معین زندی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/26

11:06


معین زندی اجراهای دومین شب برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را طی دو سانس پیاپی در فرهنگ سرای بهمن تهران خوانندگی کرد.

معین زندی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

خاطره سازی معین زندی برای بچه محل هایش

به گزارش نم نمک ، دومین شب اجراهای بخش پاپ سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن فرهنگ سرای بهمن تهران طی دو سانس با اجرای معین زندی برگزار شد.

معین زندی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

معین زندی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

معین زندی با اجرای قطعه «همدست» روی صحنه آمد و با تشویق طرفدارانش ، کار خود را آغاز کرد. این خواننده جوان پس از خوش و بش با افراد حاضر در سالن ، از حضور در فرهنگسرای بهمن ابراز خوشحالی کرد و گفت : اینجا محل خودمون حساب میشه و احساس غریبی نمی کنم و امیدوارم بتونم برای بچه محل های خودم شب خیلی قشنگ و خاطره انگیزی بسازم.

«هیچ» ، «شاید دلت تنگ شده توام» و «دم تون گرمه» دیگر قطعاتی بود که این خواننده موسیقی پاپ برای اجراهای خود در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب کره بود.

زندی در ادامه قطعه احساسی «چه حیف» ، «جاده هراز» و «خوابم نمی بره» را روی صحنه اجرا کرد که با استقبال و همخوانی افراد حاضر در سالن همراه شد؛ او همچنین پیش از اجرای «مال منی» از طرفدارانش خواست که با روشن کردن چراغ تلفن های همراه خود و همچنین هم خوانی ، او را در اجرای این قطعه همراهی کنند که با موافقت آنها با این درخواست ، صحنه هایی تماشایی در سالن فرهنگ سرای بهمن خلق شد.

«روزای رفته» ، «نهنگی دید مرگش را» ، «دیدی پائیز رو» و «پدر خوانده» دیگر قطعاتی بود که معین زندی روی صحنه اجرا کرد؛ او همچنین در پایان به درخواست طرفدارانش ، مجدداً قطعه «دم تون گرمه» را اجرا کرد. دکلمه خوانی پیش از اجرای قطعات مختلف از ویژگی های اجراهای معین زندی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر بود.

در این اجراها ، بهنام فداکار (کیبورد) ، محمدرضا مالی(گیتار نایلون) ، احسان مشهودزاده (گیتار بیس) ، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک) ، وحید مدنی (درامز) ، امین خچومیان (گیتار الکتریک) ، محمد مختاری (ویولن) ، آرش گرشاسبی (پرکاشن) ، علی حسینی (ساکسیفون) و رضا پور رضوی (کیبورد و رهبر ارکستر) نوازندگانی بودند که معین زندی را همراهی می کردند.


بیوگرافی معین زندی

معین زندی متولد 8 آذر 1370 در همدان ، خواننده و آهنگساز است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو