احسان اصولی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/12/1

21:59


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید آقای قطبی با نظر مستقیم سرمربی تیم ملی به کادر فنی دعوت شده است.

احسان اصولی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

اصولی : تقویت کادر فنی با نظر قلعه نویی صورت می گیرد

احسان اصولی ، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه بین المللی مطبوعات  در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی اظهار کرد : جا دارد به اهالی رسانه که بعد از چند سالی وقفه نمایشگاه مطبوعات و رسانه برگزار شد ، تبریک بگویم و این فرصت برای ما ارزشمند است تا سری به رسانه های کشور بزنیم. بر اساس عملکرد تیم ملی ، باید داده ها را بر دو حسب فنی و هواداری بسنجیم. چه در بخش هواداری و چه در بخش فنی ، نمره خوب و قابل قبولی بود اما نتیجه مطلوبی صورت نگرفت. همه ما انتظار داشتیم که قهرمانی را به دست بیاورد و قطر و عمان را شکست دهیم.

احسان اصولی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

احسان اصولی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی ادامه داد : زیبایی و قشنگی در فوتبال همین است. فضایی باز شده بود و می توانستیم قهرمان شویم. این فقط برای ما نیست و همان آرژانتینی که در دور گروهی به عربستان باخت ، قهرمان جهان شد. این زیبایی فوتبال است. فضای قطری ها حتی فضای برد نبود اما این اتفاق برای آن ها رخ داد. ما عملکرد را بر اساس داده ها و آن چه در میدان دیدیم ، نمره قابل قبولی بود. تداوم و اصرار بر اصلاح اشکالات و تقویت می تواند ما را به آن چه به دست نیاوردیم یعنی نتیجه برساند.

اصولی درباره قرارداد امیر قلعه نویی با تیم ملی توضیح داد : در همان روزهای اول هم بیانیه دادیم و هم من گفتم که قرارداد قلعه نویی تا جام جهانی 2026 است. راهبردی که خودشان مبنی بر جوانگرایی تبیین کردند و ما در هیات رییسه آن را بررسی خواهیم کرد و آقای قلعه نویی و همکارانشان مبنی بر عملیاتی کردن آن اقدام خواهند کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص تقویت کادر فنی تیم ملی گفت : اساسا قراردادها بند محرمانگی دارد و مدت قرارداد ایشان تا پایان جام جهانی 2026 است. تقویت کادر فنی بر اساس نظر ایشان است و بر مبنای نظر ایشان بود که قطبی دعوت شد و برای اضافه شدن مربیان دیگر نیز ، سرمربی تیم ملی تصمیم گیری مستقیم خواهد کرد و کادر فنی چیده می شود.

او در پایان درباره حضور اعضای هیات فوتبال استان ها در قطر با هزینه فدراسیون فوتبال اذعان کرد : ما در چارچوب شرایطی که فدراسیون فوتبال در گذشته تعریف کرده و همچنین چارچوبی که سایر فدراسیون ها تعریف می کنند ، طبق همان چارچوب حرکت کردیم و خارج از آن اقدامی صورت نگرفته است.


بیوگرافی احسان اصولی

احسان اصولی متولد ایران عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو