آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/25

12:09


رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با تاکید بر اینکه باید شرایطی فراهم شود تا نامزدهای انتخابات بتوانند افکار ، آراء و راه حل هایش را به رای دهندگان معرفی کنند ، گفت : مردم باید بتوانند با دقت به نظرات و دیدگاه های نامزدها گوش دهند و در فرصت کافی به ارزیابی نامزدها بپردازند و در نهایت تصمیم گیری کنند.

آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی کیست؟ + بیوگرافی

آیت الله مدرسی یزدی : مردم با دقت به نظرات نامزدهای انتخابات گوش دهند و تصمیم گیری کنند

به گزارش نم نمک ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در جریان بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و روند ضبط برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : اقدام صدا و سیما برای معرفی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اقدامی ارزنده و ابتکاری است.

آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی کیست؟ + بیوگرافی

آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی کیست؟ + بیوگرافی

وی تاکید کرد : باید شرایطی فراهم شود تا نامزدهای انتخابات بتوانند افکار ، آراء و راه حل هایش را به رای دهندگان معرفی کنند.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت : مردم نیز باید بتوانند با دقت به نظرات و دیدگاه های نامزدها گوش دهند و در فرصت کافی به ارزیابی نامزدها بپردازند و در نهایت تصمیم گیری کنند.


بیوگرافی محمدرضا مدرسی یزدی

سید محمدرضا مدرسی مصلی متولد 1334 یزد معروف به مدرسی یزدی ، مجتهد شیعه ، عضو فقیه شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان رضوی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو