تریلر فیلم Late Night with the Devil منتشر شد

منبع: فیگار

1

1403/1/3

19:24


به تازگی، تریلر فیلم Late Night with the Devil به کارگردانی و نویسندگی «کامرون» و «کالین کیرنس» در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسید.

تریلر فیلم Late Night with the Devil منتشر شد

به تازگی، تریلر فیلم Late Night with the Devil به کارگردانی و نویسندگی «کامرون» و «کالین کیرنس» در فضای مجازی و شبکات اجتماعی به انتشار رسید.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، بعد از اینکه خبر استفاده از هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی (AI) برای ساخت فیلم‌های آینده IFC با عنوان اواخر شب با شیطان منتشر شد، برخی از طرفداران شروع به ابراز ناامیدی در اپلیکیشن «X» (توییتر سابق) کردند. بعد از مدتی، کارگردانان این اثر توضیحات خود را مبنی بر چگونگی استفاده از هوش مصنوعی ارائه دادند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Late Night with the Devil

«کامرون» و «کالین کیرنس»، خواهر و برادر استرالیایی که این فیلم را نوشته و کارگردانی کردند. آن‌ها بیانیه‌ای را به انتشار رساندند که دامنه هنر هوش مصنوعی را در این فیلم روشن می‌کند. در این بیانیه آمده است:

درباره تیم فوق‌العاده گرافیک و طراحی تولید ما صحبت کنیم، آن‌ها همگی به شکلی بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر برای به واقعیت پیوستن زیبایی‌شناسی دهه 70 که همیشه در ذهنمان تداعی می‌شد، در این فیلم تلاش کردند. ما با سه تصویر استوار که بیشتر آن‌ها را ویرایش کرده‌ایم و در نهایت به عنوان یک خلاصه بسیار کوتاه در این زمینه به نمایش درآمده‌اند. ما از داشتن بازیگران استعدادمند و پرشوری مثل این، از تیم فنی و خدمه‌ای که به فوقیت ورزیده‌اند و از تیم تولیدی که فراتر از آنچه لازم است تلاش می‌کنند تا این فیلم زنده بماند، بسیار خوشحالیم.

فیلم اواخر شب با شیطان به کارگردانی «دیوید داستمانچیان» به عنوان میزبان نمایشی خلاقانه، در طول یک حادثه شیطانی، دوربین‌ها را زنده نگه می‌دارد. این فیلم به عنوان یک نمونه خام از داستان هالووین سال 1977 با مراحل تنظیم دورانی، لباس‌ها و جزئیات زیبایی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Late Night with the Devil چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو