علی یزدی خواه کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/30

22:02


نماینده تهران در مجلس با اشاره به عملکردش در چهار سال مجلس یازدهم گفت : از منظم ترین نماینده ها بودم؛ دنا پلاس ، شاسی بلند و خانه سازمانی نگرفتم و کار مردم را پیگیری کردم.

علی یزدی خواه کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

یزدی خواه : دنا پلاس ، شاسی بلند و خانه سازمانی نگرفتم

به گزارش نم نمک ، علی یزدی خواه در اجلاس انتخاباتی حزب موتلفه گفت : سهم فرهنگ از کل بودجه عمومی کشور از ابتدای مجلس یازدهم کمتر از 1/4 بود. یکی از علت های عمده معضلات فرهنگی ضعف سهم فرهنگ از بودجه عمومی است و تا دولت بودجه اختصاص ندهد ، اتفاقی نمی افتد لذا مجلس یازدهم شرکت های دولتی و بانک ها را مکلف کرد که یک درصد از هزینه های در طول سال را به فرهنگ اختصاص بدهند.

علی یزدی خواه کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

علی یزدی خواه کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم گفت : قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها در پاسخ به اقدام غیرقانونی ترامپ در خروج از برجام را تصویب کرد.

یزدی خواه تصویب قانون جوانی جمعیت را از دیگر اقدامات مجلس یازدهم برشمرد و گفت : دو قانون برای واردات خودروهای نو و کارکرده برای تنظیم بازار خودرو تصویب شد.

وی با بیان اینکه مصوبه دیگر مجلس افزایش حقوق سربازان است ، افزود : قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و حذف امضاهای طلایی ، افزایش یارانه هاو افزایش بودجه تحقیقاتی دانشگاه ها نیز از جمله مصوبات مجلس یازدهم به شمار می آید.

نماینده تهران در مجلس همچنین با اشاره به عملکردش در چهار سال مجلس یازدهم گفت : از منظم ترین نماینده ها بودم؛ دنا پلاس ، شاسی بلند و خانه سازمانی نگرفتم و کار مردم را پیگیری کردم. 460 مورد نامه هموطنان از سایر استان و 7000 درخواست از مردم تهران را پیگیری کردم.

وی در پایان بیان کرد : ان شاءالله انتخاباتی پرشور و مثال زدنی با مشارکت حداکثری خلق و دل رهبری شاد شود تا کشور در سایه مشارکت به حداکثر اقتدار در صحنه های داخلی و خارجی برسد.


بیوگرافی علی یزدی خواه

سید علی یزدی خواه متولد 10 تیر 1338 در شهر ری سیاستمدار ایرانی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو