تصویری از شرور فیلم Superman لو رفت

منبع: فیگار

1

1402/12/26

12:26


تصاویری از پشت صحنه فیلم Superman منتشر شده که «ماریا گابریلا د فاریا» را در نقش یکی از شرورها با عنوان «مهندس» نمایش می‌دهد.

تصویری از شرور فیلم Superman لو رفت

تصاویری از پشت صحنه فیلم Superman منتشر شده که «ماریا گابریلا د فاریا» را در نقش یکی از شرورها با عنوان «مهندس» نمایش می‌دهد.

با نظارت «جیمز گان» و «پیتر سفران»، آغازگران دنیای سینمایی جدید «دی‌سی»، پروژه فیلم سوپرمن آغاز شده است. این فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار که فاز اول DCU را در سال 2025 میلادی رسماً آغاز می‌کند، با حضور بازیگرانی همچون «دیوید کرنسوت»، «ریچل بروزناهان»، «نیکلاس هولت» و «ماریا گابریلا د فاریا» ساخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصاویر جدید شرور فیلم سیوپرمن

هرچند که «نیکلاس هولت»، نقش دشمن قسم خورده «سوپرمن»، یعنی «لکس لوتر» را ایفا می‌کند، اما این فیلم نیز حضور گروهی از شرورهای «دی‌سی» به نام «اقتدار» (The Authority) را نشان می‌دهد. یکی از اعضای قدرتمند این گروه زنی به نام «آنجلا اسپایکا/مهندس» است که توسط بازیگر 31 ساله ونزوئلایی، «ماریا گابریلا د فاریا»، نقش آفرینی می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فیلم مورد انتظار Superman را مشاهده کنید:

فیلم Superman

در نگاه اول، هیچ شباهتی بین تصاویر منتشر شده و ظاهر کمیکی «آنجلا اسپایکا» مشاهده نمی‌شود؛ به ویژه با توجه به توانایی او در تبدیل اعضای بدنش به مایع، اما باید در نظر داشت که فرآیند فیلم‌برداری ممکن است با نتیجه نهایی متفاوت باشد و استفاده از جلوه‌های ویژه کامپیوتری شباهت آن را به کمیک افزایش دهد. فیلم Superman برای اکران در تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ شرور جدید فیلم سوپرمن و بازیگری «ماریا گابریلا د فاریا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو