30 زن جوان که دنبال همسر می گشتند، چگونه به دام باج گیرها افتادند؟

منبع: سیمرغ

3

1402/9/18

09:29


30 زن جوان که دنبال همسر می گشتند، چگونه به دام باج گیرها افتادند؟

تهدید با انتشار عکسهایی که از آنها گرفته شد



آنها مدعی بودند که در یک سایت همسریابی با مردی آشنا شده‌اند که‌پس از جلب اعتمادشان، تصاویر خصوصی‌ آنها را دریافت کرده و بعد از آن شروع به تهدید کرده است. آنها می‌گفتند که این مرد تهدید کرده که اگر به خواسته هایش عمل نکنند و با او رابطه نداشته باشند این تصاویر را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

به‌دنبال این شکایت تحقیقات در این‌باره آغاز شد و مأموران پلیس فتا موفق شدند با شناسایی گرداننده این سایت همسریابی، او را دستگیر کنند.

سرهنگ سیداحمد موسوی، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان در این‌باره گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر اتهاماتش بود ؛ اما پس از روبه‌رو شدن با مستندات، به جرمش اعتراف کرد و گفت از طریق سایت همسریابی و شبکه‌های اجتماعی با زنان جوان آشنا می‌شد و پس از جلب اعتماد آنها و به بهانه ازدواج، تصاویر خصوصی‌شان را می‌گرفت و در نهایت، با تهدید به انتشار این تصاویر برای اخاذی از قربانیان اقدام می‌کرد.

موسوی با بیان اینکه متهم به بیش از۳۰ فقره اخاذی از زنان جوان اعتراف کرد،گفت: مردم باید توجه داشته باشند، فضای مجازی،به‌ویژه سایت‌های همسریابی محل مناسبی برای آشنایی، ازدواج و اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی با افراد غریبه نیست و افراد سودجو با ترفندهای مختلف درصدد سرقت تصاویر و اطلاعات شخصی مردم هستند.

به‌گفته وی هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو