بیوگرافی علی زکریایی مجری و همسرش + فرزندان

بیوگرافی علی زکریایی مجری و همسرش + فرزندان


منبع: نم نمک

1

1402/11/16

12:10


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل علی زکریایی مجری به همراه عکس های خانوادگی و شخصی علی زکریایی و همسر دوم علی زکریایی و علی زکریایی ایتا و علی زکریایی مرغ همسایه و انتقاد علی زکریایی از رائفی پور و علی زکریایی خواننده و علی زکریایی رائفی پور با شما در نم نمک خواهیم بود.

بیوگرافی علی زکریایی مجری و همسرش + فرزندان

زندگینامه علی زکریایی و همسرش(Ali Zakariaei)

  • نام اصلی : علی زکریایی
  • متولد : 11 آبان 1362 تهران
  • زمینه فعالیت : تلویزیون
  • پیشه : مجری
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت : 1380 تاکنون
  • قد علی زکریایی :

بیوگرافی کامل علی زکریایی

علی زکریایی متولد 11 آبان 1362 در تهران ، مجری اهل ایران است.

بیوگرافی علی زکریایی مجری و همسرش + فرزندان

بیوگرافی علی زکریایی مجری و همسرش + فرزندان

علی زکریایی - Ali Zakariaei

علی زکریایی - Ali Zakariaei

دانشجوی انصرافی انواع رشته از کامپیوتر و مدیریت تا طلبگی ست که همه را نیمه کاره رها کرد الان مجری صداوسیما است و با اظهاراتش جنجال آفرین شده است.

از دیپلم تا حوزه علمیه

در سال 1380 بعد از گرفتن دیپلم ریاضی به مدرسه حوزه علمیه معصومیه قم رفت.

علی زکریایی

فعالیت های نیمه کاره

بعد از انصراف از حوزه مدتی رشته فقه و حقوق خواند تا اینکه دوام نیاورد و چند ترمی رشته کامپیوتر و سپس زبان انگلیسی را هم تجربه کرد تا اینکه کلا قید درس خواندن را زد.

شغل های مختلف 

بعد از کنار گذاشتن تحصیل مدتی روی موتور کار کرد.

مدتی هم کار باربری و گرافیک را انجام داد و تا 23 شغل دیگر را هم تجربه کرد اما در کنار همه آنها شب ها در استودیوهای دوستانش کار صداسازی می کرد.

علی زکریایی

خوانندگی و مداحی

فعالیت اش در حوزه موسیقی و مداحی را از گروه سرود و تواشیح مدرسه آغاز کرد و با استفتا از حضرت آقا در مورد موسیقی وارد این عرصه شد.

 تابحال 26 آهنگ را کاور کرده و منتشر داده است او در جواب سوال عدم رعایت حقوق مولفین در کاور هم گفت : اگر منبع بدهیم اشکالی ندارد!

استخدام حوزه علمیه

در سال 1389 به مشهد رفت و در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه بدون سابقه قبلی استخدام شد اما طبق معمول مدتی بعد سراغ کاری دیگری رفت.

علی زکریایی

فعالیت های رسانه ای

در زمان طلبگی با همکاری موسسه بصیرت و برادرش رادیو شهدا را تاسیس کرد و هفته ای یکبار و به مدت 15 دقیقه پخش داشت.

بعد از بازگشت به مشهد و استعفا از کارمندی حوزه علمیه دی ماه 1393 سر از رادیو مشهد و برنامه سازی درآورد و بعد از استعفا گروه تلگرامی رادیمون را تاسیس کرد.

آهنگ جیبوتی کجایی!

در دی ماه 1394 بود به دنبال قطع رابط عربستان ، جیبوتی هم تمام روابط خود با ایران قطع کرد؛ انتشار آهنگ جیبوتی کجایی با صدای علی زکرایی آن زمان به شدت شنیده شد.

علی زکریایی

وضعیت ازدواج و همسر علی زکریایی

از وضعیت ازدواج و همسر علی زکریایی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

حیوان خطاب کردن زنان

علی زکریایی در همایش حمایت از حجاب و عفاف دختران انقلاب ، با سخنرانی توهین آمیز خود نسبت به کسانی که حجات را رعایت نمی کنند آنان را مانند یک حیوان خطاب کرد.

او سپس در ادامه صحبت های خود با بیان کلماتی آلوده به طعنه های جنسی پرداخت که با خنده و تشویق هزاران نفر از زنان مورد استقبال قرار گرفت!

علی زکریایی

برداشت جنسی نکنبد

او در دفاع از گفته هایش گفت : در بین 12 هزار خانمی که در مراسم بودند همسر و خواهر و خواهرزاده هایم هم بودند که یک نفرشان هم چادری نیست و هیچکدام برداشت اینچنینی نداشتند.

اکثر کسانی که چنین برداشتی کردند در آن جلسه نبودند ، شوخی جنسی ندیده اند که می گوند این شوخی رکیک جنسی است.

علی زکریایی

تدریس

زکریایی حالا در کنار اجرا و گویندگی و فعالیت های رادیویی می گوید در چند بخش گویندگی از جمله فن بیان و ساخت پادکست کارگاه آموزشی دارد.

علی زکریایی

با افتخار حامی حکومت و دولتم

علی زکریایی در 13 بهمن 1402 در اجلاس فعالان شبکه های اجتماعی که در «خراسان رضوی» برگزار شد با اشاره به اینکه مردم آنها را «ماله کش نظام» می دانند گفت : «به ما میگن ماله کش ، بگن! ماله کش نظامیم؟ با افتخار! ماله کش دولتیم؟ با افتخار! پروژه بگیر هستم؟ نوش جونم!»

عکس های اینستاگرام علی زکریایی

 عکس های اینستاگرام علی زکریایی


منابع : نم نمک | علی زکریایی اینستاگرام/ علی زکریایی فیسبوک/ ugd c;vdhdd/صفحه شخصی علی زکریایی/علی زکریایی ویکی پدیا/ علی زکریایی تلگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو