بهترین بازی های آنلاین اندروید در سال ۲۰۲۴

بهترین بازی های آنلاین اندروید در سال ۲۰۲۴


منبع: پلازا

2

1402/11/21

19:04


بهترین بازی های آنلاین اندروید در سال ۲۰۲۴

بهترین بازی های آنلاین اندروید 2024

از زمانی که ساخت بازی مورتال کمبت برای پلتفرم اندروید تایید شد گیمرهای بسیاری در انتظار عرضه بازی بودند همین موضوع سبب شد تا بازی در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دسترسی پیدا کند. لازم است بدانید در طول گیم پلی بازی با کارت‌های بسیاری مواجه خواهید بود که هر یک از آنها شامل طراحی بصری خیره کننده‌ای بوده که شما را وارد نسل جدیدی از مبارزات تن به تن و جنگی می‌نماید.

توانایی‌های منحصر به فردی برای هر یک از شخصیت‌های موجود در بازی در نظر گرفته شده است که بد نیست بدانید در این بازی می‌توانید با مجموعه کامل از شخصیت‌های MK11 Raiden، Scorpion، Jade، Sub-Zero، Kabal و Skarlet مواجه باشید که این موضوع سبب خواهد شد تا به اندازه بازی‌های کنسولی از این محصول لذت ببرید و سرگرم آن شوید. بدنیست بدانید که شرکت برادران وارنر روی توسعه این بازی نقش داشته که این موضوع سبب شده تا با یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی جهان که قابلیت اجرای آنلاین را داشته مواجه باشید.

بهترین بازی های آنلاین اندروید 2024

با دیدن این بازی شاید پیش خود بگویید که قرار است با یک محصول بچگانه و پیش پا افتاده سر و کار داشته باشی ولی بد نیست بدانید که این محصول یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده در سال ۲۰۲۴ بوده که قابلیت اجرای آنلاین را نیز داشته است. در طول این بازی باید به دنبال جمع آوری سکه برای ساخت آواتار اختصاصی خود باشید که برای بخش‌های مختلف بازی آیتم‌های گوناگونی در نظر گرفته شده است که با به دست آوردن آنها می‌توانید به سراغ مبادله با دیگر کاربران بازی بروید و از این طریق سکه‌هایی که برای ارتقای شخصیت خود نیاز دارید را جمع آوری نمایید.

لازم به ذکر است بدانید که این بازی با بخش‌های مختلفی همراه بوده که این موضوع می‌تواند شما را با یک گیم پلی باورنکردنی مواجه کند. بازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده که تقریباً می‌توان آن را یک محصول گرافیکی دانست.

  • دانلود بازی PK XD: Fun, friends & games برای: اندروید

بهترین بازی های آنلاین اندروید 2024

بازی eFootball 2024 همانطور که می‌دانید یک شبیه ساز برجسته از بازی فوتبال بوده است که در آن می‌توانید روی بخش‌های مختلفی از تیم خود تمرکز داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که این بازی ماهیت آنلاین داشته و امکان اجرای آن به صورت آفلاین وجود نداشته و همین موضوع سبب خواهد شد تا امکان حضور در تورنومتر و رقابت‌های مختلفی را داشته باشید و امکان رویارویی با کاربرانی از سراسر جهان برایتان امکان‌پذیر باشد.

از اصلی‌ترین مزیت‌های این بازی طراحی گرافیکی و هنری آن بوده است که تقریباً تمام شخصیت‌های موجود در بازی مانند نسخه واقعی هر یک بوده است. المان‌های به کارگیری شده در این بازی شما را با نسل جدیدی از بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال آشنا می‌کند که این موضوع سبب شده تا شرکت سازنده بازی به سراغ استفاده از ویژگی‌های جدیدی نظیر هوش مصنوعی برود که این موضوع می‌تواند شما را با یکی از بهترین بازی‌های آنلاین ۲۰۲۴ مواجه کند.

بهترین بازی های آنلاین اندروید 2024

شاید پیش خود بگویید که بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل محصول سال ۲۰۲۴ نباشد ولی بر اساس اطلاعات به دست آمده باید بدانید که این بازی در طول هر فصل یک به روز رسانی جدیدی را دریافت می‌کند که اخیراً آپدیت ۲۰۲۴ را دریافت نموده است و همین موضوع سبب شده تا نام بازی در لیست بهترین بازی‌های آنلاین ۲۰۲۴ قرار گیرد.

درخصوص گیم پلی و ماهیت کلی بازی همگی می‌دانیم که این محصول یک اثر شوتر آنلاین بوده که در زمینه رقابت شما با کاربرانی از سراسر جهان جریان داشته است. در طول بازی تجهیزات و سلاح‌های بسیاری وجود داشته است که با جمع آوری آنها می‌توانید به سراغ نابود کردن دشمنان و رقبای خود بروید. همانطور که گفته شد این بازی یک محصول آنلاین بوده و امکان کشته شدن شما از سوی دیگر کاربران نیز قابل امکان‌پذیر بوده است.

پس در بازی باید حواس و تمرکز خود را حسابی جمع کنید تا از تیرهای بی‌امان دشمن در امان باشید. لازم به ذکر است بدانید که در گیم پلی بازی سیستم‌های بسیار خوبی به کارگیری شده است که این موضوع سبب شده تا شاهد یک طراحی برجسته و کاملاً گرافیکی نیز باشیم که حضور بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در لیست بهترین بازی‌های گرافیکی را نیز تایید می‌کند. در ادامه جهت آشنایی با دیگر بازی‌های این لیست با ما همراه باشید.

  • دانلود بازی Call of Duty: Warzone Mobile برای: اندروید

بهترین بازی های آنلاین اندروید 2024

بازی تام کلنسی یک محصول تیراندازی سوم شخص بوده که برای iOS و اندروید منتشر شده و شرکت سازنده آن یوبی‌سافت بوده است. این بازی ویدیویی چند نفره در سال ۲۰۲۴ منتشر شده که توانسته نام خود را در لیست بهترین بازی‌های آنلاین سال جاری جای دهد. بد نیست بدانید این محصول در شهر نیویورک جریان داشته که میزبان وقایع آخرالزمانی بوده است و شما در نقش یک بازمانده باید به دنبال نابودسازی دشمنان باشید.

این موضوع سبب خواهد شد تا با هیولاها و مشکلات بسیاری مواجه باشید که برای ایجاد تعادل سلاح و تجهیزات مناسبی برای شما در نظر گرفته شده است و با جمع آوری آنها می‌توانید شانس خود برای برنده شدن در برابر قدرت بالای آنها را افزایش دهید. طراحی دیدنی بازی موضوع مهم دیگری بوده که یوبیسافت توانسته به خوبی از پس آن بر بیاید زیرا گیمرهای بسیاری بر این باور هستند که این بازی یک محصول برجسته از لحاظ طراحی بصری بوده است که می‌تواند به نوبه خود از بسیاری بازی‌های مشابه پیشی بگیرد. داستان مستقل و سبک سوم شخص بازی سبب شده تا امروزه گیمرهای بسیاری برای سرگرمی به سمت این بازی نقش آفرینی و جهان باز روی آورند.

  • دانلود بازی The Division Resurgence برای: اندروید

بهترین بازی های آنلاین اندروید 2024

در گذشته بازی EA اسپورت FC موبایل با نام فیفا خته می‌شد که شرکت الکترونیک آرتز با تغییر نام دادن محصول خود و تغییر سبک آن توانست میزبان گیمرهای بیشتری از سراسر جهان باشد. لازم به ذکر است بدانید که این بازی یک اثر آنلاین و شبیه‌سازی از فوتبال بوده که توانسته در مدت زمان کوتاهی از عرضه رسمی خود میزبان گیمرهای بسیاری باشد.

نسخه ۲۰۲۴ بازی که با فصل جدیدی از این گیم همراه بوده می‌تواند شما را با جنبه جدیدی از بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال آشنا کند که در آن تورنومتر و رقابت‌های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است که با حضور در آنها می‌توانید قدرت خود را به چالش بکشید و با کاربرانی از سراسر جهان به رقابت بپردازید. ناگفته نماند که امکان تعیین نمودن جزئیات مربوط به هر مسابقه از سوی شما امکان‌پذیر بوده است که می‌توانید با ساخت تیم اختصاصی خود و مشخص نمودن ترکیب و تاکتیک به مسابقه دادن بپردازید. بی‌تردید این بازی یکی از بهترین بازی‌های آنلاین ۲۰۲۴ بوده است که نباید آن را ساده از دست داد.

  • دانلود بازی EA SPORTS FC Mobile Soccer برای: اندروید

سخن پایانی

معرفی و بررسی گزینه‌های موجود در لیست بازی های آنلاین اندروید 2024 به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به جزئیات خوبی از بازی‌ها اشاره شد. حال شما عزیزان می‌توانید با ما همراه باشید و نظر خود را نسبت به این فهرست و بازی‌های نامبرده باین کنید. با انجام اینکار به تکمیل شدن فهرست بازی های آنلاین اندروید 2024 کمک شایانی خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو