4 تکنیک کاربردی در موبایل لجند!

منبع: پلازا

1

1402/11/30

15:13


4 تکنیک کاربردی در موبایل لجند!

موبایل لجندز (Mobile Legends: Bang Bang) یک بازی آنلاین چندنفره است که برای پلت فرم های موبایلی توسعه یافته است. این بازی توسط شرکت Moonton برای سیستم عامل های iOS و Android منتشر شده و جزو بازی های موبایلی محبوب و پرطرفدار به شمار می رود. در این بازی، بازیکنان قادرند به صورت تیمی در میدان نبرد علیه تیم حریف بازی کنند. هر تیم از 5 بازیکن تشکیل شده که هر کدام از آن ها یک قهرمان با مهارت های منحصر به فرد را کنترل می کنند. هدف بازی Mobile Legends نابود کردن پایگاه اصلی تیم حریف می باشد. در این بلاگ به نقل از فروشگاه جیب استور که مرجع رسمی خرید گیفت کارت در ایران است با ما همراه باشید.

برخی از ویژگی های جذاب و هیجان انگیز بازی موبایل لجندز عبارتند از:

  • گرافیک و گیم پلی شگفت انگیز: این بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار جذابی برخوردار بوده و آیتم های مختلف آن می تواند به راحتی نظر شما را به خود جلب نماید.
  • تنوع بالای قهرمانان: جالب است بدانید بیش از 100 قهرمان مختلف در این بازی وجود دارد که هر کدام از آن ها مهارت های منحصر به فرد خود را دارند. به همین خاطر دستِ بازیکنان برای انتخاب قهرمان موردعلاقه شان حسابی باز است.
  • حالت های مختلف بازی: این بازی دارای حالت های مختلفی از جمله رتبه بندی است. به این ترتیب شما می توانید به شکل های مختلف از انجام دادن بازی Mobile Legends لذت ببرید.
  • قابلیت ارتقا قهرمانان: کاربران بازی موبایل لجندز می توانند با استفاده از سکه و الماس، قهرمانان خود را ارتقا داده و آن ها را قوی تر کنند. هرچه قدرت قهرمانان در این بازی بیشتر باشد، شانس کسب پیروزی افراد نیز بیشتر خواهد بود.
  • قابلیت چت و گفتگو با دوستان: شما می توانید با دوستان خود در این بازی چت و گفتگو کرده و با هم تیم های جدید تشکیل دهید. تعامل با افراد دیگر یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی موبایل لجندز می باشد.

موبایل لجندز یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در جهان است که میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا دارد. اگر به دنبال یک بازی آنلاین چندنفره جذاب و سرگرم کننده هستید، بدون شک موبایل لجندز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پیروزی در دنیای پر از چالش و هیجان Mobile Legends

برای برنده شدن در هر بازی، نیازمند دانستن نکات و ترفندهای کلیدی آن بازی هستید. موبایل لجندز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اگر به چند نکته کلیدی آن توجه داشته باشید، قطعاً لذت و موفقیت بیشتری در بازی بدست خواهید آورد.

  1. نقش خود را بشناسید: در بازی موبایل لجندز، هر قهرمان نقشی خاص در تیم دارد. شش نقش اصلی در این بازی وجود دارد:
    تانک: تانک ها قهرمانان قدرتمندی هستند که در خط مقدم نبرد قرار گرفته و از هم تیمی های خود در برابر حملات دشمن محافظت می کنند.
    جنگجو: جنگجوها قهرمانان چابکی هستند که به دشمنان آسیب زیادی می رسانند.
    قاتل: قاتل ها قهرمانانی مخفی هستند که می توانند دشمنان را به سرعت از بین ببرند.
    جادوگر: جادوگرها قهرمانانی هستند که از جادو برای پشتیبانی از هم تیمی های خود و آسیب رساندن به دشمنان استفاده می کنند.
    تیرانداز: تیراندازها قهرمانانی دوربرد هستند که از راه دور به دشمنان آسیب می رسانند.

    بدون شک اگر از این نقش ها به خوبی آگاهی داشته و نقش تان را در تیم به درستی بشناسید، خواهید توانست وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید.

  2. قهرمان خود را ارتقا دهید: هر قهرمان در موبایل لجندز دارای مهارت های منحصر به فردی است. شما باید با استفاده از سکه و الماس، قهرمان خود را ارتقا داده و مهارت های او را قوی تر کنید. در صورتی که نیاز به دایاموند دارید می‌توانید از فروشگاه جیب استور به صورت آنی اقدام به خرید الماس موبایل لجندز نمایید.
  3. با هم تیمی های خود همکاری کنید: بازی موبایل لجندز یک بازی تیمی است. از این رو شما باید با هم تیمی های خود همکاری نموده و با کمک یکدیگر استراتژی بچینید تا بتوانید برنده بازی شوید.
  4. از منابع به درستی استفاده کنید: در طول بازی Mobile Legends می توانید از منابع مختلفی مانند طلا، جنگل و اژدها استفاده کرده و بدین ترتیب به هم تیمی های خود برتری ببخشید.
  5. تمرین و یادگیری را فراموش نکنید: هیچ کس بدون تمرین نمی تواند در موبایل لجندز برنده شود. شما باید به طور مرتب تمرین کنید تا مهارت های خود را در بازی ارتقا دهید. هرچه تمرین شما بیشتر باشد، مهارت تان در بازی بیشتر خواهد بود.

تکنیک های کاربردی در بازی موبایل لجندز

آموزش بازی موبایل لجندز | جیب استور

برای آشنایی با تکنیک های کاربردی و مهم بازی موبایل لجندز، در ادامه این بخش همراه ما باشید:

  1. انتخاب قهرمان مناسب
    شما در این بازی می بایست قهرمانی را انتخاب کنید که با سبک بازی تان مطابقت کامل داشته باشد. از این جهت، حتما به ترکیب تیم خود توجه نموده و قهرمانی را انتخاب کنید که تیم شما به آن نیاز دارد. همچنین بهتر است از نقاط قوت و ضعف قهرمان خود آگاه باشید تا بهترین عملکرد را در بازی Mobile Legends ثبت کنید.
  2. فارم کردن و کسب منابع
    در ابتدای بازی، روی فارم کردن تمرکز زیادی داشته باشید تا طلا و تجربه بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، بهتر است از خطوط جانبی برای فارم کردن استفاده نموده و مراقب عملکرد دشمنان خود باشید. چرا که هر لحظه ممکن است به شما آسیب وارد کنند. در نهایت، برای افزایش راندمان در فارمینگ خود و ارتقاء هرچه بیشتر، حتماً از منابع جنگلی مانند لاک پشت و اژدها استفاده کنید.
  3. موقعیت یابی و استفاده از مهارت ها
    در طول بازی Mobile Legends، مراقب موقعیت خود باشید و از قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک خودداری کنید. گاهی اوقات ممکن است شما همه چیز را به خوبی پیش ببرید، اما چون در موقعیت مناسبی قرار نگرفته اید، با شکست روبرو شوید. از این رو حتماً از نقشه برای آگاهی از موقعیت دشمنان خود استفاده نموده و از مینیون ها و برج ها برای محافظت از خود استفاده کنید. همچنین برای کسب پیروزی در نبردهای خود، از مهارت های مربوط به قهرمان خود به طور موثر و هوشمندانه استفاده نمایید. همچنین از مهارت های خود برای آغاز درگیری، فرار از دشمنان یا نجات هم تیمی های خود به خوبی بهره مند شوید. اگر بتوانید زمان استفاده از مهارت های خود را به درستی انتخاب کنید، خواهید توانست اهداف تان را به درستی پیش ببرید.
  4. تمرین و کار تیمی
    کار تیمی همیشه جواب می دهد! از این رو توصیه می کنیم با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کرده و با هم استراتژی بازی را بچینید. همچنین به هم تیمی های خود در درگیری ها کمک کرده و از آن ها در برابر دشمنان محافظت نمایید. با انجام تمرینات این بازی و حضور مداوم در آن می توانید مهارت های خود را در بازی ارتقا داده و بهتر عمل کنید. از این رو می توانید از ویدیوهای آموزشی و منابع آنلاین استفاده نموده و با بازیکنان باتجربه تر بازی کنید و از آن ها چیزهای جدید یاد بگیرید.

با رعایت این تکنیک ها و ترفندها، می توانید شانس خود را برای برنده شدن در موبایل لجندز افزایش دهید و از انجام این بازی لذت بیشتری ببرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بلاگ جیب استور سر بزنید ;)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو