دیوید شویمر به فصل دوم سریال Goosebumps پیوست

منبع: فیگار

1

1403/1/4

14:03


به تازگی اعلام شده که دیوید شویمر ، بازیگر مشهور سریال Friends، برای ایفای نقش اصلی فصل دوم سریال Goosebumps انتخاب شده است.

دیوید شویمر به فصل دوم سریال Goosebumps پیوست

به تازگی اعلام شده که دیوید شویمر ، بازیگر مشهور سریال Friends، برای ایفای نقش اصلی فصل دوم سریال Goosebumps انتخاب شده است.

سریال Goosebumps که تولید مشترکی از «دیزنی» و «سونی پیکچرز» است، بر اساس مجموعه داستان‌های پرفروش Goosebumps نوشته «آر.ال. استاین» و توسط انتشارات Scholastic منتشر شد. هر فصل از این سریال تلویزیونی داستان جدیدی را به تصویر می‌کشد و بازیگران متفاوتی در آن حضور دارند. حالا «دیوید شویمر» برای نقش اصلی در فصل دوم سریال Goosebumps انتخاب شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیوستن دیوید شویمر به فصل دوم سریال Goosebumps

داستان فصل دوم سریال Goosebumps درباره دو خواهر و برادر نوجوان است که با کشف تهدیدی جدید، به یک سری اتفاقات عجیب و غریب پی می‌برند که منجر به فاش شدن یک راز عمیق می‌شود. هنگامی که آن‌ها به کاوش در مورد ناشناخته‌ها می‌پردازند، درگیر داستان ترسناکی از ناپدید شدن چهار نوجوان در سال 1994 خواهند شد. «دیوید شویمر» نقش «آنتونی» را در این سریال ایفا می‌کند. «آنتونی» یک استاد بازنشسته گیاه‌شناسی و پدر مجرد دوقلوهای نوجوان است.

دیوید شویمر

این سریال توسط تیم تولیدی «نیکلاس استولر» (نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی فیلم The Muppets) و «راب لترمن» (کارگردان فیلم Detective Pikachu) ساخته شده است.

همچنین «هیلاری وینستتون» (تهیه‌کننده سریال Community)، «نیل اچ. موریتز» (تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های سریع و خشن)، «آیلی لوچزه» (تهیه‌کننده اجرایی فیلم Clifford the Big Red Dog)، «پاون شتی» (تهیه‌کننده سریال The Boys)، «کانر ولچ» (تهیه‌کننده سریال Platonic)، «کیتلین فریدمن» (تهیه‌کننده اجرایی سریال Stillwater) و «ارین اومالی» (تهیه‌کننده سریال New Girl) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن دیوید شویمر به فصل دوم سریال Goosebumps چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو