تریلر فصل چهارم سریال Evil منتشر شد

منبع: فیگار

1

1403/1/21

19:09


Paramount+، استریمر پخش‌کننده سریال‌های مختلف، صبح امروز تریلر فصل چهارم سریال Evil را به صورت رسمی به انتشار رساند و اعلام کرد که این سریال در پارامونت پلاس پخش خواهد…

تریلر فصل چهارم سریال Evil منتشر شد

Paramount+، استریمر پخش‌کننده سریال‌های مختلف، صبح امروز تریلر فصل چهارم سریال Evil را به صورت رسمی به انتشار رساند و اعلام کرد که این سریال در پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

به تازگی، تولید چهار قسمت اسپیشال را که قبلاً اعلام شده بود، در شهر نیویورک آغاز شد. فصل 4 شامل 14 قسمت است که به صورت هفتگی پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال Evil

این سریال، یک اثر روانشناختی است که به بررسی منشأ شر و اسرار غیر قابل توضیح کلیسا، از جمله تسخیر شیطان می‌پردازد. در توضیح رسمی فصل آینده آمده که «کریستن»، «دیوید» و «بن»، همچنان به ارزیابی مواردی می‌پردازند که شامل تکنولوژی سرکش، خوک‌های تسخیر شده، ظلم و هجوم شیطانی، و یک یادگاری اهریمنی است.

تریلر فصل 4 سریال Evil مشخص کرد که این سریال در تاریخ 23 مه 2024 (3 خرداد 1403)، در پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

در این سریال «کاتیا هربرز»، «مایک کولتر»، «آصف مندوی»، «مایکل امرسون»، «کرت فولر»، «آندریا مارتین»، «کریستین لاهتی»، «بروکلین شاک»، «اسکایلار گری»، «مدی کروکو» ​​و «دالیا کنپ» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Evil توسط استودیوی CBS و با همکاری King Size Productions تولید می‌شود. «رابرت کینگ»، «میشل کینگ»، «لیز گلوتزر» و «سم هافمن» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این اثر فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Evil چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو