کارولینا ویدرا به سریال جدید خالق بریکینگ بد پیوست

منبع: فیگار

1

1402/12/29

22:28


کارولینا ویدرا انتخاب شده تا در نقش اصلی سریال جدید «اپل تی‌وی+» با کارگردانی «وینس گیلیگان»، خالق سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) حضور پیدا کند.

کارولینا ویدرا به سریال جدید خالق بریکینگ بد پیوست

کارولینا ویدرا انتخاب شده تا در نقش اصلی سریال جدید «اپل تی‌وی+» با کارگردانی «وینس گیلیگان»، خالق سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) حضور پیدا کند.

این پروژه که هنوز نام آن اعلام نشده، به عنوان یک اثر درام ترکیبی قوی توصیف می‌شود. مانند همیشه، «گیلیگان» تمامی اطلاعات مربوط به سریال را به طور کامل محرمانه نگه داشته است؛ بنابراین «Apple TV+» و استودیوی تولید «Sony Pictures Television» از اظهار نظر درباره این سریال خودداری کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیوستن کارولینا ویدرا به سریال جدید خالق بریکینگ بد

این سریال جدید که به شوخی، به آن برکینگ خوب نیز می‌گویند، بر خلاف Breaking Bad و Better Call Saul داستانی دور از دنیای مواد مخدر و جرم و جنایت دارد. «گیلیگان» در زمان معرفی این سریال اظهار کرد:

بعد از 15 سال، فکر کردم که وقت آن رسیده کمی از نوشتن درباره ضدقهرمانان دور شوم؛ و چه کسی قهرمان‌تر از «ری سیهورن» درخشان.

این یک سریال علمی تخیلی خنده‌دار و همچنین ملایم است که از دیدگاه کاراکتر «سیهورن» روایت می‌شود. گفته شده که این سریال در دنیای ما اتفاق می‌افتد و با تغییر واقعیت و تمرکز روی انسان‌ها، به بررسی وضعیت انسانی را در شرایطی غیرمنتظره می‌پردازد.

کارولینا ویدرا

«ویدرا» نقش یک شخصیت به نام «آنا»، زنی جوان و خوش‌بین را ایفا می‌کند. در حال حاضر فیلمبرداری این سریال در شهر البوکرکی در نیومکزیکو آغاز شده و «گیلیگان» مجری برنامه و تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود.

«جف فراست»، مدیر سابق «سونی پیکچرز» با «دایان مرسر» از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. در این پروژه، «ویدرا» دوباره با شبکه تلویزیونی «سونی» همکاری می‌کند. او قبلاً در سریال پیت شیاد (Sneaky Pete)، که توسط «برایان کرانستون» تهیه شده بود حضور داشت.

نظر شما درباره‌ی پیوستن کارولینا ویدرا به سریال جدید خالق بریکینگ بد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو