جدیدترین فیلم های عاشقانه برای ولنتاین (15 فیلم)

جدیدترین فیلم های عاشقانه برای ولنتاین (15 فیلم)


منبع: تالاب

2

1402/11/24

19:45


چند روزی بیشتر بـه ولنتاین نمانده اسـت یکی از کارهای رمانتیکی کـه در ولنتاین انجام […]

جدیدترین فیلم های عاشقانه برای ولنتاین (15 فیلم)

چند روزی بیشتر بـه ولنتاین نمانده اسـت یکی از کارهای رمانتیکی کـه در ولنتاین انجام می دهند دیدن فیلم عاشقانه درکنار هم اسـت. ما در این قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي از گلچینی از جدید ترین فیلم هاي‌ عاشقانه سال جدید را منتشر کرده ایم.

 

جدیدترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک

فیلم‌هاي‌ عاشقانه همیشه پرطرفدارند ودر هر سبکی کـه ساخته شوند، مخاطبان زیادی را جذب میکنند. ازآن‌جا کـه در آستانه‌ي روز عشق هستیم، احتمالا بـه‌دنبال یک فیلم عاشقانه‌ي خوب هستید دیدن فیلم عاشقانه یکی از کارهای جذاب عشاق اسـت. پس تا پایان اي مطلب از مجله تالاب ما را همراهی کنید.

 

1. چالشگران «Challengers»

چالشگران «Challengers»

چالشگران «Challengers» بـه کارگردانی لوکا گوادانینو در تاریخ 26 آپریل 2024 اکران می شود. بازیگرانی چون زندیا، مایک فیست و جاش اکانر دراین فیلم ایفای نقش کردند. یکی از بهترین فیلم هاي‌ رمانتیک 2024 بی‌تردید فیلم پر سر و صدای چالشگران با حضور زندایا اسـت کـه اینروزها نقش معشوقه را زیاد بازی میکند.

 

کارگردان فیلم پیش از این و با آثاری چون Call Me By Your Name و Bones And All  توانایی خود در بـه نمایش گذاشتن صحنه‌هاي‌ عاشقانه را نشان داده و احتمالا یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه امسال را معرفی خواهد کرد. داستان فیلم با محوریت شخصیت تاشی دانکن با بازی زندیا روایت میشود کـه یک تنیسور نابغه سابق اسـت و با کناره‌گیری از زمین تنیس، بـه مربیگری روی آورده اسـت.

 

همسر تاشی هنوز بـه بازی تنیس ادامه میدهد اما مدتی اسـت کـه با بدشانسی مواجه شده و برای تغییر اوضاع هرکاری می کند. نقطه عطف فیلم اما کـه از فیلم هاي‌ جدید عاشقانه درسال 2024 اسـت بـه جایی مربوط میشود کـه همسر فعلی تاشی با پاتریک، دوست صمیمی سابق و دوست‌پسر سابق تاشی مواجه میشود. این اتفاق تاثیر شگرفی بر روابط و زندگی این سه نفر دارد.

 


مطالب مشابه: بهترین فیلم های عاشقانه خارجی «45 فیلم + رمانتیک»


 

2. یک امر خانوادگی «A Family Affair»

یک امر خانوادگی «A Family Affair»

یک امر خانوادگی بـه کارگردانی ریچارد لاگراونیس و بازیگری نیکول کیدمن، اولیویا مکلین، ایان گرگ، جوئی کینگ، زک افران، ژیست والنتین، شری کولا، کتی بیتس، لیزا کوشی ساخته شده اسـت. اگرچه وعده اکران یک امر خانوادگی بـه عنوان یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 داده شده اما هنوز هیچ تاریخ اکران دقیقی برای آن مشخص نشده و صرفا میدانیم این فیلم عاشقانه جدید در طول سال 2024 پخش میشود.

 

داستان این اثر کـه از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه درسال 2024 اسـت درباره یک زن جوان، مادر او و رئیسش در محل کار اسـت کـه یک رمان عاشقانه تاثیرات عجیب و بعضا خنده‌آوری بر زندگی آن‌ها ایجاد می کند. این سه همگی با مشکلاتی در زمینه عشق و مسائل هویتی دست و پنجه نرم می کنند.

 

3. با ما تمام می‌شود «It Ends with Us»

با ما تمام می‌شود «It Ends with Us»

فیلم با ما تمام میشود «It Ends with Us» بـه کارگردانی جاستین بالدونی در تاریخ 9 فوریه 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون بلیک لایولی، جنی اسلیت، برندون اسکلنار ایفای نقش می کنند. یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 فیلم با ما تمام میشود بـه کارگردانی جاستین بالدونی اسـت. این فیلم بنابر رمانی از کالین هوور چاپ 2016 و با همین نام ساخته شده اسـت.

 

این رمان از زمان انتشار بـه یکی از محبوبترین آثار عاشقانه در دسته نوجوان و جوان بدل شد و فروش بسیار بالایی داشت. حتی درسال 2022 رمان با ما تمام میشود توانست در فهرست پرفروش‌ترین آثار سال نیویورک تایمز، در جایگاه نخست قرار گیرد و تمام این موفقیت‌ها عاملی شد تا اثر کالین هوور بـه منبع الهامی برای ساخت برترین فیلم عاشقانه 2024 بدل شود.

 

داستان فیلم کـه احتمالا برترین فیلم رمانتیک 2024 خواهد بود درباره دختری بـه نام لیلی اسـت کـه بعد از پایان دوران تحصیلات دانشگاهی آماده میشود تا برگ جدید و دوران دیگری از زندگی خودرا آغاز کند. او بعد از نقل مکان بـه خانه تازه خود با فردی بـه نام رایل آشنا میشود ودر طول زمان بین این دو نوعی ارتباط و صمیمت عاشقانه شکل می گیرد. اوضاع بین این دو بسیار خوب پیش می رود اما ناگهان عشق قدیمی لیلی وارد ماجرا میشود و اوضاع را دگرگون میکند.

 

4. آرزوی ایرلندی «Irish Wish»

آرزوی ایرلندی «Irish Wish»

فیلم آرزوی ایرلندی «Irish Wish» بـه کارگردانی جین دامیان و بازیگری اد اسپلرز، لیندزی لوهان، الکساندر ولاهوس ساخته شده اسـت. یکی از برترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 فیلم آرزوی ایرلندی اسـت کـه داستان درباره فردی بـه نام مدی اسـت کـه باوجود این کـه بهترین دوستش نامزد میکند و نتوانسته از نظر احساسی با این موضوع کنار بیاید، حاضر میشد تا در ایرلند ساقدوش او باشد.

 

فیلم آروزی ایرلندی بـه عنوان یکی از فیلم هاي‌ جدید 2024 عاشقانه محصول آمریکا و بـه کارگردانی جین دامیان اسـت. این فیلم عاشقانه جدید براساس فیلمنامه‌اي از کرستن هانسن ساخته شده و از جمله بازیگران آن میتوان بـه اد اسپلرز اشاره کرد.

 

5. لیزا فرانکشتاین «Lisa Frankenstein»

لیزا فرانکشتاین «Lisa Frankenstein»

فیلم لیزا فرانکشتاین «Lisa Frankenstein» بـه کارگردانی زلدا ویلیامز در تاریخ 9 فوریه 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون کاترین نیوتون، کول اسپراوس، کارلا گوجینو، لیزا سوبرانو، جو کرست، هنری ایکنبری ایفای نقش می کنند. در داستان این مورد از فهرست بهترین فیلم عاشقانه 2024 آماده کـه این فیلم درباره یک نوجوان کج‌فهم و یکی از دوستان دبیرستانی اسـت.

 

این دو بعد از یکسری رویداد های دلهره‌آور و بعضا وحشتناک جسد خوش سیمایی کـه در اختیار دارند را بـه زندگی بازمی‌گردانند و برای یافتن عشق، خوشبختی و چند عضو گمشده بدن، ماجراجویی مرگباری را شروع میکنند.

 

جالب اسـت بدانید این اولین تجربه کارگردانی زلدا ویلیامز محسوب می شود و فیلمنامه کار را هم دیابلو کودی، نویسنده برند جایزه اسکار برای فیلم جونو تهیه کرده اسـت. کودی و میسون نویک همچنین تهیه‌کنندگان فیلم محسوب میشوند و جف لمپرت بـه عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می کند. میشل موپلیسر نیز بـه عنوان مدیر نوآوری شناخته میشود.

 

6. عشق فیو «L’Amour ouf»

عشق فیو «L’Amour ouf»

TDGL عشق فیو «L’Amour ouf» بـه کارگردانی ژیل للوش در تاریخ 16 اکتبر 2024 اکران می شود. مگر میشود درباره بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه درسال 2024 سخن بگوییم و سری بـه پایتخت عشق اروپا، پاریس و کشور فرانسه نزنیم. سینمای فرانسه همیشه در عرضه فیلم عاشقانه جدید و جذاب پیشرو بوده و بـه نظر می رسد کـه امسال هم با یکی از برترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 وارد میشود.

 

این فیلم کـه شاید حتی برترین فیلم رمانتیک 2024 باشد رابطه عاشقانه دونفر، دختری از خانواده‌اي متوسط و پسری با سابقه متوسط را دنبال می کند. پسر در نهایت بـه یک تبهکار بدل میشود ودر نتیجه جرایم خود بعد از دستگیری بـه 12 سال زندان محکوم می شود.

 

این فیلم بـه عنوان برترین فیلم عاشقانه 2024 بـه کارگردانی ژیل للوش ساخته شده اسـت و قرار اسـت در 16 اکتبر 2024 اکران شود. از جمله بازیگران این مورد از فیلم هاي‌ جدید 2024 عاشقانه باید بـه فرانسوا سیویل، آدل اگزارچوپولوس و بنویت پولوورد اشاره کرد. جالب اسـت بدانید این فیلم عاشقانه جدید اقتباسی از رمانی از سال 1997 بـه قلم نویل تامپسون اسـت.

 

7. کریسمس مبارک «Merry Christmas»

کریسمس مبارک «Merry Christmas»

فیلم کریسمس مبارک «Merry Christmas» بـه کارگردانی سریرام راغوان در تاریخ 12 ژانویه 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجای کاپور، وینای پاتاک ایفای نقش می کنند. وقتی بحث بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 باشد باید نیم‌نگاهی هم بـه دنیای بزرگ بالیوود داشته باشیم چراکه بعضی از شاهکارهای عاشقانه سالیان اخیر، حاصل کار هندی‌ها بوده اسـت.

 

اتفاقا یکی از موردانتظارترین و جدید ترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 با نام کریسمس مبارک دقیقا محصول هند اسـت و انتظار میرود کـه این فیلم عاشقانه جدید اثر بسیار موفقی باشد. تهیه‌کنندگان فیلم هم کـه از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه امسال محسوب می شود بر عهده جایا تورانی، سانجی روتری و گیوال گارگ بوده اسـت.

 

جالب اسـت بدانید کریسمس مبارک بـه طور هم زمان بـه زبان‌هاي‌ هندی و تامیلی فیلم برداری میشود. تامیلی زبانی رایج در مناطق جنوبی هند و برخی کشور های حوزه اقیانوس هند مانند سریلانکا اسـت.

 

8. حصیر «Wicker»

حصیر «Wicker»

فیلم حصیر «Wicker» بـه کارگردانی الکس هاستون فیشر و النور ویلسونحصیر در تاریخ 16 اکتبر 2024 اکران می شود. از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 اسـت کـه بازیگران توانمند و معروفی از جمله دیو پتل و اولیویا کلمن در آن حضور دارند. این فیلم اقتباسی از رمان کوتاه شوهر حصیری بـه قلم اورسولا ویلیس جونز اسـت.

 

داستان فیلم کـه در فهرست بهترین فیلم عاشقانه 2024 جایگاه خاصی دارد درباره زندگی یک زن ماهیگیر بدبو، تنها و موردتمسخر دیگران اسـت کـه نقش وی را اولیویا کلمن ایفا می کند.

 

این ماهیگیر تنها یک روز از وضع زندگی خود خسته می شود و تحت تاثیر حرف‌هاي‌ همسایه، تصمیم می گیرد یک همسر حصیری برای خود بسازد کـه نقش وی را دیو پتل ایفا می کند. این اتفاق اما منجر بـه سلسله اتفاقات و هرج‌ومرج‌هاي‌ عجیبی میشود کـه شهر کوچک داستان را بـه هم می‌ریزد. تماشای این عنوان از بهترین فیلم هاي‌ رمانتیک 2024 را هرگز از دست ندهید.

 

کلمن و پتل از جمله بازیگران تراز اول هالیوود محسوب می شوند کـه هردو در آثار جذابی در طول فعالیت هنری خود ظاهر شده‌اند و حالا همکاری‌شان دراین پروژه با کارگردانی الکس هاستون فیشر و النور ویلسون میتواند برای مخاطبین بسیار جذاب باشد.

 

9. درباره عشق «What About Love»

درباره عشق «What About Love»

فیلم درباره عشق «What About Love» بـه کارگردانی کلاوس منزل در تاریخ 14 فوریه 2024 اکران می شود. بازیگرانی چون شارون استون، ایان گلن، اندی گارسیا دراین فیلم نقش آفرینی می کنند. درباره عشق یکی از فیلم هاي‌ جدید عاشقانه درسال 2024 محسوب می شود کـه در ژانر درام و عاشقانه جای میگیرد. دراین فیلم بازیگرانی چون اندی گارسیا، ایان گلن و شارون استون در آن بـه ایفای نقش پرداخته‌اند. با این ترکیب بازیگران می توانیم انتظار یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 را داشته باشیم.

 

داستان فیلم کـه از جمله برترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 محسوب میشود درباره دو عاشق جوان اسـت کـه با تجربیات و نوع نگاه خود بـه رابطه عاشقانه، زندگی رمانتیک والدین خودرا تحت تاثیر قرار میدهند.

 


مطالب مشابه: 50 بهترین فیلم و انیمیشن جهان + اکشن و ترسناک و عاشقانه


 

10. رز الماسی «Diamond Rose»

رز الماسی «Diamond Rose»

فیلم رز الماسی «Diamond Rose» بـه کارگردانی تاد ترنر در تاریخ 10 آگوست 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون اندرو لارنس، جوئی لارنس، رایان مریمان ایفای نقش می کنند. رز الماسی یکی از جدید ترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 اسـت کـه در آن بازیگرانی چون جوی لارنس و اندرو لارنس بـه ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

داستان این فیلم کـه از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه امسال اسـت درباره یک بازیگر زن بیکار اسـت کـه بـه یک مزرعه اسب در تگزاس می رود تا بـه کمک یک گاوچران خوشتیپ برای تبدیل شدن بـه یک گاوچران حرفه‌اي آموزش ببینید. این اما آغاز ماجرا اسـت و ارتباط این دو یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه درسال 2024 را می‌سازد.

 

10. فیلتر 2 «Colao 2»

فیلتر 2 «Colao 2»

فیلم فیلتر 2 «Colao 2» بـه کارگردانی فرانک پروزو در تاریخ 12 ژانویه 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون سلین توربیو، آلخاندرو نونس، مانی پرز ایفای نقش می کنند. شاید فیلتر 2 برترین فیلم عاشقانه 2024 نباشد اما با توجه بـه محبوبیت قسمت اول کـه بـه ساخت قسمت دوم انجامید انتظار می رود با یکی از بهترین فیلم هاي‌ جدید 2024 عاشقانه مواجه باشیم.

 

این فیلم بـه عنوان برترین فیلم رمانتیک 2024 درباره آنتونیو و لورا اسـت کـه بعد از 6 سال زندگی بدون حاشیه حالا در رابطه خود با بحران‌هایي چالش‌برانگیز مواجه شده‌اند.

 

11. فیلم کسی مانند تو «Someone Like You»

فیلم کسی مانند تو «Someone Like You»

فیلم کسی مانند تو «Someone Like You» بـه کارگردانی تایلر راسل در تاریخ 2 آپریل 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون سارا فیشر، جیک آلین، لین کالینز ایفای نقش می کنند. فیلم کسی مانند تو یکی از کاندیداهای بهترین فیلم عاشقانه 2024 اسـت کـه برای پخش در آپریل 2024 برنامه‌ریزی شده اسـت و کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده تایلر راسل بوده اسـت. 

 

داستان فیلم کـه از جدید ترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 محسوب میشود درباره معمار جوانی بـه نام داوسن گیج اسـت کـه بعد از این کـه دوست صمیمی خودرا از دست میدهد بـه دنبال خواهر دو قلوی مخفی او میگردد.

 

جالب اسـت بدانید این عنوان از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه امسال بر اساس رمانی از کارن کینگزبری ساخته شده کـه در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌هاي‌ فهرست مشهور نیویورک تایمز قرار گرفته اسـت. کسی مانند تو یک داستان عاشقانه زیبا و رهایی‌بخش توصیف شده و انتظار می رود یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه درسال 2024 باشد.

 

12. دور «Distant»

دور «Distant»

فیلم دور «Distant» بـه کارگردانی جاش گوردون، ویل اسپک در تاریخ 19 ژانویه 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون آنتونی راموس، نائومی اسکات، کریستوفر هیوجو نقش آفرینی می کنند. اگرچه بـه نظر می رسد مراحل تهیه این فیلم در روزهای پایانی خود بـه سر میبرد اما هنوز اطلاعات خاصی از داستان و زمان پخش آن منتشر نشده، اما گمان میرود کـه بـه عنوان یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 در طول سال جدید میلادی اکران شود.

 

داستان فیلم کـه از جمله بهترین فیلم هاي‌ رمانتیک 2024 اسـت درباره یک سفینه فضایی اندی اسـت کـه سیارکی بـه آن اصابت میکند ودر نتیجه آسیب وارده ناگزیر بـه فرود دریک سیاره بیگانه و ناشناخته میشود. در شرایط خطرناکی کـه اندی برای بقای خود می‌جنگد، با نائومی ارتباط برقرار کرده و از او برای نجات خود کمک می خواهد و این سرآغازی بر داستان‌هاي‌ بعدی اسـت.

 

جالب اسـت بدانید بخش‌هایي از این فیلم کـه بهترین فیلم  عاشقانه 2024 محسوب می شود در بحبوحه همه ی‌گیری کووید در مجارستان و شهر بوداپست، پایتخت این کشور فیلم برداری شد. بعد از این ماجرا، مراحل تدوین فیلم توسط گریگوری پلاتکین انجام شد و موسیقی آنرا نیز استیون پرایس ساخت. وظیفه پخش جهانی این فیلم بر عهده یونیورسال پیکچرز اسـت.

 

13. عشق… بازنگری «Love… Reconsidered»

عشق… بازنگری «Love… Reconsidered»

فیلم عشق… بازنگری «Love… Reconsidered» بـه کارگردانی کارول هارتسل در تاریخ 6 فوریه 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون کالتن هاینز، ماریسا رایان، الین برومکا ایفای نقش می کنند. یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 فیلم عشق بازنگری اسـت کـه بـه کارگردانی کارول هارتسل برای پخش در فوریه 2024 برنامه‌ریزی شده اسـت.

 

داستان این عنوان از فیلم هاي‌ جدید عاشقانه درسال 2024 درباره روبی سی‌ساله اسـت و ساکن نیویورک اسـت کـه وضعیت خیلی جذابی ندارد اما زندگی او بعد از یک ملاقات تصادفی با صاحب یک فروشگاه کالاهای عتیقه بـه کلی دگرگون میشود.

 

14. تصور تو «The Idea of You»

تصور تو «The Idea of You»

فیلم تصور تو «The Idea of You» بـه کارگردانی مایکل شوالتر در تاریخ 2 می 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون هاتاوی، نیکلاس گالیتزین، پری متفلد ایفای نقش می کنند. تصور تو نیز از جمله فیلم‌هایي اسـت کـه میتواند مدعی لقب برترین فیلم رمانتیک 2024 باشد. این مورد از فیلم هاي‌ جدید 2024 عاشقانه آن هتوی را در نقش یک مادر مطلقه 40 ساله بـه نام سوفی بـه تصویر می کشد کـه همسرش وی را بـه خاطر زنی جوان‌تر ترک کرده اسـت.

 

دراین حین سوفی با دختر 15 ساله خود بـه یک فستیوال موسیقی می رود و آن‌جا با هیز کمبل، یکی از مشهور‌ترین خواننده‌هاي‌ معاصر دنیا آشنا میشود و بعد از مدت کوتاهی، زندگی او کاملا دگرگون می شود.

 

جالب اسـت بدانید این اثر بـه عنوان یکی از بهترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 با الهام از کتابی بـه همین نام ساخته شده اسـت. نویسنده کتاب پیش از این اعلام کرده بود کـه برای شخصیت اصلی مرد داستان خود از هری استایلز، خواننده مشهور معاصر الهام گرفته اسـت.

 

15. چشم خصوصی «The Private Eye»

چشم خصوصی «The Private Eye»

فیلم چشم خصوصی «The Private Eye» بـه کارگردانی جک کوک در تاریخ 9 فوریه 2024 اکران می شود. دراین فیلم بازیگرانی چون اریک رابرتس، الیزا رابرتس، وایان بلو پالمیری، رایان رمینگتون، رزالیندا بوکس، دنزل ویتاکر ایفای نقش می کنند. یکی از برترین فیلم هاي‌ عاشقانه 2024 فیلم چشم خصوصی اسـت کـه داستان جذاب و پیچیده‌اي را از نگاه یک کارآگاه خصوصی بـه نام مورت مدیسون ارائه میکند.

 

این کارآگاه کـه مدتی اسـت در حرفه خود وضعیتی رو بـه افول دارد با یک زن جذاب مواجه میشود کـه وی را برای پرونده‌اي غیر معمول استخدام می کند.

 


مطالب مشابه: بهترین فیلم های خارجی ترسناک برای ولنتاین «15 فیلم»


 

در پایان

امیدواریم از این مطلب از مجله تالاب کـه در مورد لیستی از فیلم هاي‌ عاشقانه بود لذت برده باشید و ما توانسته باشیم در انتخابی درست کمکتان کرده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو