ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی چیست؟

ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی چیست؟


منبع: تالاب

1

1402/11/29

17:56


کلاهبرداری فروش گوشی‌ یک مشکل جدی اسـت کـه در فضای مجازی رخ میدهد. این کلاهبرداران […]

ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی چیست؟

کلاهبرداری فروش گوشی‌ یک مشکل جدی اسـت کـه در فضای مجازی رخ میدهد. این کلاهبرداران با استفاده از تبلیغات گسترده و ترفندهای مختلف، مردم را بـه خرید گوشی‌هاي‌ موبایل ترغیب می کنند. این گوشی‌ها بـه قیمت‌هاي‌ بسیار پایینتر از بازار عرضه میشوند. با ما همراه باشید تا در مورد کلاهبرداری جدید کمپانی کوروش بیشتر بدانید.

 

کلاهبرداری شرکت فروش گوشی آیفون در تهران

ماجرای کلاهبرداری کمپانی کوروش چیست؟

کوروش کمپانی، شرکتی بود کـه با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، بـه وسیلهٔ روش پانزی، کلاهبرداری بزرگی انجام داد. این شرکت با وعده‌هاي‌ جذاب مانند فروش موبایل‌هاي‌ آیفون با قیمت ۲۰ میلیون تومان، توجه مخاطبان را جلب کرد. از طریق تبلیغات با حضور افراد معروف، مردم تصور کردند کـه این شرکت بدون واسطه موبایل‌ها را از کشور چین وارد می کند ودر اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

اما این تبلیغات صرفاً یک باور غلط بودو مردم متوجه شدند کـه خبری از تحویل موبایل‌هاي‌ ارزان‌قیمت نیست. این ماجرا نشان ‌دهنده نیاز بـه بازرسی دقیقتر در حوزه خدمات پس از فروش و قوانین مرتبط با ارائه خدمات رسمی اسـت. مردم میتوانند با شکایت از این شرکت بـه حقوق خود برسند.

 


مطالب مشابه: 12 ترفند کلاهبرداران و جلب اعتماد شما + عکس


 

موسس کمپانی کوروش که بود؟

موسس کمپانی کوروش که بود؟

موسس کوروش کمپانی، بـه نام امیرحسین گودرزی بود. این شرکت با تبلیغات گسترده و سوءاستفاده از سلبریتی‌ها، مردم را بـه خرید گوشی‌هاي‌ آیفون با قیمت‌هاي‌ پایینتر از بازار ترغیب کرد. ادعا میکرد کـه آیفون‌ها رابا حذف واسطه‌ها بـه قیمت ۲۰ میلیون تومان «نصف قیمت جهانی» بـه دست مصرف‌کنندگان می رساند.

 

چه کسانی در این کلاهبرداری دست داشتند؟

چه کسانی در این کلاهبرداری دست داشتند؟

در کلاهبرداری کمپانی کوروش، افرادی کـه دراین تبلیغات دست داشتند، با استفاده از روش‌هاي‌ تبلیغاتی فریبنده، مردم را بـه خرید موبایل‌هاي‌ آیفون با قیمت‌هاي‌ پایین تر از بازار ترغیب کردند. این افراد با حضور افراد معروف و تبلیغات گسترده، باور مردم را جلب کردند. اما در نهایت، مردم متوجه شدند کـه این تبلیغات صرفاً یک حقه بوده و موبایل‌هاي‌ ارزان‌قیمتی تحویل نگرفته‌اند. 

 

آیا عاملا کمپانی کوروش دستگیر شده اند؟

آیا عاملا کمپانی کوروش دستگیر شده اند؟

در حال حاضر اطلاعات دقیق در مورد دستگیری عامل‌هاي‌ کمپانی کوروش در معرض نیست.

 

این شرکت همچنان فعالیت می کند؟

این شرکت همچنان فعالیت می کند؟

بله، کوروش کمپانی همان‌ گونه فعال اسـت. اگر شـما یا دیگران با مشکلات مشابه مواجه شده‌اید، می توانید با شکایت از این شرکت بـه حقوق خود برسید.

 

شکایات علیه کمپانی کوروش باید چگونه ثبت شوند؟

شکایات علیه کمپانی کوروش باید چگونه ثبت شوند؟

برای ثبت شکایت اینترنتی، شـما میتوانید از چندین سامانه استفاده کنید:

 

1. سامانه سامد:

بـه سایت سامانه سامد مراجعه کنید. دراین سامانه، میتوانید تقاضای‌ها و شکایات خودرا ثبت کرده و پیگیری کنید.

 

2. سامانه ثبت شکایت اینترنتی:

بـه سایت سامانه ثبت شکایت اینترنتی مراجعه کنید. دراین سامانه، می توانید شکایت خودرا ثبت کرده و پیگیری کنید.

 

شکایات علیه کمپانی کوروش باید چگونه ثبت شوند؟

 

3. سامانه وزارت کشور:

بـه سایت سامانه وزارت کشور مراجعه کنید. دراین سامانه، می توانید شکایت‌ها و تقاضای‌هاي‌ خودرا ثبت کرده و پیگیری کنید.

 

4. پلیس فتا:

بـه سایت پلیس فتا مراجعه کنید. دراین سامانه، می توانید شکایت‌هاي‌ مرتبط با جرائم اینترنتی را ثبت کرده و پیگیری کنید.

 


مطالب مشابه: چرا به کلاهبرداران اعتماد داریم «انواع کلاهبرداری»


 

با استفاده از این سامانه‌ها، میتوانید بـه صورت آنلاین شکایت خودرا ثبت کرده و از پیگیری ان بهره‌برده و نیاز بـه مراجعه حضوری بـه دفاتر قضایی را کاهش دهید.

 

کدام سلبریتی ها برای کوروش کمپانی تبلیغات کرده اند؟

کدام سلبریتی ها برای کوروش کمپانی تبلیغات کرده اند؟

سلبریتی هایي هم چون محسن افشانی، الهام حمیدی، الهام پاوه‌نژاد، مریم مومن، هادی ساعی، یوسف تیموری، محسن ابراهیم‌زاده، اکبر عبدی، منوچهر هادی، یوسف صیادی، رضا شفیعی‌جم و سید جواد هاشمی از دیگر سلبریتی‌هاي‌ تبلیغ‌کننده این شرکت بودند.

 

الهام حمیدی در مورد کلاهبرداری کوروش کمپانی گفته است

الهام حمیدی در مورد کلاهبرداری کوروش کمپانی گفته است

تا این لحظه، الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کـه پیش از این کوروش کمپانی را تبلیغ کرده بود، بابت این اقدامش عذرخواهی کرده و نوشته اسـت: “بابت اتفاق پیش آمده بسیار متاسفم و من هم مثل شـما فریب خوردم. قبل از معرفی این شرکت توسط مدیر برنامه و دوستانم بـه صورت حضوری تحقیقاتی انجام شد.

 

بابت احراز هویت سلامت کالا و تحویل بـه موقع بـه مشتریان کـه در اون تایم همه ی چیز بدون مشکل انجام میشد و مدارک کتبی هم برای ما ارسال کردن. متاسفانه در حال حاضر این اتفاق ناراحت کننده بـه وجود آمده. بنده بـه همراه وکیل خودم پیگیر این موضوع هستیم و تا انتها کنار شـما عزیزان حضور داریم.”

 

محسن افشانی در مورد کلاهبرداری کوروش کمپانی گفته است

محسن افشانی در مورد کلاهبرداری کوروش کمپانی گفته است

محسن افشانی نیز نوشته اسـت: “زمانی کـه ما تبلیغ مجموعه‌اي رو انجام میدیم، از نیت صاحب اون مجموعه بی‌خبریم. بنا بر صحت اون میذاریم. ولی همین حالا «چنانچه متواری شدن اون شخص صحت داشته باشه» فقط می تونم بگم عذرخواهم کـه معرفی کردم.”

 


مطالب مشابه: جزئیات یک کلاهبرداری بزرگ


 

درپایان

سوالی کـه اکنون مالباختگان در فضای مجازی مطرح کرده اند این اسـت کـه چرا سلبریتی‌ها بـه تبلیغ کوروش کمپانی پرداخته‌اند و بـه صحت ادعاهای ان توجهی نکرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو