اوه یونگ-سو بازیگر سریال Squid Game به تجاوز جنسی محکوم شد

منبع: فیگار

4

1402/12/26

14:00


« اوه یونگ-سو » ، بازیگر سریال Squid Game شبکه نتفلیکس، به اتهام آزار جنسی یک بازیگر زن در سال 2017 به عنوان مجرم شناخته شده است.

اوه یونگ-سو بازیگر سریال Squid Game به تجاوز جنسی محکوم شد

« اوه یونگ-سو » ، بازیگر سریال Squid Game شبکه نتفلیکس، به اتهام آزار جنسی یک بازیگر زن در سال 2017 به عنوان مجرم شناخته شده است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده توسط روزنامه «نیویورک تایمز»، قاضی دادگاه منطقه‌ای شهر سونگنام، «اوه یئونگ-سو» را به دلیل رفتارهای نامناسب در سال 2017 مانند آغوش گرفتن، نگهداشتن دست و بوسیدن گونه یک بازیگر زن، مجرم شناخت. او که 79 ساله دارد، باید هشت ماه حبس تعلیقی را سپری کرده و همچنین باید به مدت 40 ساعت در کلاس‌های آموزشی درباره خشونت جنسی شرکت کند. اوه ادعاها را رد کرده و طبق گزارش‌ها، قصد دارد تجدیدنظر در حکم صادر شده را بخواهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگر سریال Squid Game به تجاوز جنسی محکوم شد

«یئونگ سو» به هشت ماه حبس محکوم شده و محرومیت دو ساله از فعالیت‌های هنری را تحمل خواهد کرد. او ابتدا در سال 2022، پس از شکایت یک بازیگر زن متهم شد. «جئونگ یئون-جو»، قاضی این پرونده، اعلام کرد که این بازیگر در سال 2018 مشاوره در زمینه خشونت جنسی دریافت کرده، اما موفقیت سریال «بازی مرکب» در سال 2021 به او اجازه داد تا از «اوه» عذرخواهی کند.

بازیگر سریال Squid Game

«یئونگ سو» در سال 1944 در شهر کایسونگ که امروزه بخشی از کره شمالی است، متولد شد و پیش از جنگ کره به همراه خانواده‌اش، به کره‌جنوبی مهاجرت کرد. تا سال 2013، او در بیش از 200 نمایشنامه تئاتر به عنوان بازیگر حضور داشت و در اقتباس کره‌ای از فیلم اتوبوسی به نام هوس نیز نقش آفرینی کرده بود.

پیش از شهرت در سریال بازی ماهی مرکب ، او با بازی در فیلم بهار، تابستان، پاییز، زمستان… و بهار (Spring, Summer, Fall, Winter… and Spring) شناخته می‌شد. وی برای بازی در بازی ماهی مرکب که به عنوان پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس شناخته می‌شود، جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرد و نامزدی برای امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ این نوع پرونده‌های تجاوز از سمت بازیگران و سلبریتی‌های مشهور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو