تصاویری از پشت صحنه فصل 5 سریال Stranger Things منتشر شدند

منبع: فیگار

1

1402/12/27

09:45


تصاویری از پشت صحنه فصل 5 سریال Stranger Things توسط یکی از خالقان اصلی سریال یعنی «راس دافر» منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از آن را در دسترس قرار…

تصاویری از پشت صحنه فصل 5 سریال Stranger Things منتشر شدند

تصاویری از پشت صحنه فصل 5 سریال Stranger Things توسط یکی از خالقان اصلی سریال یعنی «راس دافر» منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از آن را در دسترس قرار می‌دهد.

تازه‌ترین تصاویر از پشت صحنه فصل 5 Stranger Things منتشر شده که در آن شخصیت «هاپر» را با بازی «دیوید هاربر» نشان می‌دهند. این تصاویر توسط یکی از خالقان اصلی سریال، یعنی «راس دافر»، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پشت صحنه فصل 5 سریال Stranger Things

سریال Stranger Things که ساخته «مت» و «راس دافر» است، برای اولین‌بار در سال 2016 در سرویس آنلاین «نتفلیکس» انتشار یافت و با دریافت موفقیت فراوان، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های اینترنتی شد. تاکنون چهار فصل از این سریال منتشر شده و هواداران با شوق منتظر فصل پنجم آن هستند.

فصل پنجم Stranger Things آخرین فصل این سریال است و داستان آن به پایان می‌رسد. تصاویری از فیلم‌برداری هفته نهم و دهم فصل پنجم منتشر شده که توجه عمومی را به خود جلب کرده است.

سریال Stranger Things

تاکنون اطلاعات دقیقی از داستان فصل جدید در دست نیست، اما با توجه به رویدادهای پایانی فصل قبل، منتظر ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیزی هستیم. احتمالا داستان فصل پنجم بیشتر به رابطه عاشقانه میان «هاپر» و «جویس» خواهد پرداخت.

با انتشار این تصاویر، شور و شوق برای مشاهده فصل پنجم Stranger Things به اوج خود رسیده و هواداران با انتظار برای اکران آن در شبکه نتفلیکس هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل 5 سریال Stranger Things چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو