طرز تهیه آبنبات دالگونا محبوب کره ای با طعم اصلی

منبع: آرگا

5

1402/11/21

19:14


یک آب نبات کره ای ویژه و خوشمزه که در این بخش طرز تهیه آبنبات دالگونا برای شما قرار داده شده و می توانید طعم این شکلات خوشمزه را بچشید.

طرز تهیه آبنبات دالگونا که یک نوع آب‌نبات محبوب کره ای است و این روزها طرفداران زیادی دارد در این بخش قرار داده شده که مطالعه می کنید. این نوع آب‌نبات طعم و مزه ای عالی دارد.

برای داشتن یک آب‌نبات با طعم جدید کافی است تا در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه آبنبات لیمویی و آبنبات قیچی با طعم های ویژه را می توانید در لینک مطالعه کنید.

طرز تهیه آبنبات دالگونا

مواد اولیه:

  • شکر سفید یا شکر قهوه ای: ۲۰ گرم تا ۱/۵ قاشق غذاخوری
  • جوش شیرین: ۱/۴ قاشق چای خوری

طرز تهیه آبنبات دالگونا:

مواد لازم این بخش برای یک نفر کافی بوده و می توانید برای داشتن آب نبات های بیشتر نیز باید مواد خود را اضافه کنید. مدت زمان لازم برای آماده کردن این نوع نبات خوشمزه نیز ۱۵ دقیقه است.

در مرحله اول باید شکر را کمی آب کنید. شکر را باید در نظر یک قابلمه خیلی کوچک بریزید. در صورتی که قابلمه مناسب ندارید، می توانید از یک ملاقه نسبتا بزرگ استفاده کنید.

مواد اولیه آبنبات دالگونا

قابلمه بهتر است تا نچسب باشد. حالا باید آن را روی حرارت کم قرار دهید. در صورتی که فاصله قابلمه تا گاز کم باشد، بهتر است در این صورت می توانید حرارت کمتری به شکر بدهید و دیگر به زودی نمی سوزد.

به استفاده از یک قاشق چوبی باید مواد را به خوبی هم زده تا نسوزد و شکر بهتر باز شود. شکر باید کمی کاراملی شود. ۵ دقیقه زمان لازم است تا شکر روی حرارت باز شود.

حالا در این مرحله باید جوش شیرین را اضافه کنید. سریع مواد را هم زده تا با شکر ترکیب شود. شکل و فرم آن تغییر کند. افزودن جوش شیرین موجب شده تا این آب نبات بافت بهتری پیدا کند.

در این مرحله از طرز تهیه آبنبات دالگونا حالا نوبت با پهن کردن مواد آب نباتی است. یک کاغذ روغنی پهن کرده و مواد باز شده را روی کاغذ بریزید. با یک وردنه مواد را باز کرده و می توانید از یک قاشق چوبی روغنی هم استفاده کنید.

مواد لازم آبنبات دالگونا

حالا نوبت به قالب زدن آب نبات ها می شود. شما می توانید از قالب های دلخواه خود برای این مواد استفاده کنید. قالب های قلب، چتر و … نیز گزینه مناسبی هستند.

توجه کنید که قبل از خشک شدن باید این مواد را قالب بزنید‌. پس بعد از پهن کردن مواد روی کاغذ یک قالب روغنی انتخاب کرده و روی مواد را قالب بزنید. حالا باید زمان دهید تا مواد به آرامی خشک شود‌.

حالا یک آب‌نبات عالی و خوشمزه دارید که می توانید با این دستور انواعی از آن را داشته باشید. این آب نبات در سریال کره ای بازی مرکب محبوبیت زیادی پیدا کرده و می توانید در صورت دلخواه ان را تهیه کنید.

یک ایده جذاب برای شما جدا کردن شکلات قالب خورده از بقیه مواد است. در این صورت باید با دقت این کار را انجام دهید. این شکلات را می توانید به عنوان یک ایده جدید برای پذیرایی های خود داشته باشید. این آبنبات را می توانید در کنار چای و انواعی دیگر از نوشیدنی های خوشمزه هم داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو