کریستوفر نولان به دنبال ساخت یک فیلم ترسناک است

منبع: فیگار

2

1402/11/28

16:36


گزارش‌ها حاکی از این است که کریستوفر نولان ، کارگردان فیلم اوپنهامیر، برای ساخت یک فیلم ترسناک وارد بازار سینمای هالیوود خواهد شد.

کریستوفر نولان به دنبال ساخت یک فیلم ترسناک است

گزارش‌ها حاکی از این است که کریستوفر نولان ، کارگردان فیلم اوپنهامیر، برای ساخت یک فیلم ترسناک وارد بازار سینمای هالیوود خواهد شد.

«نولان»، روز جمعه در یک رویداد گفت‌وگو در موسسه فیلم بریتانیا (BFI) لندن، در پاسخ به این سوال اینکه آیا او می‌خواهد فیلمی در ژانر وحشت نیز بسازد گفت:

اوپنهایمر قطعاً دارای عناصر ترسناکی است که فکر می‌کنم متناسب با موضوع است. من فکر می‌کنم فیلم‌های ترسناک بسیار جالب هستند، زیرا به ابزارهای بسیار سینمایی وابسته هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کریستوفر نولان فیلم ترسناک خواهد ساخت

او در ادامه بیان کرد:

در واقع درباره یک واکنش درونی به چیزها است و بنابراین در مقطعی، من دوست دارم یک فیلم ترسناک بسازم؛ اما من فکر می‌کنم یک فیلم ترسناک واقعا خوب نیاز به یک ایده استثنایی دارد و این تعداد اندک هستند. بنابراین من داستانی را پیدا نکردم که به آن کمک کند. اما من فکر می‌کنم این یک ژانر بسیار جالب از نظر سینمایی است. همچنین این یکی از معدود ژانرهایی است که استودیوهای آن تعداد زیادی از این فیلم‌ها را می‌سازند و آن‌ها فیلم‌هایی هستند که تیرگی و انتزاع زیادی دارند.

کریستوفر نولان

در این گفت‌وگو، به زندگی حرفه‌ای نولان پرداخته شد و این فیلمساز از جوانب مختلف حرفه‌اش، به‌ویژه فرآیند نوشتن و تدوین، صحبت کرد. او همچنین به نقش فیلمبرداری، به ویژه در فرمت آیمکس و آهنگسازی برای کارهایش با «هویت فن‌هویتما» و «هانس زیمر» اشاره کرد.

پیش از این گفت‌وگو، نولان و همسرش که همچنین تهیه‌کننده او است، از آرشیو ملی BFI بازدید کرده بودند و از این موسسه که یکی از بزرگ‌ترین آرشیوهای فیلم و تلویزیون جهان است، قدردانی به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت یک فیلم ترسناک توسط کریستوفر نولان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو