدالت افزود: این مجامع با حضور ۲۰ درصد اعضا برگزار می‌شود و زنجان با توجه به عملکرد مطلوب می‌تواند این مجامع را برگزار کند.

حاجی‌وند با تاکید بر اینکه حضور در مجمع برای اعضا آزاد و رایگان است، ادامه داد: برگزاری مجامع ضمن کمک به توزیع سود، افزایش بهره‌وری را هم موجب خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: اگر سهامداران به صورت حضوری، اصالتی و وکالتی در مجموع حضور نیابند، شرکت‌ها به صورت وکالتی در مجامع عمل خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت افرادی که سهام عدالت ندارند، گفت: آخرین اخبار بیانگر ارائه موضوع عرضه سهام به سهامداران جدید توسط وزارتخانه است و در این مورد باید منتظر تصمیم دولت در این زمینه بود./فارس

سود سهام عدالت

واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اسفند با این مبالغ

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال‌های اخیر سود سهام عدالت در مرحله دوم به نسبت مرحله اول بیشتر بوده است. در سال گذشته سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند، در حالیکه در مرحله دوم سهامداران به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷، ۷۲۱ و یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود گرفتند و اگر امسال نیز رویه چنین باشد سهامداران در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ سود بیشتری نسبت به مرحله نخست دریافت خواهند کرد.

به نقل از خبرآنلاین، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: درباره زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت افزود: همانند سال گذشته، امسال نیز سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر ماه پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود به هر حال شرکت‌ها از مهلت قانونی خود در حال استفاده هستند تا سود خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند به محض این که سودها کامل شد مرحله دوم که مرحله تسویه است انجام خواهد شد.

وی به سهامداران هشدار دادکه مراقب پیامک های جعلی باشند و تاکید کرد: نکته مهم این است که نه فقط در مورد سود سهام عدالت بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنم این کلمه هیچ در خصوص سهام عدالت بسیار راهگشا باشد. بنابر این هر لینک، پیامک و... در خصوص سهام عدالت دریافت می‌شود لینک جعلی و آلوده خواهد بود. / خبر آزاد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو