نخستین تریلر سریال The Penguin منتشر شد

منبع: فیگار

1

1403/1/3

21:02


تریلر سریال The Penguin که یک مینی سریال و اسپین آف از فیلم ابرقهرمانی بتمن به کارگردانی «لورن لفرانک» است به تازگی منتشر شد.

نخستین تریلر سریال The Penguin منتشر شد

تریلر سریال The Penguin که یک مینی سریال و اسپین آف از فیلم ابرقهرمانی بتمن به کارگردانی «لورن لفرانک» است به تازگی منتشر شد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Collider»، اعتصاب‌های همزمان اتحادیه نویسندگان صحنه و اتحادیه بازیگران صوتی و تصویری می‌تواند به طور خلاصه در سال گذشته در پی مبارزه‌های مهمی برای بهبود دستمزدها و حمایت‌ها، صعود «اسوالد کابلپوت» را به جایگاه برتر متوقف کند؛ اما این مانعی برای او نخواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تریلر سریال The Penguin

سریال پنگوئن به تازگی یک تریلر جدید منتشر کرده که «کالین فارل» در آن به شکلی بی‌رحمانه در پی رسیدن به جنایتکاران زیرزمینی حمله می‌کند. سریال هشت قسمتی او سرانجام به عنوان بخشی از دنیای بتمن «مت ریوز» روی HBO Max آغاز می‌شود و پنگوئن، تصویری از زندگی در خیابان‌های شهر گاتهام و جنایتکارانی که پس از رخدادهای بتمن در آنجا زندگی می‌کنند را به تصویر می‌کشد.

این سریال توسط «مت ریوز» و شریک تولیدش «دیلن کلارک» تهیه شده و با حضور «لورن لفرانک» در نقش اصلی، در تمامی قسمت‌ها ارائه می‌شود. در این داستان تعدادی شخصیت، از جمله مرد دست‌راست «کارمین فالکون»، به دنبال قدرت و تسلط بر گاتهام هستند و «آسوالد کاپلبات» (پنگوئن) نیز فرصتی را در پیش می‌بیند تا بتواند در آوار و بقایای حکومت سابق خود، یک امپراطوری بسازد.

برای انجام این کار، وی باید دستان خود را کثیف کند. تریلر نشان می‌دهد که «آسوالد کاپلبات» چگونه خود را به عنوان یک جنایتکار برتر از «بتمن» می‌بیند و با استفاده از حیله‌گری و خشونت، موانعی را که باید برطرف کند تا در نهایت هدف خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تریلر سریال The Penguin چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو