بهترین مکمل های تقویت مو

منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/27

21:33


ریزش مو تا حدود 150 عدد در روز طبیعی است اما هنگامی که این تعداد به بیش از این رقم می‌رسد، نگران‌کننده بوده و باید به دنبال علت آن گشت. در این مطلب با بهترین مکمل هایی که باعث تقویت موها می شوند آشنا می شویم. همراه ساعدنیوز باشید.

ریزش مو تا حدود 150 عدد در روز طبیعی است اما هنگامی که این تعداد به بیش از این رقم می‌رسد، نگران‌کننده بوده و باید به دنبال علت آن گشت. کمبود مواد مغذی و تغذیه ناسالم یکی از دلایل عمده ریزش مو محسوب می‌شود. در این صورت چاره کار ساده است زیرا تنها با اصلاح در رژیم غذایی و همچنین مصرف انواع قرص پوست مو و ناخن و مکمل‌های غذایی که در این زمینه به صورت تخصصی فرموله شده‌اند، می‌توان ریزش مو را کاهش داده یا به طور کامل قطع کرد. برخی از ویتامین‌های موجود در مکمل‌های غذایی همچنین می‌توانند روی کنترل اضطراب و استرس نیز موثر بوده و ریزش موی ناشی از این مشکلات را نیز بهبود بخشند.

بهترین مکمل های غذایی که باعث قطع ریزش مو می شوند


  • نوترافول: نوترافول (Nutrafol) نام تجاری مکمل‌های غذایی است که برای حمایت از رشد مو، افزایش ضخامت و استحکام مو و کاهش ریزش مو فرموله شده است. این مکمل‌ها برای ارائه ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد طبیعی طراحی شده‌اند که اعتقاد بر این است که موها را تقویت می‌کنند. مکمل‌های نوترافول معمولاً حاوی ترکیبی از موادی مانند بیوتین، روی، کلاژن دریایی، نخل اره‌ای، آشواگاندا و سایر عصاره‌های گیاهی هستند. این مواد به دلیل مزایای بالقوه آنها در بهبود سلامت مو و رفع نگرانی‌های رایج مرتبط با مو انتخاب شده‌اند.

  • ویویسکال: ویویسکال (Viviscal) خط دیگری از مکمل ها برای مراقبت از مو است. مکمل‌های ویویسکال معمولاً حاوی ترکیبی از مواد دریایی، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که اعتقاد بر این است که فولیکول‌های مو را تغذیه کرده و موهای سالم‌تر، قوی‌تر و ضخیم‌تر را تقویت می‌کنند.

  • هیرتامین: هیرتامین (HAIRtamin) نام تجاری مکمل‌های رشد مو است که برای ارتقای موهای سالم‌تر و رفع نگرانی‌های رایج مرتبط با مو طراحی شده است. مکمل‌های هیرتامین اغلب برای افرادی به بازار عرضه می‌شوند که به دنبال بهبود ظاهر و سلامت موهای خود هستند، به‌ویژه آنهایی که نازک شدن موها، ریزش بیش از حد مو یا رشد آهسته مو را تجربه می‌کنند. هدف این است که بدن را با مواد مغذی لازم برای حمایت از موهای قوی، براق و شاداب تأمین کند.

  • هیرتامین گامی استار: هیرتامین گامی استار (HAIRtamin Gummy Stars) یک مکمل رشد مو است که به صورت آدامس‌های جویدنی فرموله شده و برای تأمین مواد مغذی ضروری برای تقویت موهای قوی‌تر، بلندتر و ضخیم‌تر طراحی شده است.

  • هیرویت: هیرویت (Hair-Vit) طراحی شده است تا ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت و رشد موها را تأمین کند. این مکمل حاوی مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی، و عوامل مغذی دیگر است که به تقویت و بهبود سلامت موها کمک می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو