مهدی تاج الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/23

09:47


رییس فدراسیون فوتبال گفت : تیم ملی فوتبال قابلیت قهرمان شدن در جام ملت های آسیا را داشت و اکنون هم از حرفهای قلعه نوعی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می کنیم.

مهدی تاج الان کجاست؟ + بیوگرافی

تاج : قلعه نویی می ماند/ از جوانگرایی در تیم ملی استقبال می کنیم

به گزارش نم نمک ، مهدی تاج در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران بیان کرد : واقعا توفیقی است که در کنار مردم حضور داریم . مردم زودتر از همه در این مراسم شرکت کردند و انتظاراتی هم از مسئولان دارند که در این مراسم حضور داشته باشند. این انتظارات ، مسئولیت افراد را بیشتر می کند. 

مهدی تاج الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهدی تاج الان کجاست؟ + بیوگرافی

تاج در مورد نتایج تیم ملی در جام ملت های آسیا که به فینال راه پیدا نکرد ، گفت : به هر حال فوتبال است و اتفاقات مهمی در آن رخ می دهد. نظر من این است که این تیم قابلیت قهرمانی را داشت. ارزیابی من این است این تیم با پشتیبانی و برنامه ریزی که شده بود قابلیت قهرمان شدن را داشت و حالا باید برای آینده تلاش کنیم. ضعف های خیلی جدی وجود دارد. از طرفی فدراسیون از حرف های آقای قلعه نوعی مبنی بر جوانگرایی استقبال می کند.

او در پاسخ به این پرسش که ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی با کادر فنی ایرانی در جام ملت های آسیا چه بود؟ تصریح کرد : من راضی هستم و از این بابت خاطر جمع هستم که اتفاقات خوبی می افتد. ژاپن هم حذف شد اما سرمربی ژاپنی خود را ابقا کرد. ما باید ارزیابی مان این باشد که تیم باید مقداری جوان شود. همان حرفی که آقای قلعه نوعی زد فدراسیون از آن استقبال می کند. فقط منتظر برنامه اجرایی آقای قلعه نویی هستیم که برای جوانگرایی چه رویه ای خواهد داشت. 

تاج در پاسخ به این پرسش که تیم ملی با امیر قلعه نویی ادامه می دهد یا خیر؟ گفت؟ بله ادامه می دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد جام جهانی فوتبال ساحلی نیز گفت : پیش بینی ما این است که تیم بتواند جزو 4 تیم مسابقات بیاید و فکر می کنم بتوانیم اسپانیا را هم شکست دهیم.


بیوگرافی مهدی تاج

مهدی تاج متولد 1 بهمن 1338 مدیر ورزشی اهل ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو