احتمال حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید دنیای ژوراسیک وجود دارد

منبع: فیگار

1

1402/12/26

13:19


«یونیورسال پیکچرز» به‌تازگی به « اسکارلت جوهانسون »، بازیگر سابق دنیای سینمایی مارول، پیشنهاد داده تا در نقش اصلی فیلم جدید دنیای ژوراسیک به ایفای نقش بپردازد.

احتمال حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید دنیای ژوراسیک وجود دارد

«یونیورسال پیکچرز» به‌تازگی به « اسکارلت جوهانسون »، بازیگر سابق دنیای سینمایی مارول، پیشنهاد داده تا در نقش اصلی فیلم جدید دنیای ژوراسیک به ایفای نقش بپردازد.

فیلم جدید Jurassic World در حال ساخت است و در اخبار جدید سینما و تلویزیون، اسم بازیگر اصلی این فیلم امکان دارد که مشخص شده باشد. مطابق ادعاهای «جف اسنایدر» در The InSneider، «یونیورسال پیکچرز» به «اسکارلت جوهانسون» پیشنهاد همکاری در فیلم Jurassic World جدید را ارائه کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال حضور اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید دنیای ژوراسیک

«جف اسنایدر» در این رابطه می‌گوید که اگر «جوهانسون» این پیشنهاد را قبول کند، نقش اصلی این فیلم را خواهد داشت. «گرث ادواردز»، کارگردان فیلم‌هایی همچون Monsters، Godzilla، Rogue One: A Star Wars Story و The Creator، مسئول کارگردانی این قسمت جدید از فیلم دنیای ژوراسیک است.

در حال حاضر، «جوهانسون» هنوز به صورت رسمی این پیشنهاد را نپذیرفته و «اسنایدر» می‌گوید که او تاکنون حداقل یک‌بار با «گرث ادواردز»، کارگردان و «فرانک مارشال»، تهیه‌کننده فیلم دیدار کرده است.

نوشتن فیلمنامه قسمت جدید Jurassic World به عهده «دیوید کپ» خواهد بود. او پیش از این فیلمنامه‌های آثاری همچون Jurassic Park و Jurassic Park: The Lost World را نوشته که هر دوی آن‌ها توسط «استیون اسپیلبرگ» کارگردانی شده‌اند. تولید قسمت جدید این فیلم نیز در ماه ژوئن 2024 آغاز خواهد شد. همچنین، «استیون اسپیلبرگ» که دو قسمت اول فیلم Jurassic Park را کارگردانی کرده بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم جدید این فرانچایز حضور خواهد داشت.

فیلم جدید دنیای ژوراسیک

«اسکارلت جوهانسون» در سال 2023، در فیلم Asteroid City و فیلم North Star حضور داشته و در سال 2024 در فیلم Project Artemis و انیمیشن Transformers One نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. او که به‌طور معمول به خاطر بازی در دنیای سینمایی مارول و نقش «بلک ویدو» شناخته می‌شود، با بازی در فیلم Black Widow در سال 2021، به پایان کار خود در MCU رسید.

«جوهانسون» پیش از این دو بار برای بازی در فیلم‌های Marriage Story و Jojo Rabbit نامزد دریافت جایزه اسکار نامزد شد. فیلم جدید Jurassic World برنامه‌ریزی شده که در تاریخ 2 ژوئیه 2025 () اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور «اسکارلت جوهانسون» در فیلم جدید دنیای ژوراسیک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو